Wszystko o Ogarze 205!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Śro 15:23, 17 Mar 2010    Temat postu:

powiem Ci tak, rozbierz automat to dowiesz się jak to zaczepić, ciężko jest to wytłumaczyć, ale naprawić bardzo łatwo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogaron
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokółka

PostWysłany: Śro 17:45, 17 Mar 2010    Temat postu:

Mam kolejny kłopot. Kupiłem nowy klin bo mi stary ścięło i... nie pasuje Sad jakby zbyt wysoki i za krótki. Co robic? Kupic nowy czy da się zrobic coś z tym? Przypuszczam, że sprzedawca dał mi klin od jakiegoś innego moto, albo wszystkie są takie same.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Śro 18:10, 17 Mar 2010    Temat postu:

te dzisiejsze kliny to ch*ja warte są po po prustu jak za wysoki to szlifierką go przyszlifuj od tego płaskiego końca i wtedy przypasuj jednak jak za krótki to i tak jest możliwość że go zetnie zobacz też czy w rowku na klin na wale nie zostało jakiś pozostałości po poprzednim klinie i dla tego może tak wystaje ten klin.......
PS ja sobie zrobiłem własny klin i mam spokój odmieżyłem suwmiarką grubość klinu i potem dobrałem do niego taki płaskownik a szlifierką kontową wyciełem ów klin jeżeli masz możliwość zrób sobie taki Wink PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogaron
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokółka

PostWysłany: Śro 18:22, 17 Mar 2010    Temat postu:

Nie, w rowku nie ma żadnych pozostałości. Zmierzyłem go z tym co zostało ze starego klina i stary był dłuższy. Z czego i jak zrobic klin?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Śro 19:03, 17 Mar 2010    Temat postu:

z simsona pasują, ale trzeba je wbijać, albo lekko zeszlifować żeby weszły

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogaron
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokółka

PostWysłany: Sob 8:54, 20 Mar 2010    Temat postu:

Kupiłem sobie 2 nowe kliny, też nie pasują Sad mówiłem, żeby dał jeden od simka a drugi do ogara i powiedział, że to to samo. Jak i z czego zrobić klin?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Sob 10:50, 20 Mar 2010    Temat postu:

powiedz sprzedawcy że jest dupa a nie sprzedawca jak na towarze który sprzedaje się nie zna i po co ten sklep prowadzi Razz.........
nie no oczywiście żartuje Very Happy ale ty płacisz ty wymagasz a nie masz jakiegoś innego sklepu w zanadrzu???
zmierz np szczelinomieżem lub czymś innym szerokość tego rowka na wale na klin i długość i wysokość klinu i znajdź taki płaskownik byle jaki metal byle był grubości tego klinu i potem wyrysuj sobie pisakiem prostokąt na wysokość tego klinu i na długość na tym płaskowniku lub czymś innym i wycinasz szlifierką kontową a jeżeli nie posiadasz to czymś innym i wtedy jedna stronę tego prostokąta robisz półokrągłą poprzez zeszlifowanie i masz klin Very Happy jeżeli nie znajdziesz materiału na grubość tego klinu to może być ciut grubszy tylko potem trzeba klin z boku przyszlifować Wink Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogaron
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokółka

PostWysłany: Sob 11:29, 20 Mar 2010    Temat postu:

Właśnie od niego wróciłem. Powiedziałem mu, że kliny nie pasują, kupiłem jakiś duży klin, po przyszlifowaniu powinien pasować. To jedyny sklep w moim mieście. Dzisiaj kupiłem tam 3 kliny, żarówkę tylną, nakrętkę magneta i 2 naklejki ROMET.


Ogar odpalił ale nie chce chodzić Sad pochodzi ze 4s. na wolnych, sam zwiększy, zmniejszy i gaśnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ogaron dnia Wto 15:54, 23 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radgar
Nowy
Nowy



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:46, 05 Maj 2010    Temat postu:

Witam,Zakupiłem sobie Ogar 205 2 biegowego (zmiana biegów przy rącze)
Pewnego czasu Pojechałem sobie pojeżdzić wruciłem i chciałem brata przewież,Dobrze wrzuciłem bieg 2 lecz musiałem znów dać 1 bo musiałem zwolnić jak znów chciałem wrzucić 2 bieg już nie chciał wejsc i jest cały czas luz

Nie idzie ani 1 biegu ani 2 biegu wrzucić i bardzo bym prosił o pomoc

ps.Wczesniej jak jezdziłem to wyleciała mi śruba kolo kopki do odpalania (ta co trzymie tą obudowe albo jak to sie nazywa) ale dalej jezdził.....

Prosze jeszcze raz o pomoc bo niedawno go kupiłem i za dużo nie pojeżdziłem na nim:(

PS2.Ogarek dalej odpala bez problemu ale nie wchodzą biegi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Śro 14:13, 05 Maj 2010    Temat postu:

ale to jak jeżeli wrzucisz bieg to gałka od biegów sama opada czy wogule biegów nie ma?? zapewne coś z automatem......... mogła kulka wypaść z automatu jeżeli jest tak jak wymieniłem powyżej.......... jak zdejmiesz klapę to ujrzysz ten automat....... i koło gaźnika jest wkręcona taka śrubka w kater zobacz czy ona nie jest luźna.......... jak jest to dokręć mógł też się wałek na frezach obrobić przy automacie lub ta łapka mogła się odczepić co do wodzika jest przyczepiona najlepiej zdejmij tą klape i zobacz co jest tam nie tak Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Śro 16:11, 05 Maj 2010    Temat postu:

pawlo300 napisał:
ale to jak jeżeli wrzucisz bieg to gałka od biegów sama opada czy wogule biegów nie ma?? zapewne coś z automatem......... mogła kulka wypaść z automatu jeżeli jest tak jak wymieniłem powyżej.......... jak zdejmiesz klapę to ujrzysz ten automat....... i koło gaźnika jest wkręcona taka śrubka w kater zobacz czy ona nie jest luźna.......... jak jest to dokręć mógł też się wałek na frezach obrobić przy automacie lub ta łapka mogła się odczepić co do wodzika jest przyczepiona najlepiej zdejmij tą klape i zobacz co jest tam nie tak Wink PZDR


wszystko się zgadza, ale to nożnej zmiany biegów, a on ma ręczną Very Happy z tego co z nim rozmawiałem to odkręciła się zębatka zdawcza i teraz pytanie czy objechała frez na wałku czy nie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Śro 16:48, 05 Maj 2010    Temat postu:

a no tak sory przeoczyłem Razz może się tylko zesunęła z wałka jak nic nie szarpało tylko biegi nagle biegi znikły Very Happy PZDR

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawlo300 dnia Śro 16:49, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ober16
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:21, 15 Maj 2010    Temat postu:

eee

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ober16 dnia Pon 14:38, 17 Maj 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariuszmuczko
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:12, 20 Maj 2010    Temat postu:

mam problem z motorynka jak ja proboje odpalic to tylko strzela w gaznik i nic zmienilem kondensator, swiece, czyscilem gaznik, ustawialem zaplon, probowalem zalac benzyne pod swiece i dalej nic wogole caly czas jest tak samo jak myslicie co to moze byc ja mysle ze to wina cewki ale chcem sie upewnic bo nie chce wywalac kasy na marne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Czw 11:55, 20 Maj 2010    Temat postu:

klinu na wale nie zerwało? bo tak to wygląda, sprawdź na innej świecy i na innym gaźniku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następny
Strona 10 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin