Wszystko o Ogarze 205!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 20:42, 22 Cze 2009    Temat postu:

A ja mam problem ze swoim ogarem 205 polegający na tym, że chodzi dobrze na luzie, silnik ma pełen zakres obrotów, ale gdy wcisnę sprzęgło, wrzuce bieg to zaczynają się kłopoty... Zaczyna gasnąć i nie ma siły jechać, po prostu nie da się ruszyć.;/

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Pon 20:43, 22 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 21:01, 22 Cze 2009    Temat postu:

kulke moze masz zatartą na popychaczu w koszu lub gdzieś ci kosz ociera

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 8:13, 23 Cze 2009    Temat postu:

Tak czy nie to za slabo sprzeglo jest naciagniete... Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ozi777
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:31, 23 Cze 2009    Temat postu:

Kupiłem nowy kondensator i przerywacz.Do tego zmieniłem fajkę i świecę na F95,przewód paliwowy też kupiłem nowy i zmieniłem,tzn filtr stary paliwa zdjąłem narazie i zamiast niego dałem sam przewód,kranik paliwa też przeczyściłem.Przerwe na świecy dałem spowrotem na 3,5mm/4mm i na przerywaczu tak samo.Gaźnik mam cały wykręcony i porozkręcany,gotuje się już w occie.Wezmę się jeszcze za filtr powietrza.łańcuch naciągnąłem,linkę od gazu zmieniłem.Aha,prawie całą elektrykę też wymieniłem,tzn wszystkie kable z silnika i ze stacyjki-bo mam założoną dodatkową bo w standardzie nie było niestety Very Happy.Od świateł zostawiłem i od klaksonu bo są w dobrym stanie.

Za 2 dni dam znać bo dzisiaj jadę do Wiednia i już nie zdążę skręcić.Myślę,że po tych zabiegach wszystko powinno być cacy i będzie palił jak nigdy,od chociaż 2 kopa i,żę będzie nareszcie wkręcał się na te wysokie obroty bez problemu....jak nie to będę musiał działać dalej i szukać winy gdzie indziej...może tłumik jeszcze przeczyszczę i sprawdzę kosz sprzęgłowy jak nie będzie chciał palić.Pozdrawiam,dzięki za rady...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ozi777 dnia Wto 11:44, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 14:16, 23 Cze 2009    Temat postu:

plusminus napisał:
kulke moze masz zatartą na popychaczu w koszu lub gdzieś ci kosz ociera


Całe sprzęgło mam nowe oprócz kosza, zabieraka i pierścienia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 14:31, 23 Cze 2009    Temat postu:

kiedyś sie spotkałem z rometem (motorynką) która po wciśnięciu sprzęgła gasła tak jakby coś ocierało, powód; wał miał luzy i ocierał o kartery

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ozi777
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:46, 23 Cze 2009    Temat postu:

Aha,jeszcze mi się panowie przypomniało,że przed tą awarią gdy stałem sobie chwileczkę na drodzę na sprzęgle bo akurat wychamowałem jadąć dwójką i jeszcze nie zdążyłem dać na luz nagle coś mi strzeliło dość głośno,ale nie wiem co i gdzie to było.'Tak jakby z tłumika miałaby wyskoczyć nagle wielka bańka powietrza ale nie mieściła się w wylocie'Opisałem to najlepiej jak umiałem,ale motor chodził dalej normalnie.To coś takiego jak mieliście kiedyś czajnik co się stawia na gazówkę?On miał taki gwizdek na końcu i jak się za długo wodę gotowało to gwizdek zaczynał gwizdać i po jakimś czasie spadał i wtedy był taki krótki pisk.Ale temu mojemu piskowi towarzyszył jeszcze lekki 'strzał'

Za chwilkę go zgasiłem,potem jeszcze z 10 min pojeździłem i odstawiłem do garażu.No i właśnie na następny dzień były te problemy z paleniem i wkręcaniem się na obroty wyższe,nawet jak leggo gazu mu dałem,sam sobie zmniejszał obroty mimo mojego kręcenia manetką i gasł.Tak samo jak wbiłem bieg,momentalnie gasł.Raz udało mi się ruszyć ale za chwilkę stracił siłę i zgasł.Niskie obroty jak się rozgrzał kopaniem to utrzymywał spokojnie.Lecz każdy mój ruch menetką lub dźwignią skrzyni powodował jego gaszenie.

A teraz już spadam,wróce prawdopodobnie w środę nad ranem to postaram się skręcić ten gaźnik i zdać relację.W razie gdyby to nie pomogło to w czym jeszcze szukać przyczyny?Przypominam,świeca,fajka świecy,przerywacz,kondensator wymienione,zwarcia,też żadnego nie ma.Kranik przeczyszczony,przewód paliwa też nowy.Filtr paliwa narazie zdjęty,także nic nie przeszkadza mieszance spływać do gaźnika.Chociaż,świecy raczej nie zalewało pomimo dość długiego kopania na pełnym gaźniku paliwa.Bo przecież po tych wymianach powinien palić od 'kopa' i iść jak należy ze względu na to,że dzień wcześniej szedł 'prawie jak burza' Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ozi777 dnia Wto 14:51, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 18:46, 23 Cze 2009    Temat postu:

ozi777 nie wiem jakim cudem ten motor jeszcze chodzi, jezeli masz przerwe na swiecy 3,5mm / 4mm! Przeciez iskra zanika gdy jest 1mm, mysle, ze mowimy o dwoch roznych rzeczach. Co do problemu rzeczywiscie moze to byc zapchany tlumik. POzdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 18:27, 23 Cze 2009
PRZENIESIONY
Wto 18:56, 23 Cze 2009    Temat postu: Brak mocy na biegach Ogar 205

Zakładam oddzielny temat, bo w tym dla dla ogarów 205 jest całkowity burdel i ktoś mi sie wpierdala, gdy jeszcze nie otrzymałem żadnej sensownej odpowiedzi..

Więc, problem ze swoim ogarem 205 polegający na tym, że chodzi dobrze na luzie, silnik ma pełen zakres obrotów, ale gdy wcisnę sprzęgło, wrzuce bieg to zaczynają się kłopoty... Zaczyna gasnąć i nie ma siły jechać, po prostu nie da się ruszyć.;/ Gdu próbuje odpalić z popychu jest tak samo i tak toczę się z górki, ale sam nie wiem czy silnik odpalił czy nadal się "odpala". Dodam, że całe sprzęgło było wymieniane.

Drogi użytkowniku, pamiętaj, że tematy o Ogarze 205 nie są tu mile widziane i tylko z grzeczności pozwalamy takowym się tu pokazywać. Jak mówiłem wszystkie tematy zostają od razu przeniesione(lub usunięte)! Dostajesz ode mnie słowną reprymendę, za jeszcze jedno takowe posunięcie lub inne ustępstwo wstawię warna!

Pozdrawiam pks100


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aleks172
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:53, 23 Cze 2009
PRZENIESIONY
Wto 18:57, 23 Cze 2009    Temat postu:

Przepuszczam ze albo brak dolatujacego paliwa albo brak pierścieni ale to jest tylko moja wypowiedz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 20:12, 23 Cze 2009    Temat postu:

plusminus napisał:
kiedyś sie spotkałem z rometem (motorynką) która po wciśnięciu sprzęgła gasła tak jakby coś ocierało, powód; wał miał luzy i ocierał o kartery

Wojtek napisał:
Zakładam oddzielny temat, bo w tym dla dla ogarów 205 jest całkowity burdel i ktoś mi sie wpierdala, gdy jeszcze nie otrzymałem żadnej sensownej odpowiedzi..

Więc, problem ze swoim ogarem 205 polegający na tym, że chodzi dobrze na luzie, silnik ma pełen zakres obrotów, ale gdy wcisnę sprzęgło, wrzuce bieg to zaczynają się kłopoty... Zaczyna gasnąć i nie ma siły jechać, po prostu nie da się ruszyć.;/ Gdu próbuje odpalić z popychu jest tak samo i tak toczę się z górki, ale sam nie wiem czy silnik odpalił czy nadal się "odpala". Dodam, że całe sprzęgło było wymieniane.

ja ci odpowiedziałem tylko nie dałem cytatu

OK, też odpowiedziałem jak i parę innych użytkowników, nie róbmy jednak z tego powodu OFF - TOPU!

Pozdrawiam pks100


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ozi777
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:37, 26 Cze 2009    Temat postu:

No już Ogarek pali od kopa,jakoś ustawiłem zapłon iskra jest dość ładna.Na wolnych obrotach chodzi ładnie i nie gaśnie,czasami lekko przerywa ale jak tylko dodam mu gazu to się nie wkręca dalej na obroty tylko gaśnie.Czasami jak jest jeszcze zimny to jeszcze na chwilkę wejdzie na wysokie,ale za chwilkę zaczyna znowu się dławić i jak nie ppuszczę gazu to zgaśnie.

*************************************************************
OK.Problem znaleziony.Gdy zatkam filtr powietrza to Ogarek chodzi pięknie i na wysokie się wkręca wspaniale a gdy tylko odetkam filtr powietrza to juz sie nie chce wkrecac i gasnie na wysokich.

I co ja mam teraz zrobić?Czyli bieże sobie lewe powietrze,ale skąd?Na moje oko to może być ten główny kanał łączący cylinder z gaźnikiem na tym złączeniu gdzie są 2 śróbki.Dokręcone są na maksa ale właśnie jakieś takie nieszczelne mi się to wydaje.Czym mogę to uszczelnić?

PS.Na tłumiku prawie na samym początku jest ta nakrętka i wogóle nie mogę jej nakręcić na ten gwint.Nawet jak mi się uda lekko ją nakręcić to jak przygazuje to mi się sama odkręca a jak jest odkręcona to mi spaliny przez to uciekają też.I jest głośniejszy o wiele.Jak mogę to uszczelnić,żeby mi się nie odkręcała ta nakrętka?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ozi777 dnia Pią 10:11, 26 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 18:20, 26 Cze 2009    Temat postu:

Nakrec ta nakretke! Co do przerywania to rzeczywiscie lewe powietrze, najlepiej stosowac uszczelki Wink Pozdro

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 19:56, 26 Cze 2009    Temat postu:

ozi777 napisał:
No już Ogarek pali od kopa,jakoś ustawiłem zapłon iskra jest dość ładna.Na wolnych obrotach chodzi ładnie i nie gaśnie,czasami lekko przerywa ale jak tylko dodam mu gazu to się nie wkręca dalej na obroty tylko gaśnie.Czasami jak jest jeszcze zimny to jeszcze na chwilkę wejdzie na wysokie,ale za chwilkę zaczyna znowu się dławić i jak nie ppuszczę gazu to zgaśnie.

*************************************************************
OK.Problem znaleziony.Gdy zatkam filtr powietrza to Ogarek chodzi pięknie i na wysokie się wkręca wspaniale a gdy tylko odetkam filtr powietrza to juz sie nie chce wkrecac i gasnie na wysokich.

I co ja mam teraz zrobić?Czyli bieże sobie lewe powietrze,ale skąd?Na moje oko to może być ten główny kanał łączący cylinder z gaźnikiem na tym złączeniu gdzie są 2 śróbki.Dokręcone są na maksa ale właśnie jakieś takie nieszczelne mi się to wydaje.Czym mogę to uszczelnić?

PS.Na tłumiku prawie na samym początku jest ta nakrętka i wogóle nie mogę jej nakręcić na ten gwint.Nawet jak mi się uda lekko ją nakręcić to jak przygazuje to mi się sama odkręca a jak jest odkręcona to mi spaliny przez to uciekają też.I jest głośniejszy o wiele.Jak mogę to uszczelnić,żeby mi się nie odkręcała ta nakrętka?

albo zastosuj jakieś dobre uszczelki z odrobiną silikonu, albo jeździj z szmatą w filtrze, co do nakrętki, nie mozesz jej dokręcić do końca??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ozi777
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 6:55, 27 Cze 2009    Temat postu:

No właśnie mogę ją dokręcić ale jak tylko dodam więcej gazu to i tak się odkręca...ale juz mam na nią pomysł to sobie poradze.Dam jeszcze w gwint kawałek sznura azbestowego i wtedy przykręcę.

A co do tej uszczelki przy cylku,to wcześniej miałem tam silikon ale się z tamtąd nagle zmył,papierem ściernym wypoleruje i wyrównam to połączenie a potem zrobię jakąś uszczelkę z tektury bo tam i tak nie ma dużej temperatury.Jak jeszcze będzie miał za dużo powietrza to włoże mu może jakąś gąbkę do filtra?

PS.Mam jeszcze problem z ustawieniem tego zapłonu-przerywacza,bo ustawiam go w dobrym miejscu i przez kilka pierwszych kopnięć iskra jest piękna motor pali od 1 kopa,a potem znowu gdzieś ten przerywacz się ruszy i znów nie ma iskry.Jest na to jakiś optymalny sposób na ten przerywacz?Jak najlepiej go tam przykręcić?Na środku czy gdzieś odchylony w jakąś stronę?

Bo z tym tłokiem to wiem,że te 2MM itp. to dobrze jest ale tą śróbką co się przerywacz przykręca można najpierw ustawić jego kąt nachylenia.I tam właśnie się przeastawia chyba.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ozi777 dnia Sob 7:27, 27 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Następny
Strona 2 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin