Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
słaby i mułowaty silnik :(
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Śro 15:56, 09 Lut 2011    Temat postu:

ale się załamałem... dopiero jak poskładałem cały silnik i założyłem tłok to zauważyłem że mam skrzywiony korbowód... ja pierdziele.. ten tokarz co mi robił panewkę mi rozwalił wał:/ ku**a wał bez luzów, oryginalny czeski i do kosza:/ już nie wspomnę o godzinach pracy przy silniku, składanie, rozkładanie.. .ja pierdziele... musiałem to gdzieś napisać bo normalnie zaraz wyjdę z siebie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw 9:57, 10 Lut 2011    Temat postu:

daj zdjecie jak ten korbowod jest krzywy ok? spokojnie na luzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Czw 14:57, 10 Lut 2011    Temat postu:

był tak skrzywiony, że tłok nawet by nie wszedł do cylindra, ale tego nie było tak widać bo sama główka była przekrzywiona. Po prostowałem go trochę, że jest w miarę prosty, jak długo pochodzi to pochodzi, jak się rozleci to trudno...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw 17:25, 10 Lut 2011    Temat postu:

jak juz byl skrzywiony to go idealnie nie wyprostowales... i nie pochodzi nawet 5min. lepiej wez i to zrob, fakt 40zl i troche roboty ale bedziesz mial dobre...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 0:11, 11 Lut 2011    Temat postu:

do prostowania korbowodu trzeba go wyjąć z wału i mieć odpowiednie przyrządy, nie każdy skrzywiony korbowód też można prostować czy też się opłaca prostować. Taki korbowód narobi Ci tylko szkód. bo co z tego że teraz włożysz tłok skoro nie będzie on osiowo się przesuwał, może się zatrzeć robiąc bałagan, do tego dochodzą większe obciążenia na całym układzie co spowoduje szybkie wytworzenie się luzów na sworzniu i łożysku na wale

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pią 9:33, 11 Lut 2011    Temat postu:

jak się rozleci to wtedy dam wał do regeneracji i wszystko porobię tak jak należy, tera już mi się po prostu nie chce i nie mam kasy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pią 13:51, 11 Lut 2011    Temat postu:

i wgl nie tylko sie zatrzec, moze ci sie doslownie rozsypac i np porozwalac komore korbowa od srodka kawalek tloka na przyklad... nie ma ze ci sie nie chce. jak ci sie rozwali to dopiero bedziesz mowil ze ci sie nie chce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Sob 10:51, 12 Lut 2011    Temat postu:

Adrianek napisał:
jak juz byl skrzywiony to go idealnie nie wyprostowales... i nie pochodzi nawet 5min. lepiej wez i to zrob, fakt 40zl i troche roboty ale bedziesz mial dobre...


może i go idealnie nie wyprostowałem, ale chodzi ładnie równo bez oporów, odpaliłem go nawet, ale fakt, nie pochodził nawet 5 min, miałem słaby gwint w głowicy i wystrzeliła świeca i kaplica, nie ma już gwintu w głowicy... ten remont chyba będzie szybciej niż mi się wydaje, tylko żeby jeszcze kasiorka była...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:00, 12 Lut 2011    Temat postu:

No właśnie ta kasa wiecznie jej brakuje.Remont to spory wydatek.No fakt regeneracja wału to nie tania rzecz ja płaciłem 75 zł w profesjonalnym warsztacie (oni dawali korbowód).Głowica jak ma zepsuty gwint to wymień ją bo używaną w dobrym stanie dostaniesz taniej niż byś miał naprawiać gwint.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon 13:19, 14 Lut 2011    Temat postu:

założyłem nową głowicę i już sobie wczoraj pojeździłem trochę, motorek jest nawet silniejszy niż był co czuć od razu, tylko kwestia regulacji, bo świeca czarna i zalewa, ale to już nie problem, jak kupie benzynę (bo wczoraj całą wyjeździłem;P ) to go wyreguluje i będzie dobrze tylko szkoda że starter nie działa bo by było wtedy jeszcze lepiej.
zastanawiam się czy coś się da z tym zrobić bez rozkładania silnika, ale pewnie nic nie wymyślę.. .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 13:32, 14 Lut 2011    Temat postu:

no nie wiem jak to jezdzi... a tak z ta kopka, to nakrec ją.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon 14:41, 14 Lut 2011    Temat postu:

wszyscy rzucają tylko teoretyczne stwierdzenia, że jak krzywy wał to nie może chodzić, że się rozleci, że się nie da na oko wyprostować, a czy ktoś to mówi z doświadczenia czy tylko gdzieś zasłyszane czy wyczytane teorie? wał był krzywy, naprostowałem tak że jest na oko prosty ( na pewno nie jest idealnie to fakt) no i chodzi, może i się będzie szybciej zużywał, ale obecnie tłok chodzi równo w cylindrze i motorek chodzi przyzwoicie, w końcu jeżeli jest krzywy ten korbowód to nie jakoś drastycznie żeby mocno tarł czy coś...
Co do startera to jest dobrze naciągnięty, tylko przy kopaniu się śliska, podejrzewam, że znów koniec sprzężny wchodzący na półksiężyc zahacza przy kopaniu o większą zębatkę grzechotki i tak przeskakuje... ale co z tym zrobić to nie wiem, być może dałem zbyt grubą podkładkę na wałek startera i dlatego się to dzieje...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 15:52, 14 Lut 2011    Temat postu:

z doświadczenia i wiedzy teoretycznej... to tak jak z rozpoławianiem za pomocą młotka, wszystko chodzi tylko łożyska szybciej padają i nie wiadomo dlaczego...
A starter zazwyczaj przeskakuje przez zużyty tryb wolnobiegu, ten przeskakujący. W jawce jest taki że czasem widać, że zęby są ok, po złożeniu silnika kilka razy się kopnie i zacznie przeskakiwać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Wto 8:28, 15 Lut 2011    Temat postu:

no dokładnie tak miałem, na początku ładnie działał, a po kilku kopnięciach zaczął przeskakiwać...
jak np wykręcę świecę i jest wtedy mniejszy opór i delikatnie kopie to nie przeskakuje, ale jak już z większą siłą to przeleci do samego dołu od razu... czyli grzechotka do wymiany tak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 13:22, 15 Lut 2011    Temat postu:

a sprzeglo sie nie slizga? xDDD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin