Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Muli trochę
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 14:26, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Gadałem właśnie z gościem to tak (napiszcie co sądzicie): mam oryginalny cylinder czeski i szlif kosztuje 50zł no bo wiecie dowozi do warszawy i ma coś dla siebie ale jeszcze sie pytam tłoki pierścienie to mówi tak mam tu czeskie oryginalne za Smile no i mówie o kur*a zaje*iście oryginalny cylek po szlifie i do tego oryginalny czeski tłok z pierścieniami wszystko w granicach 80zł Co wy na to???
tylko jeszcze powiedzcie jak poznać oryginalny tłok i pierścienie czy może wystarczy że jest dwupierścieniowy i już wiadomo że czeski?? bo ja niewiem jeszcze nic o tym tłoku wiem że powiedział że oryginalny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomek15 dnia Pon 14:39, 06 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 16:52, 06 Kwi 2009    Temat postu:

NO niestety tylko tyle moge Ci powiedziec. Orginaly mialy dwa pierscionki i nie mialey nadlewow w srodku, byly rowniotkie. A czy orginal to przekonasz sie w praniu. Mysle, ze jest warto choc troszke za drogo. Pozdrawiam Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pon 17:17, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Oryginał to prawdopodobnie coś takiego lub podobnego: http://www.bikepics.com/pictures/1241029/ To jest tłok 2 pierścieniowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 17:41, 06 Kwi 2009    Temat postu:

no to np. mogę poznać oryginalny tłok po tym że jest dwupierścieniowy i matowy nie taki jak te nowe świecące i że jest idealnie odlany tak??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 12:19, 07 Kwi 2009    Temat postu:

No powiedzmy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 13:06, 08 Kwi 2009    Temat postu:

no to jeszcze się zapytam czy jak daję do szlifu to muszę odkręcić szpilki od cylindra bo one mocno siedzą ale wolałbym sam je odkręcić niż oni by to mnieli zrobić???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 18:32, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Chodzi Ci o szpilki gaznika i wydechu? Jak tak to nie zawsze je musisz odkrecac ale lepiej to zrobic. Wiesz jak... Nakreca sie dwie nakretki, kontruje i kluczem sie szpilke wykreca. Przy szlifie nakjczesciej z cylindra wybijaja tuleje, wiec nie musisz odkrecac, czasem jednak tego nie robia i wtedy trzeba. Pozdrawiam

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Śro 18:36, 08 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 16:45, 09 Kwi 2009    Temat postu:

No i co dupa wołowa przygotowałem cylinder zawiozłem to gość mówi że u na takim cylindrze to jeszcze można śmigać no i że ma małe rysy to mówie dobra jak tak to niech zostanie to ja mówie pokazę pan tłoki pokazał mi a tu wszystkie jebane świecące almoty zasrane a gadał przez telefon że ma oryginalne czeskie. Jeszcze mówi mam tu cylinder za 60zł też jakiś tam almot mówie nie chce na co mi to pojeżdże jeszcze troche poczekam aż się zarznie... Sad((((((

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 16:02, 10 Kwi 2009    Temat postu:

No i taki sprzedawca. Jak chcesz mozesz u niego zrobic szlif a ja Ci moge sprowadzic czeski tlok, ale wyjdzie to drogo... Pozdrawiam Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 12:40, 16 Kwi 2009    Temat postu:

cóż tak sobie rozmyślam czasami i mówię ze muszę to zrobić...
tak więc jaki byście polecili tłok 2 czy 3 pierścieniowy almot oczywiście chodzi mi dokładnie o wady i zalety bo jakaś różnica napewno jest Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 13:10, 17 Kwi 2009    Temat postu:

Zacznijmy, ze almot nie robi tlokow dwupierscieniowych... Takie byly tylko orginaly. Ale jakby wziasc pod uwage takie same orginalne! tloki 2 i 3 pierscieniowe to:
2 pierscieniowy:
- szybsze docieranie
- gorsza kompresja
- lepsze wkrecanie sie na obroty
- mniejsza ilosc wydzielanego ciepla
- mniejsza waga
- ogolnie jest on najbardziej praktyczny, do cylkow tuningowych sa 1 pierscieniowe

3 pierscieniowy:
- lepsze odpalanie
- bardziej ekonomiczna praca
- straty w tarciu, duza ilosc ciepla
- dluzsze docieranie
- czesto zjawisko "puchniecia tloka"
- dluzsze wkrecanie sie na obroty
- wieksza kompresja
- gorsza praca pod obciazeniem
- moc z nizyszych partii obrotow
- duza wada jest to, ze nie ma takich tlokow orginalnych, wiec trwalosc jest wiadomo jaka...
- polecany na trasy, w niskich obrotach

Jeszcze cos, to takie ogolne informacje. Ja Ci radze zainwestowac w orginal. Pozdrawiam


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 9:55, 26 Kwi 2009    Temat postu:

Wiecie co jak egzaminy były to nie jeździłem wcale przez 5 dni i jak wystawiłem i się przejechałem to przerywała strasznie co to może być bo nie tak jakby chciała zgasnąć tylko tak szarpie lekko co to jest??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XDHubi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:51, 26 Kwi 2009    Temat postu:

bardzo prawdopodobne ze to wina tego że paliwo nie dochodzi przeczyść układ paliwowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 17:55, 26 Kwi 2009    Temat postu:

Szrpanie, ale tylko na konkretnych obrotach? Jesli tak to zaplon jesli nie do dojscie paliwo. Najpierw uzupelnij zbiornik, wyczysc kranik, wezyk i gaznik. Bardzo prawdopodobne, ze od stania zanieczyscily sie dysze... Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 18:57, 27 Kwi 2009    Temat postu:

a jeszcze z ciekawości się zapytam czy jak do szlifu się oddaje to tokarz pyta się jaki luz tłoka w cylindrze czy sam będzie wiedział bo jak się pyta to ile mu powiedzieć w jawoskim cylindrze a i jeszcze czy wygotowanie tłoka jest opłacalne czy nie i jak to się robi a co powygotowaniu czy pierścienie pasują??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 7 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin