Rysy w cylindrze
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toomi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Śro 18:37, 22 Lip 2009    Temat postu: Rysy w cylindrze

Witam czy rysy w cylindrze te małe i duże zmieniaja prace silnika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pablo161
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 18:39, 22 Lip 2009    Temat postu:

Jeśli są duże (wyczuwalne) to traci kompresje co się przenosi na mniejszą moc. Jeśli są jakieś malutkie to nic raczej nie powinno się dziać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
toomi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Śro 18:45, 22 Lip 2009    Temat postu:

Rysy są wyczuwalne moze 1/3 mm, tak to wyglada

Kod:
http://img198.imageshack.us/i/dsc02401h.jpg/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pablo161
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 18:58, 22 Lip 2009    Temat postu:

;o kolego zabezpieczenie ci nie wypadło? Działa ci na tym maszyna? Moim zdaniem albo do wymiany albo do szlifu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
toomi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Śro 19:04, 22 Lip 2009    Temat postu:

a co inni mysla?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 19:45, 22 Lip 2009    Temat postu:

szlif

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
toomi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Śro 19:51, 22 Lip 2009    Temat postu:

a bez szlifu jak bedzie motor chodzil??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 19:58, 22 Lip 2009    Temat postu:

a dajesz pierścienie te co miałeś? ta rysa idzie przez cała długość tulei? jeżeli stare to moto będzie dość słaby (słaba kompresja) jak dasz nowe pierścienie to już będzie lepiej bo je będziesz docierał i w pewnym stopniu zapełnią ryse
Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
toomi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Czw 11:04, 23 Lip 2009    Temat postu:

tlok i pierscienie noiwe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 11:23, 23 Lip 2009    Temat postu:

to nie powinno być tak źle aczkolwiek zawsze lepiej szlif zrobić ale jak masz rysy przez cała długość tulei to się pierścienie dotrą do nich

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 11:50, 23 Lip 2009    Temat postu:

nie no piękne ryseczki Surprised , a tak na poważnie to nowe pierścienie i tłok to lekko zagaszą te rysy o ile pierwszo ci nie połamie pierścieni i nie porysuje tłoka, lepiej oddać od razu do szlifu i nie marnować zbędnie kasy na tłok i pierścienie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil vel Ogar 200 :P
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 7:36, 25 Lip 2009    Temat postu:

Jak odda do szlifu to i tak bedzie musiał tłok i pierscienie kupić. Jak ci galancie chodzi to nic z tym nie rób.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mrcrow
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 8:28, 27 Lip 2009    Temat postu:

tłok i nowe pierscienie 20 zł + szlif 50zl wiec jezdzij tak:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Pon 10:12, 27 Lip 2009    Temat postu:

Ja bym jednak oddał do szlifu i kupil nowy tlok z pierscieniami...... u mnie taki goscio robi szlify za 25-30zl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:33, 27 Lip 2009    Temat postu:

Do szlifu, nie ma co kupowac tloczkow i pierscionkow bo to tylko zasloni rysy... Szlif, nowy tlok, pierscienie, dotrzec, i mozesz cieszyc sie jazda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin