Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jawa 20 Problem z odpalaniem
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Woody_22
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:32, 07 Gru 2011    Temat postu:

Starałem się wyczyścić dysze jak tylko się dało, górną część też.. chociaż ciężko to zrobić bo jest strasznie mała ta dziurka od góry. Jeszcze jakieś pomysły na nietrzymanie obrotów;P?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jasiek fasolka
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: głogów

PostWysłany: Czw 18:44, 08 Gru 2011    Temat postu:

Dzisiaj wyjąłem silnik w celu wyczyszczenia go i okazało się że jak obrócę go dołem do wału to wycieka tam olej a tak ma chyba nie być ??? Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 19:38, 08 Gru 2011    Temat postu:

a jak to się obraca silnik dołem do wału?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jasiek fasolka
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: głogów

PostWysłany: Czw 19:53, 08 Gru 2011    Temat postu:

Normalnie wyciągnąłem silnik z ramy i postawiłem go w pionie tak że korbowód dotykał ziemi i wyciekał olej teraz zrozumiałe ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
051096
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 20:31, 08 Gru 2011    Temat postu:

to trza kupic nowy xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 21:32, 08 Gru 2011    Temat postu:

jeśli wyleciał olej z komory korbowej to jeszcze zależy jaki to jest olej, jeśli dość czysty to raczej z paliwa które wyparowało a że dawka była za duża to paliwo nie było przepalane (za wysoki poziom w komorze...) a jeśli olej jest ciemniejszy to by wskazywało na uszczelniacz na wale albo uszkodzoną uszczelkę pomiędzy karterami (i to by mówiło że autor nie powiedział Nam że świeca była zaolejona...), i jedno i drugie szło zdiagnozować przez demontażem, jeśli uszczelka to trzeba będzie silnik rozmontować, jeśli uszczelniacz to tylko wymienić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jasiek fasolka
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: głogów

PostWysłany: Pią 19:10, 09 Gru 2011    Temat postu:

Dobra a więc dzisiaj rozebrałem silnik na części pierwsze i okazało się że był złożony na samym silikonie który był dany tylko gdzie nie gdzie i zimeringi też nie nadają się do użytku i to było powodem wycieku oleju a śrubki na które był on poskładany były luźne i może to było przyczyną tego że nie chciał jeździć czy się mylę ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 20:50, 09 Gru 2011    Temat postu:

przyczyną luźnych śrubek był niefachowy remont... tak samo jak i wszystkiego innego, mam nadzieję, ze przed rozmontowaniem silnika trochę poczytałeś, bo śrubokręt i młotek tylko mogą do pieca dołożyć...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jasiek fasolka
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: głogów

PostWysłany: Pią 22:39, 09 Gru 2011    Temat postu:

A więc silnik już złożony teraz tylko kwestia dobrego wyregulowania jawki i będzie śmigać jak trzeba. Winą były uszczelniacze i silnik złożony na samym silikonie i olejem był smarowany nawet wał. Dzisiaj udało mi się ją odpalić i przejechać kawałek ale ma jeszcze z tym problemy bo gaśnie albo nie chce odpalić tylko nie wiem dokładnie czemu może wy wiecie jaka może być tego przyczyna ???

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jasiek fasolka dnia Nie 18:29, 18 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin