Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 13:14, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
świeca mokra, nie reaguje na gaz, dławi się i mokra świeca... jeśli zapłon jest ok to zostaje lewe powietrze (chyba nie skoro przytykany też nie chodzi) albo źle wyregulowany gaźnik, czyli za duży poziom w komorze pływakowej lub nieszczelny zaworek, oczywiście zakładam że zapłon na prawdę jest ok i lewe powietrze na prawdę zostało wykluczone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 16:15, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Na krótką metę możesz teraz rozgrzać silnik jadąc nim na średnich obrotach, a następnie dać mu w dupsko aż przepali całą tą benzynę jaka mu się ostała w skrzyni korbowej, zacznie chodzić dobrze lecz będziesz miał do wymiany tłok pierścienie i cylinder do szlifu. Ewidentne objawy słabej kompresji. Możesz jeszcze minimalnie przyspieszyć zapłon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jasiek fasolka
Początkujący

Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: głogów
|
Wysłany: Pon 18:46, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
W komorze pływakowej paliwo jest ok. A teraz mam jeszcze jedno pytanie czemu nie raz blokuje mi się kopka ??? Może to ma coś wspólnego z tym jego chodzeniem ?? Może faktycznie coś jest nie tak z pierścieniami ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Woody_22
Bywalec

Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:29, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Mi też się blokuje, to chyba taka przypadłość w tym silniku, jak wał się jakoś ustawi to się blokuje. U mnie wystarczy sprzęgło wcisnąć albo kawałek przesunąć koło i już.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mati_pl xD
Częsty bywalec

Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Wto 15:52, 06 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
To są zdjęcia mojej starej, zużytej i wyrobionej przepustnicy (przepraszam Cię za to, że nie wrzuciłem tego wczoraj, ale nie miałem jakoś czasu).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na tym zdjęciu jest pokazany wymiar z zewnątrz
[link widoczny dla zalogowanych]
A na tym wewnątrz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 18:05, 06 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
moja jest dużo bardziej zużyta i chodzi bez problemu, jeśli tak Ci zależy na tym wcięciu to możesz na próbę podkleić poxipolem ale wątpię czy odniesie to jakiś większy skutek, większe znaczenie ma zużycie płaszcza przepustnicy po bokach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jasiek fasolka
Początkujący

Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: głogów
|
Wysłany: Wto 20:00, 06 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj zajrzałem do tłoka i okazało się że jest na dwa pierścienie i w rowkach na pierścienie ząbki się wyrobiły i jak ścisnę w nim pierścień to mogę nim obracać do okoła a tak ma chyba nie być ??? czy to mogła być tego przyczyna ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Woody_22
Bywalec

Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:29, 06 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
mati_pl xD napisał: | To są zdjęcia mojej starej, zużytej i wyrobionej przepustnicy (przepraszam Cię za to, że nie wrzuciłem tego wczoraj, ale nie miałem jakoś czasu).
|
Dziękuje bardzo! Faktycznie u ciebie widać, że jest wytarta mocno, moja wygląda dużo lepiej... Nie mam już pomysłu dlaczego nie ma wolnych obrotów... jeszcze możnaby troche naciągnąć linkę od gazu, chodziaż nie wiem czy tak można robić? Ale już i tak jest na maxa wykrecone to przy gaźniku, a linka nadal jest luźna.
Co jeszcze odpowiada za wolne obroty?
A iglica na którym rowku powinna być? 2 od góry? mam 4 rowki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jasiek fasolka
Początkujący

Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: głogów
|
Wysłany: Wto 20:40, 06 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Iglica ma być chyba na drugim rowku od góry a jeżeli masz za długą linkę to musisz podłożyć na przykład podkładki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Woody_22
Bywalec

Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:43, 06 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Ogólnie wolne obroty reguluje się śrubką czy to jest regulacja ilości powietrza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AmaSoft
Moderator

Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Wto 20:57, 06 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
w Jikovie nie ma regulacji ilości powietrza. Śrubka służy tylko i wyłącznie regulacji wolnych obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 22:17, 06 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
a linka ma mieć luz ok 1mm, nadal obstawiam zły poziom w komorze albo za mało uwagi poświęcone zapłonowi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 23:06, 06 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
jasiek fasolka napisał: | Dzisiaj zajrzałem do tłoka i okazało się że jest na dwa pierścienie i w rowkach na pierścienie ząbki się wyrobiły i jak ścisnę w nim pierścień to mogę nim obracać do okoła a tak ma chyba nie być ??? czy to mogła być tego przyczyna ??? |
No to jaki problem teraz pomierzyć wszystko? Zacznij od pierścieni, włóż pierścień bez tłoka na ok 15mm głębokości tulei od góry i ustaw go w jednej płaszczyźnie wkładając tłok od dołu cylindra i sprawdź jaki luz ma ten pierścień na zamkach. Później tłok i cylinder używając mikrometru i średnicówki. Ew. Możesz zobaczyć czy dużo różnią się wymiary tłoka i cylindra suwmiarką (bo zapewne nie posiadasz dokładniejszych narzędzi pomiarowych) ale to jest bardzo niedokładny pomiar a jedynie da Ci rozeznanie w temacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mati_pl xD
Częsty bywalec

Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Śro 14:55, 07 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Woody_22 Napisałeś, że sprawdzałeś dysze. Mówisz, że są czyste i nie zapchane. Ale sprawdzałeś tylko od boku czy górę dyszy też? Ja w swojej maszynie również miałem ten problem i wystarczyło odetkać górną część.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jasiek fasolka
Początkujący

Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: głogów
|
Wysłany: Śro 19:36, 07 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
a więc zobaczę jeszcze raz do tej komory pływakowej a jeżeli chodzi o pierścienie to są już do wymiany bo mają spore luzy w cylindrze jaki na zamku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|