Jawa 50 - spalanie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 20:46, 25 Gru 2008    Temat postu:

Co Ci do tego co robie w wakacje i do tego czy mi żal te 0,5l czy nie? To forum o motorowerach a nie o moim wolnym czasie .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PatrickM
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)

PostWysłany: Czw 20:48, 25 Gru 2008    Temat postu:

To odpychaj się nogami, nie włączaj silnika to Ci nic nie spali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Czw 20:57, 25 Gru 2008    Temat postu:

PatrickM napisał:
To odpychaj się nogami, nie włączaj silnika to Ci nic nie spali.



Jawa flinston ediszyn Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 20:59, 25 Gru 2008    Temat postu:

Ogranicz swoją wypowiedzi do tych tylko związane z pytaniem lub głównym wątkiem tematu.

Może dla Ciebie 1l/100km do mało, dla mnie nie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Czw 21:11, 25 Gru 2008    Temat postu:

Jeśli tak bardzo Ci zależy to zmień gaźnik, z jikova połowa beny się wylewa... Albo porządnie go uszczelnij i wyreguluj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Czw 21:11, 25 Gru 2008    Temat postu:

Może tez być tak że bez względu na dysze będzie dużo palić bo właściciel powiększył kanały do takiego stopnia że spala duże ilości paliwa jadąc mało. Ja tak raz zniszczyłem cylinder że palił nawet do 6l.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 21:18, 25 Gru 2008    Temat postu:

Przypomina mi to sytuację, kiedy dresik kupuje BMW 5tke z trzylitrowym silnikiem i tankuje za 10zł zeby do kosciola obrócić co tydzień Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 22:21, 25 Gru 2008    Temat postu:

Czyli co (by wyszło jak najtaniej) powinienem zmienić by palił mnie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Czw 22:24, 25 Gru 2008    Temat postu:

tojtas napisał:
Czyli co (by wyszło jak najtaniej) powinienem zmienić by palił mnie?


ustawienie gaźnika jak napisałem, żeby nie wypluwał dużej ilości wachy. No i zrób jakąś dobrą uszczelkę na dekielek komory pływakowej, bo stamtąd najwięcej ucieka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 22:46, 25 Gru 2008    Temat postu:

Nie znam się na mechanice, jak możesz opisz mi to łopatologicznie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Czw 22:52, 25 Gru 2008    Temat postu:

tojtas napisał:
Nie znam się na mechanice, jak możesz opisz mi to łopatologicznie.


Regulacja gaźnika Arrow odsyłam do działu Tutoriale Uszczelkę musisz najprościej wyciąć... Nie wiem tylko z jakiego materiału będzie najlepsza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 23:12, 25 Gru 2008    Temat postu:

Ok, czyli mam wyregulować zapłon i dać uszczelkę po pokrywę komory pływakowej, tak? Czy to zmniejszy spalanie do 3-3,5l?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Czw 23:26, 25 Gru 2008    Temat postu:

Po pierwsze to jeździj spokojnie tak do 40km/h to zmieścisz się w litrze na ~30km.
Nie próbuj stuntu lub ''crossowania'' po polnych drogach i będziesz miał te 3 litry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pią 8:13, 26 Gru 2008    Temat postu:

tojtas napisał:
Ok, czyli mam wyregulować zapłon i dać uszczelkę po pokrywę komory pływakowej, tak? Czy to zmniejszy spalanie do 3-3,5l?


Nie pisałem nic o zapłonie Evil or Very Mad

http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/regulacja-i-czyszczenie-gaznika,2770.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szalony
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łuków

PostWysłany: Pią 12:09, 26 Gru 2008    Temat postu:

Dokładnie. Wystarczy jeździć delikatnie nie szaleć, nie przeciągać na biegach. Cała filozofia w płynnej jeździe znaleść inne pozycje gazu niż ON i OFF.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin