Jawa 50 - spalanie
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 19:31, 22 Gru 2008    Temat postu: Jawa 50 - spalanie

Witam

Mam możliwość kupienia Jawy 50 w b.dobrym stanie. Silnik jest po remoncie. Problem jest w tym że jest on trochę stuningowany a sprzedający nie zwrócił uwagi ile pon pali, a dla mnie jest to istotna sprawa. I tutaj chciałbym Was prosić o napisanie ile taki silnik może spalać, żebym nie kupił czegoś do czego potem na paliwo nie będę mieć.

Więc tak:
Silnik po remoncie. Cylinder jakiś oryginalny czeski 65ccm. Dysze 96 i 75, odchudzony tłok wypolerowany kanały w cylindrze. Vmax na prostej drodze to podobno 80km/h.

Ile taki silnik może spalać? Czy przez zmianę cylindra znaczni zwiększy się głód na paliwo?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PatrickM
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)

PostWysłany: Pon 19:39, 22 Gru 2008    Temat postu:

Pierwszy raz słyszę o oryginalnym czeskim 65cm3 o.O ... Jak są większe dysze i trochu innych przeróbek to ja myślę że weźmie 4l w porywach może trochu więcej..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 19:51, 22 Gru 2008    Temat postu:

To dużo... Czy na miejsce tych większych dysz da się wsadzić oryginalne, i czy wtedy spalanie spadnie do standardowego? Tz. około 3l?

Z cylindrem to może chodziło oto ze jest to orginalny czeski po szlifie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tojtas dnia Pon 19:52, 22 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:53, 22 Gru 2008    Temat postu:

Ja na twoim miejscu (jeśli to prawda o tym tuningu) kupił bym bez względu na to ile by zpalała. Jak na moje oko to tak między 4/5. A tak po za tym ile tak wogule chce za nią??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pon 20:01, 22 Gru 2008    Temat postu:

PatrickM napisał:
Pierwszy raz słyszę o oryginalnym czeskim 65cm3 o.O ... Jak są większe dysze i trochu innych przeróbek to ja myślę że weźmie 4l w porywach może trochu więcej..

Może się nie potrzebnie wtrące, ale moja pali coś koło 4l, a nie mam tuningu i mam zablokowany króciec, ale <b>troszke</b> mi z kranika cieknie...
Ta jawka co mówisz to może palic koło 4,5-5l...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 20:32, 22 Gru 2008    Temat postu:

5l spokojnie zechla, ale ten cylinder to bujda, czesi nie robią 65ccm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 19:55, 25 Gru 2008    Temat postu:

A jest jakiś łatwy sposób na zmniejszenie spalania? Tz. chodzi mi tutaj o jak najtańszy sposób.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szalony
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łuków

PostWysłany: Czw 20:01, 25 Gru 2008    Temat postu:

Zakręć kranik Very Happy. A tak na serio może mniejsza dysza? Chodz wtedy nie jestem pewien czy zamuły nie będzie miał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 20:03, 25 Gru 2008    Temat postu:

Ale czy jak zamontuje się większa to potem da się wsadzić mniejszą? A może dać dławiony króciec?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szalony
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łuków

PostWysłany: Czw 20:04, 25 Gru 2008    Temat postu:

Tak da się. Jeżeli posiadasz taki króciec to z pewnością zmniejszy spalanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PatrickM
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)

PostWysłany: Czw 20:15, 25 Gru 2008    Temat postu:

Ale i również drastycznie zmniejszy osiągi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 20:17, 25 Gru 2008    Temat postu:

Ale czy motorek po takim zabiegu będzie mieć 1,7KM (czyli po prostu zablokowany) czy po prostu moc i spalanie się z mniejszy ale nie tak drastycznie? Do około ilu powinno spaść spalanie?

Mi zależy na spalaniu max 3-3,5l/100km


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tojtas dnia Czw 20:18, 25 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PatrickM
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)

PostWysłany: Czw 20:29, 25 Gru 2008    Temat postu:

No to pewnie to 3,5l weźmie. Boże, aż tak Ci przeszkadza to 0,5-1l więcej ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PatrickM dnia Czw 20:30, 25 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 20:33, 25 Gru 2008    Temat postu:

Tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PatrickM
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)

PostWysłany: Czw 20:40, 25 Gru 2008    Temat postu:

To trzeba iść do roboty na wakacje, miałbyś więcej pięniędzy, nie byłoby Ci tak szkoda te 0,5l więcej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin