Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
prosty full tun mechaniczny

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fasolaiszpari
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:51, 23 Gru 2008    Temat postu: prosty full tun mechaniczny

witam!!

wiem ze te tematy byly duzo razy poruszane i wogule.
a;e by chcail zeybb Ci co wiedz napisali miwszystko co mozna zrobic w silniku jawoskim by byl szybsz silniejsz itp

chodzi mi glowie o szlify, gaznik z innego motru i wydech czy tez zmiana zebatki.
czyli te raczej najprostrze sposoby a nie kupno cylindra70ccm za iles tam z czech tylko te3 najprostrze sposoby.

Z gory dzienki i wesolych swiat!! Wink Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
allegron
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 7:51, 24 Gru 2008    Temat postu:

po 1 pisz po polsku bo bedzie warn po 2 odblokuj silnik (napewno znajdziesz opis) po 2 splanuj głowice o 0,5mm tam mgdzie łączy sie z cylindrem i uszczelka metalowa jest po3 odchudz tłok po4 zepnij razem 2 cewki i bardziej rozegnij swiece (daje to fantastyczne pszyspieszenie) po5 ustaw od nowa zapłon ale pszedtem wyrównaj wszystkie kanały (połączenia miedzy aluminium a mosieżną tuleja cylindra ) bo jesli jest próg bedzie zle cylinder 70 pszerabiasz z simsona ale to duzo zabawy i drogo wiecej grzechów nie pamietam ... Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez allegron dnia Śro 7:54, 24 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Śro 7:58, 24 Gru 2008    Temat postu:

Cytat:
po 1 pisz po polsku


allegron napisał:
pszedtem



Laughing Laughing Laughing


Przeczytaj sobie o tuningu według Tomasza Sałka. Oprócz tego co on opisuje możesz dorobić (lub komuś to zlecić) dodatkowe kanały płuczące.

Edit: poza tym masz cały dział tuning mechaniczny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lucas dnia Śro 8:00, 24 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 10:24, 24 Gru 2008    Temat postu:

allegron napisał:
po 1 pisz po polsku bo bedzie warn po 2 odblokuj silnik (napewno znajdziesz opis) po 2 splanuj głowice o 0,5mm tam mgdzie łączy sie z cylindrem i uszczelka metalowa jest po3 odchudz tłok po4 zepnij razem 2 cewki i bardziej rozegnij swiece (daje to fantastyczne pszyspieszenie) po5 ustaw od nowa zapłon ale pszedtem wyrównaj wszystkie kanały (połączenia miedzy aluminium a mosieżną tuleja cylindra ) bo jesli jest próg bedzie zle cylinder 70 pszerabiasz z simsona ale to duzo zabawy i drogo wiecej grzechów nie pamietam ... Razz
Herezje takie prawisz, że aż mnie ściska


Do autora tematu: Poszukaj w tuningu mechanicznym, a jak cię na zadowoli to wejdź tu:

http://przecinak.republika.pl/


[strona nie jest moja, ale chyba się autor nie obrazi, ze go reklamuje?]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
allegron
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 11:07, 24 Gru 2008    Temat postu:

herezje twierdzisz wiec te forum to lipa bo wszytkie te bujdy tu przeczytałem i wyprobowałem i o dziwo działa jak to sie stało ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 11:29, 24 Gru 2008    Temat postu:

Zbanowałbym Cię za błędy, ale jest wigilia, więc tylko serdecznie Cię proszę o poprawienie się. Wpisz w googlach firefox 2.0pl, sciagnij go i za jego pomocą pisz na tym forum.

A co do herezji, herezja nr1:

Cytat:
zepnij razem 2 cewki i bardziej rozegnij swiece

-spalisz cewkę butelkową (prędzej czy póżniej)
-większa przerwa będzie skutkowala przerwami w zapłonie

herezja nr2:

Cytat:
połączenia miedzy aluminium a mosieżną tuleja cylindra

Tuleja nie jest mosiężna

Cytat:
cylinder 70 pszerabiasz z simsona
Nie cylinder, tylko tuleję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin