Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Łożyskowanie dźwigni zmiany biegów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 13:12, 07 Gru 2008    Temat postu: Łożyskowanie dźwigni zmiany biegów

Witam
Mam problem z dźwignią (wajchą) zmiany biegów- giba się na boki, ktoś generalnie zrobił niezłą rzeźbę i nie wiem co teraz z tym zrobić

1) Może mi ktoś powiedzieć dokładnie jakie elementy wchodzą w skład oryginalnego łożyskowania dźwigni i jaka jest kolejność ich zakładania

2) Czy są jakieś alternatywy łożyskowania- łożyska toczne (igiełkowe), albo dźwignia z innego motocykla

Za wszelkie pomysly thx Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 13:13, 07 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Nie 17:10, 07 Gru 2008    Temat postu:

Mógł byś dać zdjęcie tej części bo trochę nie rozumiem o co ci chodzi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 17:56, 07 Gru 2008    Temat postu:



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 17:57, 07 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Nie 18:23, 07 Gru 2008    Temat postu:

Ty masz to zabezpieczone segerem ? Bo ja mam śrubą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 20:09, 07 Gru 2008    Temat postu:

Śrube mam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Nie 20:13, 07 Gru 2008    Temat postu:

Ja zrobiłem tak(trochę wiejski sposób ale dobry)
Włożyłem rułke PCV do tego przedłużenia zmieniacza i dobre jest.
(ta rułka jest na tym bolcu co się śrubę dokręca.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 20:44, 07 Gru 2008    Temat postu:

Umm Faktycznie dobry sposob (pochwała) Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 15:45, 12 Gru 2008    Temat postu:

Niektórym może się to wydać dziwne lub głupie, ale ponoć bardzo dobrym patentem poprawiającym precyzję tej wajchy jest zamontowanie sprężynki, np. takiej jak od nóżek. Jeden haczyk w to oczko gdzie jest cięgło idące do automatu a drugie gdzieś do ramy. Pono takie "usztywnienie" wybitnie pomaga we wbijaniu np. z 2jki luzu między 2jką a 3jką. Sam mam zamiar to w niedługim czasie zrobić, tera jestem zajęty zakładaniem przodu z Yamahy RD80. Będę miał tarczę z przodu Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zgredzik11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Czerwin (nie daleko Ostrłęki)

PostWysłany: Pią 17:49, 12 Gru 2008    Temat postu:

Cytat:
tera jestem zajęty zakładaniem przodu z Yamahy RD80. Będę miał tarczę z przodu Cool





Sorry jonny ale wedłóg mnie to nie jest dobry pomysł- poprostu wiejski tuning... Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pią 18:29, 12 Gru 2008    Temat postu:

zgredzik11 napisał:
Cytat:
tera jestem zajęty zakładaniem przodu z Yamahy RD80. Będę miał tarczę z przodu Cool





Sorry jonny ale wedłóg mnie to nie jest dobry pomysł- poprostu wiejski tuning... Mad


Kurde to masz gust stary... To jest przeróbka na wygodę, bo wiadomo, że zawiecha z yamahy jest sto razy lepsza od zawieszenia rometa Razz Dużo osób zakłada zawieszenie z Simsona, które też jest bardzo dobre i nikomu się to z WT nie kojarzy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 18:56, 12 Gru 2008    Temat postu:

zgredzik11 napisał:
Cytat:
tera jestem zajęty zakładaniem przodu z Yamahy RD80. Będę miał tarczę z przodu Cool





Sorry jonny ale wedłóg mnie to nie jest dobry pomysł- poprostu wiejski tuning... Mad

A wedłóg mnie jak dużo jeżdżę po mieście to taka przeróbka jest bardzo przydatna. Ja nie tuninguję go w sensie naklejka mocy za 2zł tylko porządna tarcza której nawet simson nie ma. Nic nie ciąłem, nic nie spawałem, więc jak komuś będzie bardzo przeszkadzać olejowe zawieszenie z przodu i z tyłu, niskim nakładem kosztów może wrócić do całkowitego oryginału. Aku do kierunków też nie mieszka w schowku, co wiąże się z kilkoma odwiertami w nim, co jest oczywiście bardzo wiejskie. Umieściłem go na 2 prętach pod siedeniem w oryginalnych dziurkach nie czyniąc szkody jakże wygodnemu rometowskiemu zawieszeniu Laughing

Dobra koniec pierdzenia, co sądzicie o tej sprężynce? Trza będzie chyba coś dospawać do ramy. W kaczce pono da radę to zamontować do uchwytu cewki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Johnny Moped dnia Pią 18:57, 12 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 20:51, 12 Gru 2008    Temat postu:

Johny, ile Cie przednie zawiecho wyszlo w polskiej walucie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 22:47, 12 Gru 2008    Temat postu:

macq napisał:
Johny, ile Cie przednie zawiecho wyszlo w polskiej walucie?

100zł z przesyłką. Dotoczone i przystosowane pod ogara. To same widły z półkami bez niczego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin