Kolor świecy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 19:05, 24 Kwi 2009    Temat postu:

Najprosciej to wkrecic zwykla srube, az do oporu i jeszcze troche a samo wyskoczy Wink Inny sposob to poobijac je mlotkiem, minimalnie, gumowym, miekkim. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 14:09, 25 Kwi 2009    Temat postu:

ok dzisiaj je wymontowałem i lekko pękło tam gdzie się wsadza krzywkę to musiałem wymienić magneto a ze miałem to wymieniłem, klin na wale jest cały musiałem w magnetach krzywki podmienić bo jedna była za bardzo wytarta to zmieniłem założyłem i dalej nie mogę ustawić tak jak ma być i mam zapłon lekko opóźniony ale normalnie idzie tylko świece czarne zobaczę jak się nie przestawi do wieczora to spuszczę jeszcze raz olej ze skrzyni, a co mam zrobić żeby móc normalnie operować zapłonem czyli opóźnić czy przyspieszyć bo na razie mogę tylko opóźnić, co mam zrobić wymienić krzywkę?? może mi się wał ukręca?? :O

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Sob 14:17, 25 Kwi 2009    Temat postu:

A dobrze wogóle zakładasz iskrownik ? Zrób zdjęcie tego twojego całego aparatu zapłonowego.
I nie spuszczaj żadnego oleju, to nie jego wina.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 16:11, 25 Kwi 2009    Temat postu:

Lopez nie zrobię Ci zdjęcia gdyż akumulatorki w aparacie padły.... jak źle można założyć iskrownik?? zrób zdjęcie Twojego ok?? powiem ci co mam inaczej ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtek0015
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Sob 16:57, 25 Kwi 2009    Temat postu:

ale jeszcze jedno czy może to być iż w tej puszce na filter nie mam filtra?


No wlasnie ja tez tam niemem filtra, czy to wplywa na prace silnika? Bo niezauwarzylem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 17:03, 25 Kwi 2009    Temat postu:

według mnie nie za bardzo wpływa na prace a wywaliłem filtr bo czyszczenie nie dawało już rezultatów...
PS.Lopez jak można źle złożyć aparat zapłonowy wydaje mi się ze to jest niewykonalne...
Edit// zrobione zostały 2 zdjęcia zapłonu ale nie licz na wysoką jakość robione SE ;/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bazalt dnia Sob 19:00, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 19:08, 25 Kwi 2009    Temat postu:

No to gdzie te zdjecia Wink A nie zalozyles krzywki odwrotnie? To jest niewykonalne aby ja zle zalozyc, powinna wejsc w odpowiednie wglabienia, mozna pomylic sie tylk o 180 stopni! Co do walu moze Ci sie zebatka slizga, z drugie strony, za malo nabita itd. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 19:14, 25 Kwi 2009    Temat postu:

zdjęcia będą jutro ponieważ kolega to robił fonem, krzywki odwrotnie raczej nie bo w magnecie od strony krzywki jest takie wcięcie i ono się idealnie pokrywa z wcięciem na krzywce, jaka zębatka mówisz w skrzyni czy gdzie? nie wiem co zrobić jak mówisz ze da rady krzywkę przestawić to chyba ją przestawię ile się da w prawo ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Sob 21:17, 25 Kwi 2009    Temat postu:

pks100 napisał:
No to gdzie te zdjecia Wink A nie zalozyles krzywki odwrotnie? To jest niewykonalne aby ja zle zalozyc, powinna wejsc w odpowiednie wglabienia, mozna pomylic sie tylk o 180 stopni! Co do walu moze Ci sie zebatka slizga, z drugie strony, za malo nabita itd. Pozdrawiam


Ehhh.. to nie wiem jakim sposobem ja sobie mogłem na dwóch silnikach kręcic krzywkami dookoła tego otworu w magnecie bez problemu Question
Bazalt: pokaż te zdjęcia i nie kombinuj z krzywką jak jest dobrze ustawiona. Iskrownik da się inaczej założyc, sam się kiedyś pomyliłem ale skapnąłem sie zanim dokręciłem śruby mocujące.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 7:05, 26 Kwi 2009    Temat postu:

Lopez to nie mozliwe! Mowie Ci masz taki jakby klin, ale na stale w magnecie i szczeline w krzywce, te dwie rzeczy musza sie zejsc i tyle! Silnik Jawki nie jest, az tak prymitywny, ze krzywke mozna zalozyc jak sie chce, musi miec ona konkretne polozenie. Co do zebatki chodzilo mi o zebatke na wale. W lewym deklu masz tylko zebatke na wale i sprzeglo, moze Ci sie ta zebatka obraca... Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 17:40, 26 Kwi 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
mi się wydaje ze dobrze bo tak był i się nie przestawiał...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bazalt dnia Nie 17:40, 26 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 17:47, 26 Kwi 2009    Temat postu:

Wyglada dobrze, a tak na moje ok zaplon jest o wiele za wczesnie... Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 17:55, 26 Kwi 2009    Temat postu:

ale właśnie on jest z deka za późno a przyspieszyć jak widzisz nie ma jak ;/ coś z krzywką chyba jest nie tak ale jak znajdę czas to rozkręcę skrzynie tak jak mówisz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Nie 22:05, 26 Kwi 2009    Temat postu:

No właśnie o to mi chodziło. Myślałem ze może masz inaczej założony iskrownik, ale wszystko jest ok zalożone. W takim razie krzywka/platynki do wymiany lub coś z nimi jest spierdzielone/są źle założone Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 19:59, 27 Kwi 2009    Temat postu:

Ale ja nie mowie zebys skrzynie rozkrecal xD Ja tylko sugeruje abys odkrecil lewy dekiel i spojrzal na zebatke nabita na wale... Z tymi platynkami tez moglbys sprobowac, moze krzywka jest wyrobiona lub platynki sa juz krzywe... Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin