Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Kolor świecy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Sob 21:23, 11 Kwi 2009    Temat postu:

ściągnij wogóle całą gume i sprawdź bez niej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 9:10, 12 Kwi 2009    Temat postu:

Sproboj jak juz zdjac gume z gaznika i sie przejechac. Co do tej swiecy ja bym ja wywalil... Zawsze mowie, ze nadaje sie ona do silnikow 4T lub na pustynie, a nie do tego silnika... Sprawdz czy jakis kabel nie jest blisko ramy, jaki olej do baku lejesz i w jakim stosunku? Sproboj tez wyczyscic cewke zaplonowa i przyblizyc ja do magneta. Pozdro i Wesolych Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Wto 17:46, 14 Kwi 2009    Temat postu:

no to jak mówisz zdjąłem gumę i na samej gardzieli jeździłem dalej okopcona na czarno i przerywał jak by się dusił i zauważyłem ze jak się nakłada gumę na gardziel gaźnika to jest ona strasznie miękka jak by waliło mi tam paliwem, teraz na gumie jeździłem i szedł ale świeca... i jeszcze jak się nagrzeje tak po 5 km energicznej jazdy normalnie gaśnie jak by nie mia iskry to czekam z 15 min kopie nic pcham no jakieś pojedyncze pierdnięcia słychać ale nie chce załapać, a jak załapie ma strasznie wysokie obr. i praktycznie się nie da jechać ale jak się pompuje to jedzie ja już nie mam pojęcia co mam robić chyba wymienię ten simmer i co jeszcze żeby chodził??
PS. Lopez na rozgrzanym silniku że nie idzie dotknąć to nic nie kopci ani na zimnym ani gorącym


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Wto 18:05, 14 Kwi 2009    Temat postu:

No to simmering masz ok, jak nic nie kopci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Wto 18:08, 14 Kwi 2009    Temat postu:

Lopez ale co mam robić żeby chodził?? musiałem dać większy poziom paliwa bo nie chciał jechać a mimo to świeca czarna i dlaczego jak się porządnie rozgrzeje to zdycha?? tłok nie puchnie tylko jak by iskry nie miał ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:26, 14 Kwi 2009    Temat postu:

Moze warto by nalac oleju lepszej jakosci. jaki lejesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Wto 18:29, 14 Kwi 2009    Temat postu:

weź iglice ustaw na inny rowek wyczyść cały gaźnik masz filtr paliwa wyczyść kranik i bak Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Wto 18:30, 14 Kwi 2009    Temat postu:

A zapłon masz dobrze ustawiony ? Grzeje się bardzo ? Możesz miec za wczesny zapłon albo jakieś przebicia.. kij wie ;/
Ew. kondensator może byc jakiś dupny i pod wpływem rozgrzania nawalac..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lopez dnia Wto 18:31, 14 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Wto 18:40, 14 Kwi 2009    Temat postu:

zapłon hmm ustawiany na oko xD ale pali z kopa ciepły zimny, no grzać się grzeje bo na pustym wydechu bardziej mu daje ;D
kondensator mam malucha ale nie przerywa na wysokich jak stary który miałem tylko po prostu gaśnie
leje mixol bo na stihlu mi z miejsca świece szlak trafił i od tamtej pory trafia
gaźnik kranik itd mam wszystko czyste
aa ale jak bym miał za wczesny zapłon to by w gaźnik strzelał a z gumy nic nie strzela więc??
Edit// jeszcze wezmę zmienię święcę na F75 bo wynalazłem takową i pośmigam trochę bez oleju w skrzyni xD nie powinien wtedy na czarno opalać jeśli to simmer..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bazalt dnia Śro 18:54, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 20:13, 16 Kwi 2009    Temat postu:

Tak, ja bym sprobowal na tej swiecy. Wymienil simmeringi(nie jest to problem) i najchetniej lal mniej oleju do paliwa... Pozdrawiam

P.S. Czy masz szczelna ilgice i rozpylacz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pią 4:27, 17 Kwi 2009    Temat postu:

dzisiaj się za to biorę szczelna iglica wydaje mi się że nie bardzo a rozpylacz nie mam pojęcia, powiem jeszcze to że wczoraj jak spuściłem olej to ogar zapalił na 1 ale tylko na 3 sec i zdechł dzisiaj jeszcze pogrzebie a wieczorkiem powiem co się działo.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 12:55, 17 Kwi 2009    Temat postu:

Jak zlozysz silnik i sie nie poprawi to moze byc tak, ze iglica lub gniazdo rozpylacza jest zuzyte. Wtedy sa klopoty z regulacja i opuszczanie iglicy wiele nie daje. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 17:25, 18 Kwi 2009    Temat postu:

ok, dzisiaj miałem zamiar pojeździć bez oleju co mi się nie udało ale wczoraj w nocy bez oleju chodził, więc tak dysze mam czyste gaźnik wydaje mi się wyregulowany,simmering chyba dobry skoro bez oleju świece na czarno opala ale teraz wydaję mi się że jest zapłon lekko opóźniony lub ma kapinkę za dużo powietrza ale co dziwne świeca czarna, nie wiem co mam robić byłem u kolegi mechanika po suwmiarkę i szczelinomierze ale nie ich posiadał ;/ opisałem mu mój problem i nie za bardzo wie co mu jest ale w poniedziałek wpadnie bo go zaciekawiła ta przypadłość, więc jeśli jego oględziny i ewentualne poprawki nie pomogą zostało mi chyba dać na msze i żeby ksiądz polał wodą święconą i odpędził złe uroki bo co to innego może być że na jakie kol wiek regulacje się nawet odcień nie zmienia?? lub będę zmuszony kupić nowy silnik...
PS.Pks a co miałeś na myśli żebym cewki wyczyścił to może być tego przyczyną?? i jeszcze czym je wyczyścić??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 15:15, 19 Kwi 2009    Temat postu:

Pisalem o cewkach, bo jak sa brudne, lub za bardzo odsuniete od magneta iskra jest slaba. Ja mysle, ze jezeli plywak i dysze sa ok.(moga byc wieksze, a plywak dziurawy) to moze to byc nieszczelny rozpylacz lub iglica, zabrudzony filtr powietrza, zatkany wydech, opadle osady z oleju w baku. Szczelam, ze Twoj silnik dostaje za malo powietrza. Sprobuj bez filtra pojezdzic, obnizyc iglice, sprawdzic czy przepustnica lezy na srubie regulacyjnej itd, itd, Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 15:34, 19 Kwi 2009    Temat postu:

pływak cały, dysze standardowe chyba 65 cz 68 a 2 nie pamiętam ;D
ja stawiał teraz na iglice bo jak go kupiłem kolega mówił mi żebym wymienił bo wytarta ale chodził to chodził to teraz kupię sobie zestaw naprawczy gaźnika, filtr powietrza no aktualnie jeżdżę na gumie ale muszę założyć bo ma właśnie za dużo powietrza i tak jak by przerywał więc to to albo zapłon, wkład wydechu mi wywalił jak strzelił jak dorwę przegrodę od simsona obspawam ją żeby nie wyleciała, jak już wcześniej mówiłem nie mam oleju w baku gdyż u mnie benzyna długo nie przeżyje ;D
obniżyć iglicę czyli na zamku na najwyższy rowek czy niżej ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin