zaś problem
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ogarmen
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wodzisław

PostWysłany: Śro 18:10, 10 Mar 2010    Temat postu: zaś problem

witam , otóz dzis jechałem na krótką przejazdzke moim ogarkiem; gdy przejechałem ok 5 km nagle cos mi strzeliło z silnika , zaczął słabnąc i musiałem z 3 wrzucic 2 ...i tak na ledwo jadącym i szarpiącym fest ogarku dojechałem do domu , jechałem cały czas na 2 mając wg licznika 30km/h....ale po tym odstawiłem go na godzinke , wziąłem go znowu na jazde , i na początku zajefajnie smigał , ale po kilometrze znowu ta sytuacja jak wczesniej....
co to moze wg was byc? czy może tłok puchnie czy cos ie tam dzieje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Śro 18:15, 10 Mar 2010    Temat postu:

mógł pierścień strzelić sprubuj na innej świecy chyba że gdzieś uszczelka jeb*a albo głowica się poluźniła Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 18:21, 10 Mar 2010    Temat postu:

odkręć głowice i sprawdź pierścienie, nie chciał sie wkręcić i szarpał? kondensatory wymień

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 20:13, 10 Mar 2010    Temat postu:

Jak szarpał przy konkretnych obrotach to zapłon, gaźnik ma charakterystyczne zachowanie, masz silnik na dotarciu? Mi to ewidentnie wygląda na "puchnięcie" tłoka, ale to tylko na dotarciu lub uszkodzony kondensator. Chyba, że masz rzeczywiście kłopoty z gaźnikiem lub nawet jakością paliwa... Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarmen
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wodzisław

PostWysłany: Śro 20:34, 10 Mar 2010    Temat postu:

nie jest wcale na dotarciu , ale dopiero dzis mi sie tak stało , obecnie benzyne co mam w baku wlałem ok. 2 tygodni temu i jezdziłem bez problemu , dopiero dzisiaj to się stąło.... fakt, ze trasy jakie pokonywałem to tylko 2 km , dzis chciałem jechac troche dalej no i stało sie.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 21:43, 10 Mar 2010    Temat postu:

Ogarmen napisał:
nie jest wcale na dotarciu , ale dopiero dzis mi sie tak stało , obecnie benzyne co mam w baku wlałem ok. 2 tygodni temu i jezdziłem bez problemu , dopiero dzisiaj to się stąło.... fakt, ze trasy jakie pokonywałem to tylko 2 km , dzis chciałem jechac troche dalej no i stało sie.....


Chmm, a jak to się dzieje i zostawisz wolne obroty to gaśnie? Dusi się i ledwo chodzi? Jeżeli tak to tłok lub świecę zalewa, może po prostu nigdy dalej nie wyjeżdżałeś i nigdy się porządnie nie rozgrzał, jaki kolor świeca, mokra czy sucha? Wymień ten kondensatorek, to nie zaszkodzi Wink Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarmen
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wodzisław

PostWysłany: Śro 22:31, 10 Mar 2010    Temat postu:

nie mam ustawionych wolnych , bo nigdy nie udaje mi sie tego wyregulowac , no ale taki problem to nie problem Wink
no i fakt , ledwo chodzi i sie dusi , jutro sprawdze swiece i zobacze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 13:12, 11 Mar 2010    Temat postu:

NO wystarczy wkręcić tą srebną śrubkę bardziej... reszty się nie rusza... Co do tego gaśnięcia jak jest zimny jest ten sam problem, czy go nie ma?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarmen
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wodzisław

PostWysłany: Czw 22:14, 11 Mar 2010    Temat postu:

pks100 napisał:
NO wystarczy wkręcić tą srebną śrubkę bardziej... reszty się nie rusza... Co do tego gaśnięcia jak jest zimny jest ten sam problem, czy go nie ma?

no wiem ze trzeba wkręcic , ale mój motorek strasznie trudno jest wyregulowac... ;/
ale o jakie gaśnięcie Ci chodzi , bo nie zrozumiałem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Pią 12:23, 12 Mar 2010    Temat postu:

powiem tak zależy jak masz zjechany silnik bo jak masz cylinder porysowany lub tłok puchnie lub pierścienie zjechane jak dostaje lewe powietrze i gdy simeringi nie trzymają to nie ustawisz moto i tak będzie gasł i nie będzie reagował na regulacje kolega ma na myśli czy jak zimny to trzyma obroty czy jak jest rozgrzany to gaśnie bo to by oznaczało że tłok może puchnąć Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawlo300 dnia Pią 12:26, 12 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 12:37, 12 Mar 2010    Temat postu:

Dokładnie Wink Coś z tym silnikiem jest nie tak, prawdopodobnie są to kłopoty z szczelnością lub rozkalibrowaniem. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarmen
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wodzisław

PostWysłany: Sob 18:40, 13 Mar 2010    Temat postu:

dzis znowu to samo... jechałem do koscioła , 2 km , trzask chyba z silnika i znów osłabł az w koncu zaczął szarpac i zgasł.... po mszy jechał normalnie jednak gdzies pół kilometra przed domem znowu trzask i osłabł , ale tym razem nie zgasł....
mój tata stwierdził ze takie cos to moze byc tez wina cewki... to prawda?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 21:03, 13 Mar 2010    Temat postu:

Ogarmen napisał:
dzis znowu to samo... jechałem do koscioła , 2 km , trzask chyba z silnika i znów osłabł az w koncu zaczął szarpac i zgasł.... po mszy jechał normalnie jednak gdzies pół kilometra przed domem znowu trzask i osłabł , ale tym razem nie zgasł....
mój tata stwierdził ze takie cos to moze byc tez wina cewki... to prawda?


To co teraz powiedziałeś jest ciekawe... teraz jestem przekonany, że winny jest zapłon. Cewki, której cewki?! Ja obstawiam kondensator, wymień go i przy okazji wyreguluj platynki, powiedź jaki efekt Wink Pozrdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Nie 16:01, 14 Mar 2010    Temat postu:

ja tak samo jak pks100 Wink lecz cewka tez może być butelkowa już wysłużona Smile najpierw zmień kondensator i wtedy zobaczymy Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makster_26
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielone płuca polski

PostWysłany: Nie 17:04, 14 Mar 2010    Temat postu:

Możecie mi wytłumaczyć co to jest kondensator?
trochę nie ogarniam;d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin