Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
zaś problem
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ogarmen
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wodzisław

PostWysłany: Nie 17:51, 14 Mar 2010    Temat postu:

http://www.agmot.pl/foto.php?i=380 - tu masz zdjęcie kondensatora
szczerze powiedziawszy sam nie wiedziałem jak to wygląda i co to jest dopóki nie weszłem przed chwilą na strone agmotu....
kondensator mozna zobaczyc gdy odkręci sie te 3 srubki z prawej strony silnika?
czyli tak podsumowując mówicie ze mam narazie tylko wyregulowac zapłon i zmienic ten kondensator?


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Nie 17:56, 14 Mar 2010    Temat postu:

najlepiej zdjąć całą pokrywę tak zmienić i jak zmienisz to nie grzeb przy zapłonie tylko zobacz czy będzie dobrze jeżeli będzie git to będzie a jak nie to wtedy kombinuj z zapłonem zainwestuj też w nową świece wrazie czego Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makster_26
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielone płuca polski

PostWysłany: Nie 18:06, 14 Mar 2010    Temat postu:

Tak właśnie myślałem że to właśnie to, ale nie byłem pewien;))
Leci pochwałka za fatyge^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 19:06, 14 Mar 2010    Temat postu:

Makster_26 napisał:
Możecie mi wytłumaczyć co to jest kondensator?
trochę nie ogarniam;d


Takie coś co znajduje się w iskrowniku w kształcie metalowego walca, co nie wiadomo do czego służy Wink Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kredek001
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 5:05, 17 Mar 2010    Temat postu:

to takie cos pod platynkami;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 14:15, 18 Mar 2010    Temat postu:

I jak po wymianie kondensatora, problem się rozwiązał? Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarmen
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wodzisław

PostWysłany: Czw 18:08, 18 Mar 2010    Temat postu:

niestety , jeszcze nie zakupiłem tego , nie mialem czasu , jutro myśle że go kupie bo prędzej kończe w szkole i wtedy zobacze ... niewykluczone też ze oddam ogarka do małego remonciku , potem napisze co i jak Wink Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 21:04, 18 Mar 2010    Temat postu:

No ok, więc nie mam zamykać... nie róbmy offtopu... pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarmen
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wodzisław

PostWysłany: Pon 17:54, 22 Mar 2010    Temat postu:

witam ponownie! nie chciałem tworzyc nowego tematu także napisze to juz tutaj;p otóż w koncu dałem dzis ogara do roboty , dobrze ze ten koleś co mi go robi mieszka niedaleko mnie także byłem dzis u niego i patrzyłem co tam robił
sprawdził mi sprężanie - miałem 6 , a powinno byc 9.5 chyba.... no i rozebrał to i teraz mam taki problem gdyż musze kupic tłok i pierscionki nowe ,ale nie wiem po którym szlifie jest cylinder... i można to jakos samemu sprawdzić czy może pani w sklepie bedzie łaskawa dopasować mi tłok i pierscionki pod cylinder?
lub 2 sprawa , czy nie lepiej juz kupic sobie cały zestaw wzmacniany do ogarka czy lepiej jednak pozostac przy starym oryginalnym cylindrze?? pozdro Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ogarmen dnia Pon 17:55, 22 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 20:31, 22 Mar 2010    Temat postu:

Jak zawsze polecam wymienić cały dopasowany zestaw nowy, jeżeli chcesz dobrać tłok na nim powinien być wybity wymiar, jeżeli nie to zmierz go suwmiarką w okolicach nóżek, oryginał ma równo 38mm(ok.), każdy szlif to dodanie 0,25mm do rozmiaru tłoka. Proste? Co do tego sprężania, to stopnia sprężania nie da się zmierzyć, a jeżeli nawet to ktoś zrobi a silnik nie był modyfikowany zawsze wyniesie on te 9,5 do 1 czy coś Smile Mierzy się ciśnienie, a one nie koniecznie ma wynosić 9,5... powinno być pewnie więcej ok. 10 itd... Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarmen
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wodzisław

PostWysłany: Pon 21:12, 22 Mar 2010    Temat postu:

w cylindrze wyszło mi po zmierzeniu suwmiarką 38 mm a tłok 37mm...
no tzn wsadził to w miejsce swiecy chyba , i kazal mi kopać kopką , no i wyszło te 6 , a dokładnie 0.6 mPa Wink
ale co do tego tłoka , tłok powinien miec też te 38 mm czy jednak ma byc ta przerwa 1mm? i oznacza to że jest to nominał tak?
cały zestaw nowy? tzn zeby lepiej kupic ten niby zestaw 60? no nie wiem , zastanawiałem sie nad tym ,ale jak tu większosc użytkowników pisało ze to dziadostwo itp , to wolę zostawic jednak oryginalny czeski cylek , no ale może...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Wto 13:47, 23 Mar 2010    Temat postu:

tak jeżeli 38 to nominał tłok też dobrze dobrany osobiście i po doświadczeniu ja radził bym ci dać czeski cylek do szlifu Wink każdy ma inne zdanie bo karzdy inaczej używa swoje moto jeden katuje drugi nie to też zależy jak będziesz dbał jednak na pewno trwalszy na cięższe warunki będzie czeski cylinder Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 13:59, 23 Mar 2010    Temat postu:

Oczywiście, że najlepszy by był czeski lub tajwański zestaw tłoka z cylindrem, pierścieniami, głowicą, sworzniem itd. Jeżeli jednak chcesz w ten stary cylinder wsadzać nowy polski tłok to zlituj się boże i kup sobie ten zestaw... Tłok nie może mieć 37mm Wink przyjrzyj się tej suwmiarce... Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarmen
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wodzisław

PostWysłany: Wto 18:11, 23 Mar 2010    Temat postu:

o kurde , teraz to już za pózno , juz kupiłem sobie tłok z pierscionkami... wyniosło mnie to aż 27,50zł! a wg cen agmotu to powinno byc to niecałe 20 ... nie wiem , zobacze jak to bedzie chodzić , może jednak trzeba było wziąśc ten cały zestaw , gościu w sklepie mówił ze ma takie na składzie jeszcze...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 21:12, 23 Mar 2010    Temat postu:

Podczas pracy oprócz różnego rodzaju rys na gładzi cylindra pojawiają się zniekształcenia i deformację. Główną z nich jest tzw. owalizacja czyli z cylindra w przekroju poprzecznym robi się jajo, no i teraz kupujesz nowy tłok z pierścieniami i jak idealne kółko może pasować do owala?! Co do tych ok. 30zł nie bądź śmieszny, za tłok do RG ostatnio zapłaciłem 140zł, a z WOSSNERA wydałbym 400zł... Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin