Za wysokie obroty Ogar 200
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 17:52, 22 Sty 2009    Temat postu:

według mnie kranik zasyfił się w środku weź jakąś igiełkę i delikatnie wyciągaj brud(jeśli jest) albo jak ja nie zwracaj na to uwagi i jeździj na rezerwie Smile
U mnie nawed jak wyczyszczę kranik i przedmucham to na normalnie odkręconym będzie chodził chwile a potem zdechnie więc śmigam na rezerwie. ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 19:04, 22 Sty 2009    Temat postu:

przemo nie wiem czy jestes w temacie ale na pierwszej stronie dokladnie w 4 poscie napisalem 90% sposobow na usuniecie usterki trzymania wysokich obrotow. Wiec nie wyskakuj teraz z taka podpowiedzia jak jedyna sruba regulacyjna wysokosci przepustnicy. Jest ona bardzo logiczna i srednio wprawny uzytkownik od razu zaczyna nia krecic. Zgadzam sie z bazalt`em Wink Kranik musi byc brudny. Mozna go przedmuchac powietrzem lub wyczyscic w inny z mozliwych sposobow. Dodatkowo warto sprawdzic droznosc korka. Sprobuj sie przejechac bez niego(korek baku). Powinien on przepuszczac powietrze. Ostatnia przyczyna moze byc ten filtr paliwa. Jezeli jest bibulkowy(taka kartka w srodku), maly lub zle umieszczony paliwo moze przez niego leciec wolniej, choc na niskich obrotach powinien chodzic normalnie. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parzus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 12:15, 23 Sty 2009    Temat postu:

Tak jak mówiłem dzisiaj wybrałem się na przejażdżkę 7 km.
Wyciągłem ogara zapaliłem go super niskie obroty więc pojechałem
zrobiłem jakies 3 km i nagle ogar traci obroty i gasnie kopie kopie kopie kopie aż w koncu złapał podkręciłem tą śrubkę ale obroty są dalej dosyc niskie więc jadę dalej następne skrzyżowanie gaśnie krecenie srubką regulująca obroty nic nie daje więc kopie kopie nie zapalił wiec pcham potem jednak znowu spróbowałem i zapalił jade dalej 1,2,3 jade jade nagle coś szczeliło tak jakby przerwało ale po chwili jedzie dalej wcisnołem sprzeglo i zgasl wiec pcham do dalej byla gorka nie chcial zapalic na pych potem sie rozpedzilem na wiekszej i zapalił i tak już na dwojce dojechałem i teraz nie wiem czemu on tak gasnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pią 13:07, 23 Sty 2009    Temat postu:

hmm coś z zapłonem albo świeca do wymiany Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parzus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 13:58, 23 Sty 2009    Temat postu:

W sumie zapłon mam dobry bo nie muli moc ma i wogule ale faktycznie moze świeca już odmawia posłuszeństwa bo jakaś starą wkręciłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 11:10, 24 Sty 2009    Temat postu:

Swieca moze byc wadliwa, dalej idac moze byc to zaplon lub poprostu brak paliwa. Mi to jednak wyglada jakby sie rozne elementy ciagle zatykaly, jak pchasz cylinder wciagazanieczyszczenia i jedziesz anowu az Ci sie cos przytka. Moze ustawiles za niskie wolne obroty i jak schodzi nie umie sobie poradzic i gasnie. Musza jakis poziom miec. Wspomne jeszcze o cewce WN, ktora jak jest uszkodzona nie daje iskryna niskich obrotach i dziala dopiero w wyzszej temperaturze. Dziala to tak, ze jak dasz gazu to Ogar jedzie a ajk puscisz manetke iskra ginie. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomek96
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 18:15, 25 Mar 2009    Temat postu:

ja miałem duże obroty jak mi kolanko przy cylku przepuszczało spaliny jak dobrze zakręciłem wszystko było ok !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 19:48, 26 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
ja miałem duże obroty jak mi kolanko przy cylku przepuszczało spaliny jak dobrze zakręciłem wszystko było ok !


A to ciekawe bo powinno byc odwrotnie. Mozliwe, ze lejesz za duzo oleju do paliwa, masz zle wyregulowany gaznik lub zle dobrana swiece, czy wyregulowany zaplon. Tak czy nie; niedopala paliwa i powstaje taki problem. Pozdrawiam[/quote]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Czw 19:51, 26 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Strona 6 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin