Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Za wysokie obroty Ogar 200
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Parzus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 22:04, 30 Gru 2008    Temat postu:

Filtra paliwa nie mam... mam nowy kranik, wężyk i gażnik z małym przebiegiem który rozebrałem i dokladnie przeczyscilem sprobuje iglice obniżyć całkowicie i założe filtr i przejade sie z filtrem zobaczymy
aha co do świecy to własnie taka ciekawostka kupiłem nową iskre i ogar wogule mi nie palił założyłem durgą nową które oczywiscie ustawilem i nie palil nawet na popych dzisiaj zalozylem jakas przepalona stara iskre i pali na dotyk... dziwne
słuchajcie a może te obroty to wina zapłonu ? mysle że dobrze ustawiłem 0,4 mm w GMP ale no sam już nie wiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 12:45, 31 Gru 2008    Temat postu:

Powiem tak czesto nowe kraniki maja resztki syfu z fabryki, potem ten syf zatyka gaznik. Wiec wypadalo by przedmuchac wszystkie dysze wraz z zaworkiem iglicowym. Co do iglicy to predzej wypadaloby ja podniesc niz obnizyc. Jak obnizysz bedzie dostawal jeszcze wiecej powietrza. Co do zaplonu przewidywalem taka mozliwosc. Zapolon to nie tylko ustawienie przerwy na platynkach w GMP tloka na 0,4mm! Sprawdz czy na nowych swiecach jest iskra. Zrob tak odkrec sruby mocujace caly iskrownik(dwie z takimi podkladkami) i przekrec iskrownik minimalnie w lewo, ale naprawde minimalnie. W ten sposob opuznisz zaplon. Porzadnie dokrec sruby i na nowo ustaw przerwe na platykach 0,4mm w GMP tloka. Wtedy sprawdz czy jest iskra na jakies nowej swiecy i ta nowa! swiece wkrec i odpalaj bez przelewania gaznika. Kop caly czas a pozniej, po jakis 30 kopnieciach stopniowo dodawaj gazu. Wypadaloby sie tez przebiec. Dla osob niedoswiadczonych ustawienie zaplonu jest wrecz niemozliwe, dla osob wprawnych wystarczy srubokret i klucz do swiec a ustawiaja po zmroku i z 2 promilami alkocholu w krwi. Ja nadal zajalbym sie gaznikiem potem ingerowal w zaplon. Napisz o swoich okryciach. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parzus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 17:48, 31 Gru 2008    Temat postu:

Jak iglice dam na sam dół to raczej dostanie mniej powietrza ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 23:11, 31 Gru 2008    Temat postu:

Jak dasz iglice na sam dol to dostanie mniej paliwa a wiecej powietrza. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 23:23, 31 Gru 2008    Temat postu:

pks100 napisał:
Jak dasz iglice na sam dol to dostanie mniej paliwa a wiecej powietrza. Pozdrawiam

i tu sie kolego mylisz bo jak dasz iglice na sam dół to będzie brał mało powietrza więcej zupki bo opadnie niżej przepustnica i mniejszy przepływ powietrza Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 23:57, 31 Gru 2008    Temat postu:

No nie nie myle sie... Confused Gdy dam nizej iglice przepustnica zostanie na tym samym miejscu. Pozwolilem sobie zrobic bardzo uproszczony schemat gaznika:
[img]http://c11.wrzuta.pl/wm15477/ab24c8290007a920495c04a5/gaznik[/img]
Ustalmy, ze przpustnica reguluje przeplyw powietrza i paliwa, choc glownie powietrza, wiec mowiac, iz reguluje tylko sklad powietrza nie popelnilbym duzego bledu. Iglica reguluje tylko iloscia rozpylanego paliwa. Podnaszac badz opuszczajac iglice przepustnica pozostaje w swoim stalym polozeniu, poniewaz opiera sie na srubie regulacyjnej, wiec ilosc powietrza pozostaje bez zmian. Z rysnku jasno wynika, ze tym nizej iglica tym paliwo zostaje rozpylone w mniejszym stopniu, w mniejszych ilosciach. Z tego wszystkiego nasuwa sie jasny wniosek, ze tym nizej iglica tym mieszanka paliwowo-powietrzna bedzie bardziej uboga w paliwo. Wiec Twoj wniosek, ze:
Cytat:
jak dasz iglice na sam dół to będzie brał mało powietrza więcej zupki

Nie jest zgodny z prawda a wytlumaczenie:
Cytat:
bo opadnie niżej przepustnica i mniejszy przepływ powietrza

Jest calkowicie bezsensowne i bezpodstawne.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Czw 0:04, 01 Sty 2009, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Czw 0:36, 01 Sty 2009    Temat postu:

pks100: Im dasz zabezpieczenie iglicy na wyższy rowek tym silnik dostanie mniej paliwa, a więcej powietrza. Im zapinka iglicy na niższy rowek tym silnik ma więcej paliwa a mniej powietrza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parzus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 9:15, 01 Sty 2009    Temat postu:

czyli jak dam iglice na sam dół to bede miał większe czy mniejsze obroty ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arrrtur
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw 9:52, 01 Sty 2009    Temat postu:

im dasz nizej ta blaszke to chyba bedziesz mial nizsze obroty a im wyzej to bedziesz mial wieksze.wczoraj sprawszalem i jak dalem na sama gore to mialem wysokie obroty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 15:10, 01 Sty 2009    Temat postu:

Lopez napisał:
pks100: Im dasz zabezpieczenie iglicy na wyższy rowek tym silnik dostanie mniej paliwa, a więcej powietrza. Im zapinka iglicy na niższy rowek tym silnik ma więcej paliwa a mniej powietrza.


No to sie zgadza. Z tym, ze powietrza dostaje ciagle tyle samo a iglica reguluje sie tylko ilosc rozpylanego paliwa Wink Teraz mowisz o ustawieniu zabezpieczenia na rowkach i wypowiedz ma 100% racje. Wtedy mowiles o polozeniu iglicy wzgledem np. przepustnicy. Zapinajac ilgice na wyzszy rowek opuszczasz iglice i dostaje mniej paliwa(mieszanka ubozsza) i odwrotnie.

Cytat:
czyli jak dam iglice na sam dół to bede miał większe czy mniejsze obroty ?


Tu nie koniecznie chodzi o obroty tylko raczej o sklad mieszanki., Ale teoretycznie jak obnizysz iglice bedzie mial wyzsze. Jak dasz na nizszy rowek bedzie mial nizsze. Sprawdza sie to tylko przy takiej samej regulacji gaznika. Bo po kazdej zmianie polozenia iglicy powinno dokonac sie regulacji obrotow biegu jalowego za pomoca jedynej sruby regulacyjnej w tym gazniku. Iglica powinna byc ustawiona pod dana swiece, czyli tak aby jej elektrody(swiecy) mialy kolor brazowy, niektorzy mowia kawowy. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PTK
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zwoleń

PostWysłany: Pią 11:35, 02 Sty 2009    Temat postu:

arrrtur napisał:
im dasz nizej ta blaszke to chyba bedziesz mial nizsze obroty a im wyzej to bedziesz mial wieksze.wczoraj sprawszalem i jak dalem na sama gore to mialem wysokie obroty



Ta blaszka to spinka, która blokuje iglicę za rowek, żeby po dodaniu gazu,czyli po podniesieniu przepustnicy podnosiła się razem z nią. Nie ma wpływu na obroty silnika, wolne obroty ustawia się śrubą regulacyjną, podwyższa przez wkręcenie, zwalnia przez odkręcenie, a połozeniem iglicy zmienia się skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Potwierdzam to co napisał pks100.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PTK dnia Pią 11:37, 02 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parzus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 17:27, 02 Sty 2009    Temat postu:

Dzisiaj tą blaszke na iglicy przeniosłem na trzeci rowek od góry czyli przed ostatni... ale nic sie nie zmieniło obroty jakie były takie są ;/ czyli cholernie wysokie mimo że przepustnica jest na samym dole nawet jakbym calkiem wykrecil srube regulacyjną to i tak obroty ma strasznie wysokie ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Pią 18:29, 02 Sty 2009    Temat postu:

mówiłem ze to lewe powietrze weź uszczelnij w tych miejscach co ci napisałem we wcześniejszych postach na 99,9% pomorze Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parzus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 18:59, 02 Sty 2009    Temat postu:

gaźnik mam uszczelniony w 100%...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Pią 19:38, 02 Sty 2009    Temat postu:

a może to będzie wina za małej przerwy na platynkach i na świecy i lub nie dobrze ustawionego zapłonu Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin