Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Świeca
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
terror
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:42, 28 Sty 2009    Temat postu:

Oto foto mego iskrownika

http://pukawka44.wrzuta.pl/obraz/sMb2dBDgKe/dsc00062

http://pukawka44.wrzuta.pl/obraz/suK8uRQTUb/dsc00060

http://pukawka44.wrzuta.pl/obraz/bonmZYkL5L/dsc00059

http://pukawka44.wrzuta.pl/obraz/bqmuQFJbMw/dsc00058

http://pukawka44.wrzuta.pl/obraz/cghouUGY4s/dsc00057

a czy motor będzie palił jeśli mam tylko jedno takie coś owinięte miedzianym drutem
przy iskrowniku , bo zazwyczaj jak widziałem na zdjęciach są 3


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez terror dnia Czw 14:28, 29 Sty 2009, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 15:06, 29 Sty 2009    Temat postu:

Tak nawet jak masz jedna to powinien palic. Widze za to, ze stan zarowno iskrownika jak i silnika jest kiepski. Przeczysc styki przerywacza papierwm sciernym i cale to wielkie laczenie kabli zrob na nowo. Przykladowo powinno byc tak: sruba-kondensator-mloteczek-podkladka-masa-podkladka-cewka zaplonowa-cewka wysokiego napiecia-nakretka na srube . Oczywiscie trzeba pamietac, ze sruba nie moze dotykac masy i dlatego powinna tam byc specjalna podkladka. Nastepnie ustaw tlok w GMP i zobacz szczelinomierzem czy przerwa miedzy stykami wynosi dokladnie 0,4mm. Jak nie to zrob tak aby tak bylo, odkrecajac kowadelko. Ja bym wszystko spryskal WD-40, nienawidze rdzy. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
terror
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:09, 29 Sty 2009    Temat postu:

ok mam wd i nowe, platynki postaram sie coś zdziałać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 15:26, 29 Sty 2009    Temat postu:

No to pobaw sie i napisz jakie sa rezultaty i cz masz iskre Wink Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
terror
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:28, 29 Sty 2009    Temat postu:

Przed chwilą syf wymyłem benzyną a kable i iskrownik zlałem wd 40 . Chyba ta benzyna nie zaszkodzi. Wcześniej zmieniałem platynki ale po zmianie wogule znikła iskra z iskrownika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 16:30, 29 Sty 2009    Temat postu:

Na iskrowniku nie moze byc iskry Wink Czasem zdazy sie, ze przeskoczy miedzy stykami przerywacza a jak zdaza sie to czesto kondensator nadaje sie do bezwzglednej wymiany. Dobra to teraz wysusz wszystko przadnie, doreguluj przerwe na platynkach(cholernie wazne), sprawdz czy wszystkie mloteczek i wszystkie polaczenia sie lacza i nie dotykaja masy i czy kowadelko dotyka masy(kowadelko musi dotykac). Nastepnie sprawdz czy nie oderwal sie drut od cewki zaplonowej. Jak nie ma iskry to pod kowadelko i mase podlacz zarowke i w ciemnym pomieszczeniu mocno kopnij w kopnik. Powinna mrugac. Jak nie morga powtorz wszystkie czynnosci a jak tak to przejdz do stacyjki. Popraw tam wszystkie polaczenia. Wsadz w fajke gwozdzc, przybliz na ok 2cm koncowke gwozdzia do masy i znowu kopnij. Jak przeskakuje mocna iskra za kazdym razem, swieca jest do wymiany. Elektrody swiecy powinny byc od siebie oddalone o 0,4mm. Jak nie ma iksry to masz popsuta cewke WN. Dalej nalezaloby doregulowac caly zaplon i gaznik. Powinien pieknie chodzic. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
terror
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:47, 29 Sty 2009    Temat postu:

po przemyciu iskrownika jest dobra iskra na świecy i zdarzają się przeskoki iskry na platynkach. Motor łapie i chodzi ze 2 sek no i strzela w czym może być jeszcze przyczyna, a i masa mi się iskrzy





Eureka motor odpalił i chodził z 10 sek na największym gazie ale teraz z nowu niechce odpalić . mam jeszcze jeden problem mam gdzieś przebicie bo mnie walnoł prąd od hamulca jak to wyeliminować


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez terror dnia Czw 19:24, 29 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 20:04, 29 Sty 2009    Temat postu:

Jak trzymales za fajke to Cie moglo walnac. Jakbys mial przebicie to bys iskry nie mial i by Ci nie odpalal. Wiec zostaw to w spokoju!! To, ze silnik pochodzil 10sek. nic nie oznacza i nie ma sie z czego cieszyc. Te silniki zawsze odpalaja, ale nie na dlugo. Najpierw musisz kupic lub wymienic kondensator na nowy. Wyeliminuje to problem iskrzacych platynek. Dalej musisz ustawic zaplon! Powiedz mi ile razy to powtarzalem! Jak strzela jest to ewidentnie jego wina. Ale w co strzela? W gaznik czy tlumik? Jak w tlumik to zaplon nastepuje za wczesnie, czyli trzebaby iskrownikiem lekko w prawa strone przekrecic. Jak w gaznik to odwrotnie. Potem nalezy porzadnie iskrownik dokrecic, a kreci sie nim minimalnie! Ostatnia czynnoscia jest ustawienie tloka w GMP, np. za pomoca gwozdzia, i ustawienie przerwy na platynkach 0,4mm a takze miedzy elektrodami swiecy i mozna smigac! Jak zle ustawisz znajdz atykul w dziale tutorial o ustawianiu zaplonu i ustaw od poczatku. To nie jest takie proste, ale najpierw kondensator. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
terror
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:08, 29 Sty 2009    Temat postu:

ok jutro kupie i dam znać. A czemu iskrzy mi kabel masowy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez terror dnia Czw 20:09, 29 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 16:00, 30 Sty 2009    Temat postu:

Kabel masowy? Pierwsze slysze. O jaki Ci chodzi kabel, co laczy, jak wyglada, gdzie sie znajduje. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
terror
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:11, 30 Sty 2009    Temat postu:

to jest ten kabel który wychodzi od cewki z pod baku do silnika wraz z innym kablem który jest podłączony do platynek i dopuki nie dotyka korpusu silnika nie ma wogóle iskry.
Po zmianie kondensatora iskrownik przestał iskrzyć. Moto odpala i chodzi nieraz nawet długo tak z 15 sek i gaśnie. Zauważyłem że ma troche przygięty pływak ale paliwo normalnie dochodzi i sie pływak nie zawiesza więc to chyba nie jest problemem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 17:47, 30 Sty 2009    Temat postu:

Cos pokreciles. A masz podlaczona stacyjke wogle? Mozliwe, ze nie masz lub jest uszkodzona. Widze, ze oglnie masz braki w instalacji. Napisalem artykul na ten temat. Przeczytaj go dokladnie sledzac swoja instalacje i zrob wszystkie polaczenia w taki sposob jak jest to mozliwe w twojej sytuacji i jak najdokladniej tak jak to opisalem. W twoim wypadku wystarczy przesledzic tylko uklad wysokiego napiecia. Co to jest dowiesz sie z lektury. Tutaj link: http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/abc-elektryki-ogar-200,4379.html . Co do tego nie chodzenia. Jak silnik sie zachowuje, czy strzela itd. itd. Czy odpala za kazdym razem. Ustawiales ten zaplon? W jaki sposob? Pozdrawiam i zycze powodzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
terror
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:05, 30 Sty 2009    Temat postu:

Ja nie mam stacyjki. Co do silnika to ustawiałem zapłon obydwoma sposobami. nie Nieraz odpala za pierwszym razem a nieraz nie. Silnik strzela ale to chyba dlatego że mam same kolanko od tłumnika i nie mam podkładki spod cylindra. Gdy kręce dyszami od gaźnika nieraz jest lepiej ale w internecie pisze żeby ustawiać gaźnik na nagrzanym silniku lecz jak mam ustawić jak silnik nie zdąży się nagrzać







EDIT:
Dołączam nagranie z rozpalania jawki
http://www.wrzuta.pl/pliki/eory76ZrpC/nagranie

A i jeszcze jedno czy między cylindrem a głowicą powinno się widzieć te śruby które łączą glowice z cylindrem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez terror dnia Pią 18:45, 30 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 19:10, 30 Sty 2009    Temat postu:

TRzegos tu nie rozumiem. Dyszami sie nie kreci! To nie jest polski silnik. Dysze maja byc dokrecone do samego konca. Nie dziwie sie wiec, ze nie odpala. Popatrz na sruby znajdujace sie na ganziku od strony sprzegla. Sa tam trzy. Dwie zlote na zewnatrz i jedna srebna z sprezynka w srodku. Odkrec calkowicie te zewnetrzne i przedmuchaj, nastepnie dokrec je do samego konca z lekkim uzyciem sily. Ale bez przesady. Teraz wkrec takze calkowicie ta srubke z sprezynka i nie przejmuj sie gaznikiem. Jak moto odpali i bedzie mialo caly czas wysokie obroty, ale nie bedzie gaslo, to bedziesz powoli ta srubke srebna, z sprezynka wykrecal az silnik zgasnie. Wtedy wystarczy wkrecic ja o pol obrotu i bedzie ok. Po regulacji. Dysze musza byc dokrecone na stale, sruba w srodku reguluje bieg jalowy, podnosi cala przepustnice. Dzwiek silnika nie jest zly. Przebiegnij sie znim i zobacz jak sie zachowa. Co do tych srub tak moze je widac, zazwyczaj je widac. Nie jestem pewny czy zawsze. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
terror
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:55, 31 Sty 2009    Temat postu:

Po przedmuchnięciu i wkręceniu dysz motor odpala i gaśnie lecz trwa to krótko. A gdy biegłem z jawką (paliłem z 1) nie łapała

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin