Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
PROBLEM Z WŁOŻENIEM ISKROWNIKA ! pomocy !
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
200ogar
Nowy
Nowy



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:28, 31 Sty 2009    Temat postu: PROBLEM Z WŁOŻENIEM ISKROWNIKA ! pomocy !

Wyciągnełem iskrownik ponieważ wypadł mi simering noi nie moge włożyc iskrownika męczyłem sie z tym chyba godzine próbowałem na rózne sposoby i nie dałem rady przez element zaznaczony na zdjęciu jak go wykręciłem to włożyłem bez problem ale potem nie mogłem tego włożyć podpowiedzcie jak mam to zrobić !!! http://c.wrzuta.pl/wi2919/0c345f0f0020427c498497ed/537344921?type=i&key=Zx1UlVucRn&ft=f

Link nie działa...
Lopez


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 200ogar dnia Sob 18:28, 31 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 18:59, 31 Sty 2009    Temat postu:

No musisz to jakoś włożyć też miewałem z tym problem.Trzeba tak naprowadzić iskrownik, żeby równo wszedł na magneto tzn.pomiedzy te dwa uchwyty mocujące.Musisz jakoś pokombinować,żeby to naprowadzić,niestety inaczej Ci nie pomogę no chyba że inni.Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
200ogar
Nowy
Nowy



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:16, 31 Sty 2009    Temat postu:

Próbowałem juz różnie nawet siłę oczywiscie ostroznie(znana mądrość ludowa bez młota to nie robota) nie dalo rady.

A i co się Lopez wtrącasz przeciez link działa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 200ogar dnia Sob 19:18, 31 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Sob 19:29, 31 Sty 2009    Temat postu:

200ogar napisał:
Próbowałem juz różnie nawet siłę oczywiscie ostroznie(znana mądrość ludowa bez młota to nie robota) nie dalo rady.

A i co się Lopez wtrącasz przeciez link działa.


Wtrącam się bo jestem moderatorem Evil or Very Mad
Mi akurat nie działa, pokazuje sie białe tło i nic.
Skoro nie umiesz założyc iskrownika to nie trzeba było nic rozbierac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
200ogar
Nowy
Nowy



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:54, 31 Sty 2009    Temat postu:

Lopez jakiś ty mądry nic dziwnego że jesteś moderatorem powinieneś otworzyć jakas poradnie !!

Chcesz warna za offtop?
Lopez


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
terror
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:56, 31 Sty 2009    Temat postu:

u mnie też nie działa ten link

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 21:07, 31 Sty 2009    Temat postu:

Mi link normalnie działa Very Happy Co do tego iskrownika to spróbój lekko wepchnąc,potem poruszać,odpowiednio ustawić i ni chu chu musi wejść

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 21:08, 31 Sty 2009    Temat postu:

200ogar napisał:
Lopez jakiś ty mądry nic dziwnego że jesteś moderatorem powinieneś otworzyć jakas poradnie !!

Ty lepiej nie pyskuj bo za daleko nie zajedziesz... z iskrownikiem w ręce xD
hmm ściągnij prawą pokrywę i wtedy powinno być Smile
PS ja nie zdejmowałem iskrownika więc nie jestem pewien czy to ma tak być ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 21:16, 31 Sty 2009    Temat postu:

Nie za bardzo rozumiem o co ci chodzi Bazalt,chcemy pomóc chłopakowi,jest nowy i nie zna niektórych zasad.W sumie rozumiem jego poirytowanie,z powodu że niby link nie działa,choć mi akurat działa.Więc może lepiej będzie jeśli poprostu powiem wam co jest na tym rysunku jeśli tak to mogę nazwać.Otóż na tym rysunku znajduje się iskrownik,na którym zaznaczona jest cewka zapłonowa.To że nie może go włożyć na swoje miejsce,to nie znaczy,że się nie zna,bo przyznam też miewałem takie problemy,na początku swojej przygody z dżawą,więc ja już mu trochę podpowiedziałem,jeśli macie jakieś inne sposoby to piszcie,bądź jeśli uważacie że temat jest bezsensowny to nic nie piszcie.Pozdro All

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez David dnia Sob 21:19, 31 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 21:24, 31 Sty 2009    Temat postu:

ja też chce mu pomóc Smile wiem że jest nowy ale jakoś mi ten link też nie działa... trochę za bardzo podskakuje więc napisałem to co chciałem i już a sposób to ja myślę żeby najlepiej zdjąć prawy dekiel przykręcić i założyć ot tyle Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bazalt dnia Sob 21:25, 31 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 21:32, 31 Sty 2009    Temat postu:

No fakt faktem,że trochę przesadził,no ale i tak w miarę dobrze to opisuje jak na nowego.Nie za bardzo rozumiem o jaki dekiel ci chodzi.On poprostu nie może nałożyć całego iskrownika na magneto o zakręcaniu pokrywy to narazie chłopak może pomarzyć.Pozdro Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez David dnia Sob 21:34, 31 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 21:44, 31 Sty 2009    Temat postu:

hehe nie no dobra ale dlaczego mu nie wchodzi?? odkręcasz śrubkę zakładasz iskrownik i zakręcasz trudne?? chyba niee xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 21:50, 31 Sty 2009    Temat postu:

No dla mnie już nie,ale chyba chodzi mu o to,że nie może równo trafić na uchwyty do mocowania śrubek do przykręcenia iskrownika,czasem jest to trudniejsze niż się wydaje,ale już chyba wszystko napisałem z praktycznych porad Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kajtekq
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC

PostWysłany: Sob 23:01, 31 Sty 2009    Temat postu:

no to prawda no więc jest to duzo pierdzielenia z tym bynajmiej ja tak miałem jak złozylem po remoncie silnika cudowałem z tym 10 minut ale jakos wlazło sluchaj najlepiej wyciągnij silnik i połuz go na lewym boku od strony sprzęgła i wtedy delikatnie wyczysc te 3 takie cuda co są w karterach i cały iskrownik mozesz troche oleju nalac tam w to cudo do karteru niewiem jak to wytłumaczyc chodzi mi o to co robi ze iskrownik niepujdzie dalej i ciasno siedzi pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 23:27, 31 Sty 2009    Temat postu:

Stary, po pierwsze nie pyskuj, nikt tu tego nie toleruje. Jestes nowy i juz podpadasz moderatorowi wytykajac mu, iz stosuje sie do prawa, regul forum, ktormu musisz sie niestety podporzadkowac. Wszyscy chca Ci tu pomoc, a jezeli nie bedziesz musial sobie wytwarzac energie elektryczna w reka i jednoczesnie jechac, niestety zapewne nawet woz drabiniasty zaladowany sianem po sam wierzcholek bedzie szybszy. Plusem jest poprawienie zrecznosci manulanych u rak a moze i nawet u stop, uwazaj nie wachaj. A teraz tak na powaznie. Na poczatku odkrec cala boczna pokrywe silnika az do karteru. Teraz masz swobode dzialania. Od iskrownika, z ktorym sie nie rozstajesz odkrec te trzy cewki(zaznaczone elementty na zdjeciu) ale nie ruszaj platynek. Pamietasz jak byly ustawione te platynki. Jak patrzysz na iskrownik byly mniej wiecej pionowo stykami(tam gdzie sie rozwiera) do gory. Tak masz to wsadzac. U gory i na dole karterow masz zwezenia, musisz je oczyscic a nastepnie delikatnie wsadzic w nie iskrownik, potem lekko obracaja tak dlugo, az krzywka(element w srodku) wyjdzie ponad iskrownikiem. Jak kopniesz platynki teraz powinny sie otwierac i zamykac. Teraz powinienes zakrecic cewki, ale dokrecajac je musisz wsadzic miedzy magneto a nie kawalek tektury, dokrecic cewke a pozniej tekture wyjac. Wtedy cewka nie bedzie tarla o magneto. Wszystko to trzeba wykonywac delikatnie aby nie pozrywac kabli. Cewek nie mozna tez pomylic kolejnoscia(mozna ale ty tego nie rob, trzeba wiedziec jak mieszac). Polacznie nie sa obojetne. ak wszytsko zrobisz pozostaje Cinajtrudniejsza rzecz. Ustawienie zaplonu. Tu masz jak to sie robi, juz Ci ulatwiam: http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/ustawienie-zaplonu-jak-to-sie-robi,2765.html. Jak dobrze ustawisz bedziesz mial iskre i silnik powinien normalnie odpalic. Teraz pozostaje skrecenie wszystkiego w kupe. Niestety ostrzegam Cie, ze jak nie umiales wsadzic tego cudenka stosowanego od ponad 100lat z ustawieniem zaplonu bedziesz mial cholreny problem. Jak Ci nie odpali i nie bedzie caly czas chodzil(odpala zawsze) wiesz gdzie lezy problem. Szczegolnie jak silnik bedzie strzelal. Metoda po krotce tu opisana jest prosta i skuteczna. Jezeli sie ja dobrze wykona nie bedzie trzeba wszystkiego rozkrecac na nowo. Przy okazji mozna doregulowac cewki, im blizej magneta tym ich praca jest powiedzmy bardziej optymalna, ale nie moga o niego trzec i musza byc czyste. I nastepnym razie nie zucaj sie na wszystkim tym bardziej, ze ktos ma racje. Sam zrobiles blad wsadzajac tego linka. Mi tez nie dziala dla Twojej informacji. Taka klotliwosc nie przystoji, szczegolnie obraza Twoja nieskazitelna inteligencje. Jak nie chcesz pomocy to nie pisz. Problem z linkiem mozna latwo rozwiazac wystarczy skopiowac to: http://c.wrzuta.pl/wi2919/0c345f0f0020427c498497ed/537344921?type=i&key=Zx1UlVucRn&ft=f I wkleic w wyszukiwarce. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin