Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
przy 45 koniec
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fanatix1996
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice

PostWysłany: Nie 12:17, 26 Wrz 2010    Temat postu: przy 45 koniec

cześć koledzy mam problem z moją jawą (50 mustang)
a mianowicie jadę sobie około 40-50km/h(licznik się waha)
i chcę przyśpieszyć to zaczyna mi słabnąć i zwalnia do 30-40km
myślałem że to dlatego że za słaba mieszanka paliwa z powietrzem
ale nie przestawienie iglicy nic nie dało proszę o nie wyśmiewanie mnie
ponieważ dopiero zaczynam moją przygodę z motorami Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Nie 12:32, 26 Wrz 2010    Temat postu:

A jest ona odblokowana ^^ mysle ze jezeli zaczynasz to pewnie nie wiesz ze jawki mialy w h*j blokad a ja opisze ci jakie i jak zdjac je domowym sposobem xD
na poczatek kruciec ssacy laczacy gaznik z cylindrem orginalnie:W jawkach sprowadzonych do polski był on otwor w tym kruccu okragly musisz go rozpilowac na taki prostokat jak masz w gazniku Smile i juz kilka km wiecej xD
2 blokada to bardzo dlugie kolanko laczace cylinder i tlumik Wink : jak je zdiac Wink bardzo prosto jak masz nalozony tlumik to zaznaczasz sobie kreske na tym kolanku jak bardzo tlumik jest na nim nalozony potem zdejmujesz tlumik odmiezasz od tej kreski 2-3 cm i upier*** co ci zostało czyli jakies 10-13 cm nie pamietam juz masz troche wiecej mocy Wink
3.blokada to dlawik w tlumiku tez trzeba go rozwiercic nie powiem ci jak bo ja mam jawke z tlumikeim od jawki kaczki (orginalnie) i tam nie ma zadnych dlawikow i tympodobnego gowna Wink
4.jezeli masz troche hajsu to kup cylinder 60
5.jezeli masz kostki (opony) takie w las a zalezy ci na predkosci zmien je na takie szosowe Smile tak jakby lyse xD
6.napompuj opony podstawa xD
7.zaluz przednia zembatke 12z
8.wymien pierscienie
9.ustaw zaplon
to chyba na tyle po takim zabiegu jezeli masz niedorzniety cylinder powinna isc 60-70


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Nie 12:41, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Najpierw niech kompresje sprawdzi, a później niech się martwi pierścionkami. Na jednych pierścionkach zrobiłem 15k km, tyle że u mnie tłok nie wytrzymał i szlak trafił pierścienie i tłok Wink
Po za tym zrób to co napisał kolega z góry. Te 15km/h powinna szybciej pojechać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fanatix1996
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice

PostWysłany: Nie 12:53, 26 Wrz 2010    Temat postu:

a czy zamiast rozwiercać to mogę to coś czarne coś w tłumiku wy*ierdolić?
na razie kasy nie chce wydawać
ale niedługo jej remoncik będę robił chyba to wtedy przy okazji zmienię zębatkę
a opony zostawię takie jak są bo częściej po polnych śmigam niż po asfalt
kolanko zaraz pójde i zrobie (nic sie jej nie stanie jak za dużo opierdole?)
opony są napompowane dosyć mocno (nie na calkowity kamień bo jak tak zrobiłem to na polnej wyleciałem w rów a jawa zaczęła spierdzielać Very Happy )
PS. jaki cylinder dać czeski ściągać czy jakiś polski mogę dać (wiem nie z almotu(czy jakoś tak)
Zapoznaj się z regulaminem, jak na razie ostrzeżenie słowne, ponieważ jesteś nowym użytkownikiem.- plusminus.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fanatix1996 dnia Czw 4:46, 30 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Nie 13:25, 26 Wrz 2010    Temat postu:

jak masz dobry czeski to nic nie rób jezeli nie to zrob szlif na czeskim i smigaj Wink
Ortografia chłopie.. Wiesz że jesteś bardzo blisko bana? Bazalt


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fanatix1996
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice

PostWysłany: Nie 14:09, 26 Wrz 2010    Temat postu:

a jak sprawdzić kompresję (jestem lajkiem)
orientuje sie ktoś ile może szlif kosztować?
ps. do admina sorka nie wiedziałem że nie moża przeklinać , a można jak sie ocenzuruje?np k***a?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Nie 14:26, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Wykręć świecę, zatkaj palcem otwór od świecy i zobacz czy dobrze zasysa przy kopnięciu starterem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 14:41, 26 Wrz 2010    Temat postu:

fanatix1996 napisał:
a jak sprawdzić kompresję (jestem lajkiem)
orientuje sie ktoś ile może szlif kosztować?
ps. do admina sorka nie wiedziałem że nie moża przeklinać , a można jak sie ocenzuruje?np k***a?

Kompresję precyzyjnie mierzymy manometrem. Możesz np. podjechać do pierwszego lepszego serwisu samochodowego i Ci zmierzą. Szlif kosztuje różnie.. Od 20 do 40zł.
Ps. Nie jestem adminem.. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Nie 15:22, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Bazalt nie przesadzaj za kreske sie bedziesz czepiał ;p
Offtop.. Jak nie masz nic do powiedzenia w temacie to PW.! Jesteś coraz bliżej bana.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Nie 16:03, 26 Wrz 2010    Temat postu:

a ja mysle ze wystarczy rozwiercic kruciec, ustawic pozadnie gaznik zaplon, skrucic kolanko i dac zebatke 12 i nie ma co sie bawic w dławiki bo to duzo roboty i juz jawka powinna isc conajmniej 60, moj ogar leci na zebatce 11 krucicu odblokowanym i zablokowanym calym tlumikiem i kolankiem 57-58, mysle ze jak dam lepsza regulacje gaznika, skruce kolanko i dam zebatke 12, poleci te 63

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fanatix1996
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice

PostWysłany: Nie 17:05, 26 Wrz 2010    Temat postu:

narazie wyjąłem rozwierciłem tłumik "urwłem "kawałek rury tyj co wchodzi w tłumik
i zrobiony kruciec ssacy
jeszcze jakaś blokada mi została?
ps leci mi teraz około 50 a jak wyżej sie rozpędzi to silnik na chwile przestaje pracować aż zwolni do 45 i dalej ciągnie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fanatix1996 dnia Nie 17:06, 26 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Nie 20:02, 26 Wrz 2010    Temat postu:

a pomogło to chociasz? tą co kolanko uciełes?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fanatix1996
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice

PostWysłany: Pon 12:53, 27 Wrz 2010    Temat postu:

no teraz lepszego kopa ma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kolak11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 14:59, 27 Wrz 2010    Temat postu:

mozna jeszcze zrobic szlif cylka tloka i rozwiercic gaznika luz dac od wsk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fanatix1996
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice

PostWysłany: Pon 18:28, 27 Wrz 2010    Temat postu:

nic więcej się nie da zrobić "domowymi sposobami"?
słyszałem że można dolewać pół litra denaturatu do 3 pełne zbiorniki
to wtedy nawet komar ponoć śmiga 70
tylko że mogą sie zrobic dziury w tloku


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fanatix1996 dnia Pon 18:28, 27 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin