Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
związane z remontem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Nie 9:07, 26 Wrz 2010    Temat postu: związane z remontem

A więc po wymianie simeringu od strony kosza sprzęgłowego na wale, i pierścionków Ogar nie chce palić , iskra jest wszystko jest , paliwo dochodzi , dawałem paliwo pod świece ale także nie pali .. nie wiem co jest pomóżcie ..

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kudec4
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Legnicy

PostWysłany: Nie 9:11, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Ustaw zapłon i "pobaw" się z przerwą na świecy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 9:16, 26 Wrz 2010    Temat postu:

W ogóle może wymień świecę. Próbuj jeszce odpalać tego ogara, mój kiedyś po wymianie pierścieni odpalił po ca. pół kilometra pchania.. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Wto 13:39, 28 Wrz 2010    Temat postu:

ustawiłem zapłon na cacy, wymieniłem świecę .. wszystko jest cacy ... ale problem dalej nie ustępuje dalej ogar nie chce zapalić .. dodam jeszcze że tak jak by tłok ciężko chodził na złożonym całym silniku... tj. głowica itd. bo jak ściągnąłem głowice to tłok leciutko chodził że mógłbym tego gara zębami odpalić ... po założeniu głowicy i magneta ... no nie mam możliwość odpalenia ogara np. z po pychu bo musiałby na niego usiąść chyba "butterbeen" ... z kopa no jeszcze ... ale ciężko względem tego jak lekko chodził kiedyś ... i słychać nie wiem czy wcześniej wspominałem że tłok tak jakby chodził na sucho .. POMOCY! bo zależy mi na czasie ...

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 13:42, 28 Wrz 2010    Temat postu:

Hmm... a cewki nie trą o magneto?
I jeśli najpierw odpala, a później nie chce to zobacz jaki kolor ma świeca. Może jest czarna i słabą iskre daje.
Powrót do góry
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Wto 13:58, 28 Wrz 2010    Temat postu:

nie wiem musiałbym sprawdzić te cewki ..
nie.. ogar w ogóle nie zapal .. .
i jeszcze jedno się spytam ... ktoś mi kiedyś powiedział że jak się przejedzie śrubokrętem bo cewce to cały ten iskrownik lub dana cewka jest do wymiany .. to prawda??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 14:31, 28 Wrz 2010    Temat postu:

A dlaczego niby do wymiany? Ja nie raz uderzyłem cewke śrubokrętem, bo taki kabelek nie chciał się trzymać i jakoś działa.
To lepiej sprawdź te cewki czy nie trą, bo jeśli ciężko się kopie, i pracuje tak jakby na sucho(jakby coś tarło? tak?) to mogą cewki trzeć.
Powrót do góry
kamilo081
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:59, 28 Wrz 2010    Temat postu:

Moim zdanie są to cewki które odzierają o magneto. Ja też po złożeniu silnika miałem to samo cewki odzierały o magneto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Wto 17:00, 28 Wrz 2010    Temat postu:

hmmm skoro masz nowe pierścienie to logiczne, ze będą ciężej chodzić niż stare nie? po to się zakłada nowe żeby zwiększyć kompresję, a zanim się dotrze i tarcie będzie większe. weź go na pych odpali na 100%

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Czw 11:25, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Cewki nie trą i już nie wiem co to może być
z po pychu nie idze już pisałem dlaczego ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilo081
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:42, 30 Wrz 2010    Temat postu:

ja po wymianie pierścieni i założeniu cylka musiałem nalać oleju do cylka bo tak cięzko szedl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Czw 14:19, 30 Wrz 2010    Temat postu:

<b>kamilo081</b> to już jest ostateczność. Jak się zmienia pierścienie to logiczne że ciężej tłok chodzi. Jak masz dobrze ustawiony zapłon, świece dobrą i dobrze wyregulowany gaźnik to nie ma bata - musi odpalić. Jeśli nie cyka to znaczy że masz coś źle ustawione. Chyba że ten simmering źle założyłeś i ci ciągnie olej albo lewe powietrze w którymś miejscu, jeśli ci nie odpali możesz także takie prawdopodobieństwa brać pod uwagę. Pozdrawiam i życzę udanego odpalenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Pią 17:24, 01 Paź 2010    Temat postu:

Oleju nie ciągnie ... sprawdzałem ...
gdzie mogę sprawdzić (miejsce z którego mogło by sie dostawać) lewe powietrze... z wykluczeniem łączenia gaźnik->króciec>cylinder ...

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 17:37, 01 Paź 2010    Temat postu:

Odpal moto i weź jakiś dezodorant, tam gdzie podejrzewasz miejsce wlotu lewego powietrza pryskaj dezodorantem, powinien motor wtedy wzrosnąć na obrotach lub zdusić się.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Pią 17:41, 01 Paź 2010    Temat postu:

No i japier**** kręcimy się cały czas w kółko .. ile razy już pisałem że moto nie da rady zapalić.. to co mam zrobić no? ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin