przy 45 koniec
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 19:29, 27 Wrz 2010    Temat postu:

dobra dobra. żadnego denaturatu i szlifów. jawka miała robione jakoś 1000km temu kapitalke silnika na czeskich gratach. odblokowany króciec gaźnika , wydech


ps. młody zaraz sobie pogadamy o twoich polnych wyczynach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Wto 1:28, 28 Wrz 2010    Temat postu:

denaturat to sie leje jak chcesz strzelić z korby, dla testu, do jawki/ogara bym nie polecał, szkoda silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Wto 18:06, 28 Wrz 2010    Temat postu:

może filter masz zaje****
ściągnij rurę od filtra przeczyść dysze(a że dopiero zaczynasz powiem ci o co chodzi)
wykręcasz2 złote śrubki od strony gaźnika
przedmuchujesz je
odkręcasz kranik
przyciskasz pompkę i trzymaj cały czas aż z otworów ma dysze wypływać mieszanka
zakręcasz dysze(niezakręcając kranika) do końca
i z ściągnientą rurą (zaraz po tym zabiegu) się bujnij i cała maneta musi chociaż 65 jechać
chociaż to i tak mało na jawkę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fanatix1996
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice

PostWysłany: Śro 19:08, 29 Wrz 2010    Temat postu:

dzięki sportlen
jutro sprawdzę czy działa
a i mam pytanie muszę ściągać rurę? bo nie chce zarznąć silnika
a filter miałem czyszczony
a i mam pytanko czy ktoś się orientuje ile może kosztować filter stożkowy i czy warto zamieniać
Ps.nie wiem czy mi licznik działa dobrze może sprawdzę i dam znać ile jedzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Czw 6:05, 30 Wrz 2010    Temat postu:

stozka nie warto kupowac głosniej chodzi a pozytku z tego 0 koszt tego bubla to jakies 25-30 zl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 12:00, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Ja doszedłem do wniosku że stożek to tylko basowy dźwięk i problemy. Co prawda ustawiłem (metodą prób i błędów) Jikova, ale to nie jest to co oryginał Very Happy Czy głośniej chodzi... nie. Nie widze różnicy, jedynie basowy dźwięk jak odkręcisz gaz.
Powrót do góry
fanatix1996
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice

PostWysłany: Czw 13:56, 30 Wrz 2010    Temat postu:

no przetestowałem teraz mam sposób jak rozpędzić się do 60 Very Happy (jeśli licznik dobrze chodzi, już sprawdzone ale wynik podam później bo sam na razie nie wiem)około 50 czyli wtedy gdy nie chce już przyśpieszać daje gaz na pół manetki Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fanatix1996 dnia Czw 14:37, 30 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Czw 16:36, 30 Wrz 2010    Temat postu:

przejedź sie raz z ściągnietą rurą (ja tak jeżdże cały czas) bo może fitr powietrza nie przepuszcza
co do stożka lepiej kupic jak jeździc bez filtra a mnie na to szkoda forsy
wole co 2 tygodnie przedmuchać dysze jak dać 20 zł za stożek
bardzo fajny warkot przy niskich obrotach i w tedy zakrecic manete do "kóńca"( na 3 biegu)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sportlen dnia Czw 16:43, 30 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 19:01, 30 Wrz 2010    Temat postu:

sportlen napisał:

wole co 2 tygodnie przedmuchać dysze jak dać 20 zł za stożek


Hmm, i po dłuższej jeździe wydać 60zł na zmianę cylindra Wink albo szlif: 30zł.

Jeszcze co do stożka. Lepiej założyć oryginał. Wyregulowałem w miarę gaźnik na stożku żeby nie mulił ani trochę, dzisiaj zmieniłem na orygianlną rure ;D i dużo lepiej chodzi.
Powrót do góry
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Pią 18:45, 01 Paź 2010    Temat postu:

"Wujek" jeżdże tak cały sezon i nic się nie stanęło a szlif i tak bd robił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 21:49, 01 Paź 2010    Temat postu:

To zbieraj stary kase na jakiś filtr, bo wkońcu coś większego Ci wleci i będziesz miał porysowany cylinder, a szkoda troche.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin