Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problematyczne 223
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kondzio56
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:49, 04 Maj 2011    Temat postu:

Zatkałem wlot powietrza i momentalnie zgasła, a teraz jest coś nowego. Nawet wolnych obrotów nie trzyma jak się doda gazu to gaśnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Śro 15:50, 04 Maj 2011    Temat postu:

Adrianek napisał:
Człowieku! Składałeś kiedyś na polskim zestawie cylinder i tłok? Jak założysz oryginalne to ok. Ale polskie tłoki za mocno puchną i muszą się dotrzeć dosłownie.



Też mam polski tłok za 7zł i pierścionki za 2zł/1szt. Pierwsze 10km było liche że do 55 się max bujał później już normalnie, oczywiście zdarzyło mi się go przytrzeć 3 razy w ciągu 750km ale to były temp. +30*C więc nie dziwota, silnik ma teraz 2500km zrobione i dalej chodzi, wcześniejszy polski tłok wytrzymał u mnie 20kkm aż w końcu zameczek strzelił i wszystkie pierścionki połamał, a silnik dalej pracował i bujał się do 75/h, miał jedynie problemy z utrzymaniem wolnych obrotów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jawek 50 dnia Śro 17:04, 04 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Śro 16:50, 04 Maj 2011    Temat postu:

Sprawdź jeszcze mieszanke i przerwe na świecy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kondzio56
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:02, 05 Maj 2011    Temat postu:

Mieszanka dobra i przerwa na świecy też. Robiłem przy niej wczoraj i odkryłem że jak się trochę zasłoni wlot powietrza to chodzi równo i nawet pojechała. Potem odkryłem że iskrzy cewka zapłonowa ta na statorze i palatynki też. Jak nią jechałem to zgasła. Okazało się, że poluzowały się śruby od cewki zapłonowej dokręciłem i nie ma teraz iskry. CIERPLIWOŚĆ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw 13:50, 05 Maj 2011    Temat postu:

Czyli sprawdź połączenia na cewce, tzn czy wszystkie kable dobre i zaizolowane. (Miernikiem).
Jak zasłoniłeś wlot powietrza i jechała, to masz jednak tą mieszankę inna ; /


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kondzio56
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:35, 05 Maj 2011    Temat postu:

tym miernikiem dziś posprawdzam. Czyli co z tą mieszanką?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw 14:51, 05 Maj 2011    Temat postu:

Za mało paliwa za dużo powietrza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 19:28, 05 Maj 2011    Temat postu:

mówisz ze jak przytkałeś wlot powietrza to równo chodziła... czyżby padł uszczelniacz pod wirnikiem? a może gdzieś zasysa lewe powietrze? to sprawdź w pierwszym rzędzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw 20:26, 05 Maj 2011    Temat postu:

To też jest przyczyna godna zauważenia. Ale co ma filtr do uszczelniacza pod wirnikiem? Benzyna staje się mieszanką w gaźniku a nie w komorze korbowej - to właśnie pęd powietrza robi mgiełke z benzyny....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 22:20, 05 Maj 2011    Temat postu:

Uszkodzony uszczelniacz sprawia że w komorze korbowej mamy dwa problemy:
- zbyt niskie podciśnienie skutkujące mniejsza ilością zassanego paliwa (mieszanki) i zbyt niskie sprężanie wstępne (przez co świeca jest zalana, iskra jest a i tak nie pali)
- lewe powietrze zubożające mieszankę
Przytkanie (nie zatkanie) filtra skutkuje większym podciśnieniem w gaźniku które wzbogaca nam mieszankę, bogatsza mieszanka rekompensuje stratę w komorze korbowej (zubożenie przez nieszczelność) a także niweluje wpływ mniejszego sprężania wstępnego (bogatsza mieszanka łatwiej się zapala, czyli nie potrzeba tak dużego sprężania jak normalnie)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kondzio56
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 7:40, 06 Maj 2011    Temat postu:

Jak tylko znajdę iskrę to dowalę paliwa w komorze pływakowej. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pią 10:51, 06 Maj 2011    Temat postu:

Ale to tak silnik nie może pracować... MUSISZ sprawdzić te simmeringi! To trzeba tylko ściągnąć wirnik; a jak już to rozbierasz to można wymienić nawet jak jest dobry. (Ale jak już wymieniasz simmer od strony magneta to musisz też drugi od sprzęgła).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kondzio56
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:13, 06 Maj 2011    Temat postu:

Ale simeringi są nowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pią 13:29, 06 Maj 2011    Temat postu:

Dobrze osadzone?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 14:21, 06 Maj 2011    Temat postu:

a wał oryginalny? może czop jest mniejszy niż powinien być

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin