Po remącie brak przyspieszenia.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Nie 17:19, 10 Lut 2008    Temat postu:

A czyściłeś filtr powietrza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 17:21, 10 Lut 2008    Temat postu:

może za mało powietrza dostaje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adikowski
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Nie 17:23, 10 Lut 2008    Temat postu:

Dawałem nowy wkład filtra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BLASTER
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski

PostWysłany: Pon 14:23, 11 Lut 2008    Temat postu:

poczekaj jawka to nie kosiarka te oleje mają różne właściwości może tu tkwi problem Sad spróbuj na jakimś zwykłym silnikowcu.
Jeżeli używasz takiego czerwonego oleju (nie orlen) to może byc to.
Wyczytałam kiedyś,że te oleje do pilarek to nie oleje to naszych motorków.

acha odstęp między elektrodami 4 mm ale też spróbój 7 mm moja na 7mm zagina jak trzeba Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adikowski
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Pon 14:46, 11 Lut 2008    Temat postu:

Próbowałem na mixolu nawet jeszcze gorzej. Dalej podsuwajcie jeszce jakieś propozycje... Z góry Dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pon 14:54, 11 Lut 2008    Temat postu:

BLASTER napisał:
poczekaj jawka to nie kosiarka te oleje mają różne właściwości może tu tkwi problem Sad spróbuj na jakimś zwykłym silnikowcu.
Jeżeli używasz takiego czerwonego oleju (nie orlen) to może byc to.
Wyczytałam kiedyś,że te oleje do pilarek to nie oleje to naszych motorków.

acha odstęp między elektrodami 4 mm ale też spróbój 7 mm moja na 7mm zagina jak trzeba Wink


Jakie 4mm, a tym bardziej 7mm. Przerwa między platynkami przerywacza powinno wynosić około 0,4mm, a przerwa między elektrodami świecy około 0.5mm choć w niektórych świecach widziałem nawet z 1mm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adikowski
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Pon 16:17, 11 Lut 2008    Temat postu:

Zapłon jest ustawiony na 1.8mm przed GMP czyli jest git. Zapłon ustawiałem szczelinomierzem i sufmiarką z godnie z poleceniami w serwisówce jawki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Pon 17:48, 11 Lut 2008    Temat postu:

Jak zakręcasz kranik to ma buta?? jak tak samo miałem ale nie mogę sobie przypomnieć co zrobiłem że chodziła.
Jak dobrze pamiętam to zmieniłem cały gaźnik i wyczyściłem układ wydechowy i było spox.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radzio dnia Pon 17:50, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adikowski
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Pon 18:29, 11 Lut 2008    Temat postu:

Układ wydechowy wyczyszczony na glancus i uszczelniony. Myśle że jak zacznie się sezon i zachce mi się mocno jeździć to kupie gaźnik i filtr stożkowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BLASTER
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski

PostWysłany: Pon 18:41, 11 Lut 2008    Temat postu:

Masz problem w mieszance paliwo powietrzenej tylko nie wiem jak to rozwiązać nie stojąc przy moto.
Pokombinuj z rozstawem platynek albo daj na luz i gaz na max przy zakręconym kranie.
Potem daj wachy i zobacz co i jak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BLASTER
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski

PostWysłany: Pon 18:48, 11 Lut 2008    Temat postu:

Nie pomogło pisz gg 8778216

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 21:52, 11 Lut 2008    Temat postu:

Jeżeli świeca jest czarna to silnik dostaje za bogatą mieszankę. Musisz bawić się poziomem paliwa i iglicą, bo to decyduje o składzie mieszanki.
Spróbowałbym nie zmieniając na razie poziomu paliwa dać iglicę na niższy rowek i zobaczyć jak chodzi. Jeżeli chodzi i da się jeździć to przejechać kilka-kilkanaście kilometrów i skontrolować kolor świecy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adikowski
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Wto 6:53, 12 Lut 2008    Temat postu:

Z iglicą probowalem na wszystkich rowkach najlepiej jest na pierwszym. Co do poziomu paliwa to niemogę juz zmniejszyc dawki bo wogóle nie leci paliwo :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BLASTER
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski

PostWysłany: Wto 13:04, 12 Lut 2008    Temat postu:

Kędzior sorki 0,4 0,7 Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adikowski
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Czw 20:25, 14 Lut 2008    Temat postu:

Narazie jeszcze nie naprawiałem jawki dopiero w sobotę... Ale mam pomysła możte wina za mocno rozpiłowanego krućca?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin