Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Pięknie pali ale nie wchodzi na obroty:(

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Sob 15:06, 05 Lut 2011    Temat postu: Pięknie pali ale nie wchodzi na obroty:(

Witam wszystkich mam takie pytanko , dzisiaj wyczyściłem gaznik na cacy, I ustawiłem na nowo zapłon , i jest tak że zakręce kluczem podajrze 8, wał od strony iskrownika jest taka sróbka na 8 klucz, no i jak ją zakręce to jawka pali!!!!!!! pierwszy raz spotkam sie z takim czyms:) ale jest minus ze na wysokie obroty nie wchodzi dobrze , tak powoli bardzo!! na niskich cyka super a na wysokie ni ch**a ! patrzałem dysze czyścitkie są!, zwiększałem w komorze pływakowej poziom paliwa!, iglice na wszystkie rowki ustawiałem, świece zmieniałem i cały czas to samo , co to może być????? Crying or Very sad Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Sob 15:08, 05 Lut 2011    Temat postu:

A filtr powietrza patrzyłeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Sob 15:15, 05 Lut 2011    Temat postu:

stożkowy mam nowy!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yookez
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kąty walichnowskie

PostWysłany: Sob 15:17, 05 Lut 2011    Temat postu:

ustawiałeś zapłon z wyprzedzeniem czy jak??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Sob 15:19, 05 Lut 2011    Temat postu:

na oko:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yookez
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kąty walichnowskie

PostWysłany: Sob 15:22, 05 Lut 2011    Temat postu:

na oko to chłop w szpitalu umarł masz tu jak go ustawić http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/ustawienie-zaplonu-jak-to-sie-robi,2765.html Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Sob 15:25, 05 Lut 2011    Temat postu:

wiem jak sie ustawia zapłon poprawnie , ale ja zawsze na oko ustawiałem:) i dobrze jeżdziło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Sob 15:26, 05 Lut 2011    Temat postu:

ale teraz widocznie zeza złapałeś i już nie ustawisz Wink
Ustaw tak jak z linku co yoo dał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Sob 15:27, 05 Lut 2011    Temat postu:

heh zeza , no dobra ustawie poprawnie tak jak wiem ! i zobaczymy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 17:22, 05 Lut 2011    Temat postu:

gratuluje doskonałego wzroku...
różnica między 0.2 a 0.3mm na przerywaczu to niecały 1mm różnicy przed GMP, ale rozumiem że widzisz różnicę między 0.2 a 0.3mm...
a poziom paliwa w komorze pływakowej na co przestawiałeś? jakie objawy? bo napisałeś, że przestawiłeś tylko nie wiemy za bardzo po co.
Ja wiem, że przy większej dawce paliwa silnik lepiej reaguje na gaz, ale jak Ty masz źle ustawiony zapłon to co za różnica czy on będzie miał trochę więcej paliwa czy mniej i tak nie będzie się wkręcał tak jak ma. Po to producenci podają nastawy, żeby się ich trzymać. Ktoś to kiedyś obliczył, ze tak jest dobrze i nie zmienisz tego, no chyba że nadal sądzisz że jak silnik jest używany to wszystko trzeba na chybił-trafił...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Sob 23:51, 05 Lut 2011    Temat postu:

Do nowego filtru stożkowego gaźnika pewnie nie ustawił, bo po co... ja bym tu obstawiał gaźnik rozregulowany i zapłon, którego dobrze na oko nie ustawisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 14:22, 06 Lut 2011    Temat postu:

a na moje zamiast robić wszystko po kolei, najpierw ustawić według książki i ewentualnie regulować przy tuningu to robi wszystko losowo nie myśląc przy tym wcale, o czym świadczy choćby przestawianie poziomu paliwa w komorze, do tego widziałem temat dotyczący rozwiercania dysz, tak więc jak do źle ustawionego zapłonu, rozregulowanego gaźnika dodamy jeszcze rozwiercone dysze to ja proponuję dać sobie w tym temacie spokój bo nigdy nie dojdziemy do ładu, no chyba że Mateusz222222 w końcu się ogarnie i zacznie naprawy/regulacje jak bozia przykazała, ustawi zapłon z suwmiarką i szczelinomierzem w ręce a dysze jak na razie zostawi w spokoju.

a i odnośnie pierwszego posta, nic w tym dziwnego że jawke idzie odpalić kluczem, jak jest zapłon ustawiony dobrze i kompresja jest duża to jest trochę trudno bo wał się cofnie, ale przy późniejszym zapłonie czy też słabej kompresji bez problemu idzie jawke odpalić z klucza a komarka kręcąc magnetem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Nie 14:24, 06 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin