Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Kilka problemów z Ogarem
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Śro 20:06, 02 Lut 2011    Temat postu: Kilka problemów z Ogarem

Witam wszystkich.No więc:
Arrow po pierwsze primo: ogar nie dokręca się do wysokich obrotów podczas jazdy,a podczas postoju na luzie to się drze jak głupi (tak muli podczas jechania)
Arrow po drugie primo: chciałem się dowiedzieć jak to jest z tymi rowkami na iglicy (kurde z głowy mi wypadło Confused ) czyli gdzie więcej paliwa,gdzie więcej powietrza.
Arrow po trzecie: to się grzeje dość mocno i jak jest zimny to odpala od kopa bez żadnego marudzenia, a jak się rozgrzeje to już ma chęci ale nic z tego.
Arrow po czwarte: szarpie jak wcisnę sprzęgło i wrzucę bieg, jak jadę to płynnie zmienia biegi,nie ma problemów,a jak stanę na wrzuconej 1 to coś tak szarpie że aż nieraz przygasa (dodam że tarczki nowe,przekładka nowa,łańcuszek nowy, i zębatka nowa,kosz dokręcony prawie że na "pałe",ale z wyczuciem) i śruba regulacyjna już prawie się nie wkręca a to sprzęgło i tak ciągnie i ogólnie jest dziwne (wina polskiej produkcji tarcz?być może muszą się one dotrzeć i to ustąpi?)
Arrow po piąte: to już ostatnie, problem tkwi w przednim zawieszeniu od wsk'i które mam założone przy ogarze,wczoraj i dziś przeprowadziłem kompletny remont przednich lag (wymienione sprężyny,uszczelniacze, tulejki obie (ta co chodzi po ladze i ta co jest sztywna) i nakrętki ) no i problem jest taki że podczas hamowania koło robi tzw. 8,nawet jak dojade do ściany i zaprę kołem,przekręce kierownice to się koło skręca gdzieś na lagach.Wie ktoś co z tym nie tak jest?raczej tak nie powinno być,żeby się przekręcało. Sad

Wszystkie osoby które pomogły wynagrodzę.Tylko Panowie pomóżcie <b> .
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Śro 20:07, 02 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manioko15
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Polanka Wielka k. Oświęcimia

PostWysłany: Śro 20:17, 02 Lut 2011    Temat postu:

-jak się nie wkręca przeczyść gaźnik zobacz czy filtr powietrza nie jest zapchany, czy masz uszczelkę nad komorą pływakową, zobacz na wydech, czy nie jest zapchany
-im iglica wyżej, tym więcej paliwa dostaje, a do powietrza to z boku jest taka śrubka ze sprężynką, jak chcesz więcej powietrza to ją popuść
-sprawdź zapłon, ewentualnie go nastaw
-może być winny za gęsty olej, spróbuj przewrócić tarczki sprzęgłowe, tzn. Ta, która była koło kapy niech będzie przy koszu pamiętając o ułożeniu ich ( przekładka )
-co do piątego to niestety nie pomogęSad


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Śro 20:35, 02 Lut 2011    Temat postu:

No dzięki, zobaczę jutro. Na gaźniku mam stożek założony bezpośrednio bo kiedyś kiedyś miałem na tej oryginalnej gumie ale lipa była.
Olej hipol,tarczki nówki sztuki tak jak i reszta, pojeżdżę jeszcze troche i zobacze może się ułoży to jakoś.Ważne żeby chociaż jakoś pojeździć Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 20:40, 02 Lut 2011    Temat postu:

1 no tak przeczysć gaznik , dobrze!!
2 nie będe pisał bo jest napisane:)
3 grzeje sie prawdo podobnie od tego że masz nowy łancuszek i zębatke sprzęgłową i tarcze itp moje jest takie zdanie bo łańcuszek i zębatka ma duzó tu do znaczenia większy opór stawia i sie grzeje silniczek Smile to sie powinno unormować
4 mozę masz zle założone tarcze , lub nie masz całego kompletu popychacza sprzęgłowego:) np tego małego popychacza lub kólki !!
do piątego nie pomoge Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Śro 20:50, 02 Lut 2011    Temat postu:

Maniako15 napisał: "a do powietrza to z boku jest taka śrubka ze sprężynką, jak chcesz więcej powietrza to ją popuść"

Człowieku! Ta śrobka jest od wolnych obrotow! I wręcz przeciwnie! Ona reguluje przepustnice! Jak ja wkrecasz to podwyzszasz przepustnice i dajesz tym samym wiecej powietrza, wzrastaja obroty. (wtedy dziala tylko dysza wolnych obrotow!) i dyszami sie nic nie reguluje! wkrecasz je do konca! tylko ta srodkowa srobka ze sprezynka jest do regulacji obrotow (na rozgrzanym silniku), jak chcesz super silnik wolne obroty i wgl lepsze przyspieszenie, to daj filtr oryginalny z wkladem najlepiej nowym, a jesli nie nowy to stary przeczyszczony w benzynie, i uszczelnij ladnie ta puszke filtra powietrza, i ta rurka musi byc w niej!

co do autora

-za duzo powietrza za malo paliwa = iglica do gory czyli na nizszy rowek, lub ewentualnie blaszke w komorze plywakowej LEKKO do gory!

-jak chcesz iglice wyzej, czyli WIECEJ paliwa to rowek na dole iglicy, jak nizej to juz wiesz jak

-jak sie mocno grzeje, a teraz sa male temp to za malo paliwa za malo powietrza= iglica do gory!

-Ogarzysta200 napisał="śruba regulacyjna już prawie się nie wkręca a to sprzęgło i tak ciągnie"
srobe wykrec! jak ja wkrecasz to sprzeglo przeciez musi sie slizgac to chyba logiczne, wykrec ta srobe regulacyjna w prawymdeklu od iskrownika. i olej wymien na hipol, ten z orlenu, bedzie dobrze dla sprzegla i skrzynki.

-Lagi musisz sobie sam luknac bo to nie idzie tak powiedziec...

jak chcesz cos wiecej to pisz na pw, chetnie udziele rad.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Adrianek dnia Śro 21:01, 02 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 21:00, 02 Lut 2011    Temat postu:

Do adrianka!! Mówi prawde nie doczytałem sie tego teog że ktoś napisał zę ta ze sprężynką w gazniku to od powietrza hahah dobry ten ktoś jest buhahaha
To do adrianka też a z tym odkurzaczem dobrze dojeba*** hehe spoko jesteśSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Śro 21:04, 02 Lut 2011    Temat postu:

no stary, ale nie chce tutaj kogoś poniżać, tylko sprowadzić na dobre tory! wiec mysle, że Manioko15 mnie zrozumie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 21:07, 02 Lut 2011    Temat postu:

No raczej zrozumie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manioko15
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Polanka Wielka k. Oświęcimia

PostWysłany: Śro 21:09, 02 Lut 2011    Temat postu:

Spoko
Nie piszcie bezsensownych postów, bo za takie coś będą leciały warny..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Śro 22:24, 02 Lut 2011    Temat postu:

Adrianek napisał:

Człowieku! Ta śrobka jest od wolnych obrotow!

-Ogarzysta200 napisał="śruba regulacyjna już prawie się nie wkręca a to sprzęgło i tak ciągnie"
srobe wykrec! jak ja wkrecasz to sprzeglo przeciez musi sie slizgac


Ee,spokojnie.Przecież debilem nie jestem. Confused
To że tak ze sprężynką to wiem że od obrotów ustawiania.
I jeszcze Kolego jest różnica pomiędzy ciągnie a ślizga.
A po za tym pisałem że olej to HIPOL Z ORLENU (sory za capsa, no ale..)

A po za tym to dzięki z tą iglicą, jutro ustawie Wink

A na serio nikt nie wie co z tymi lagami? Wszystko powymieniane tak jak wcześniej pisałem a nadal to samo.Może to wina koła? bo mam teraz wsadzone koło 16" z jawki bo z ogara mam krzywe.Chyba miał ktoś z Was wsk'e, nie rozbieraliście nigdy lag?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mostasz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Siedlec

PostWysłany: Śro 23:17, 02 Lut 2011    Temat postu:

zależy jaki hipol ? 85 W 90 ?
jeżeli masz założony popychacz, kulkę i mały popychacz i dobrze wyregulowaną linkę to powinno sprzęgło działać, druga sprawa to czy zmieniałeś podkładki które siedzą na sprężynach sprzęgłowych ? bo jeżeli nie są oryginalne to może być problem, to samo z zapinkami
przy niektórych swoich wypowiedziach sprawiasz wrażenie nierozgarniętego zupełnie

/ co do lag to domyślam się że rusza ci się koło na boki więc albo masz za wąską ośkę, albo nie masz tulejek dystansowych na ośce - przy wszelkich przeróbkach trzeba zwrócić na to uwagę, albo piasta nie ma gdzie się o lagi blokować - w jawce jest ten wystający bolec w prawej ladze, jak jest w wsk to nie pamiętam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mostasz dnia Śro 23:20, 02 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 23:45, 02 Lut 2011    Temat postu:

a jak z koszem sprzęgłowym, nie roznitował się? bo na to też objawy wskazują
a co do lag ja rozumiem że nie o ośkę chodzi, jeśli tulejki są nowe i w samych lagach nie ma luzu to mogą się skręcać przez nie dokręcone półki (czyli to do czego lagi są przymocowane), dawno nie maiłem wsk w ręce więc nie pamiętam jak to wygląda (SHL ma wahacz pchany) ale to jedyne miejsce gdzie możesz mieć luz (no chyba, że jednak ośka)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Czw 9:41, 03 Lut 2011    Temat postu:

możliwe że nie ma kompletowego popychacza sprzęgłowego i dlatego tak z tym sprzęgłem , ale moze też być cos z przekładkami nie tak itp:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw 12:53, 03 Lut 2011    Temat postu:

Sprzeglo w jawce jak jest nowe to nigdy do konca nie wysprzegli... tego nie doczytalem ze ciagnie a nie slizga. Te sprzeglo (przynajmniej ja tak mialem) to sie po jakims czasie powinno zlagodzic. ale sprzeglo nie wysprzegli do konca!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Czw 16:36, 03 Lut 2011    Temat postu:

Więc tak,dzisiaj podniosłem tą iglicę no i teraz jest dobrze,ale z odpalaniem.Nawet jak ciepły to podchodzę i pali na kopa.
Ale jest jeszcze ten problem z grzaniem i muleniem.Po przejechaniu może 1.5 km jest tak gorący (cylek i głowica), że się smaży.Co z tym jest?Boje się jeździć bo aż coś słychać jak się zgrzeje (takie gzzz jakby się przycierało i wtedy zwalnia mocno Sad ).No i to mulenie,nie kręci się tak dobrze na obrotach,jak pójdzie to jakoś jakoś,ale ruszyć to jest masakra.
Panowie pomóżcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin