tuning na 4t
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Czw 18:31, 18 Lis 2010    Temat postu: tuning na 4t

witam. mam kilka pytań do planowanego przez ze mnie tuningu jawki.
1.czy opłaca mi się założyć silinik od ogara 900? jeśli tak to na jakie problemy się natkne (podejrzewam że mocowania trzeba przespawać).
2.jeśli bym miał już silnik 4t to czy opłaca się zakładać turbosprężarkę (tak wiem głupio brzmi ale jak mam iść na mecha-elekronika to coś musze umieć, a to jest idealny sposub na zdobyćie doświadczenia)
3.chciałbym mieć wyższe zawieszenie i czy dało sie i opłacało założyć jakieś amorki z np. ktm albo czego?

co do turbo jeśli by się opłacało to od czego moge wziąć je?? czy miałbym duże problemy z konstrukcją układu wydechowego?(wiem że roboty by było troche, ale... Very Happy Cool )
silnik by był z ogara 900 z 2008 roku, cylek 75 cm3.
prosze abyście pisali swoje uwagi( ale nie typu :to tylko taki szpan na wsi) oraz dawali porady. z gury dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Czw 18:55, 18 Lis 2010    Temat postu:

Dobry koleś jesteś Razz. Nie opłaca sie tak słabego silnika do jawki wstawiać. Zamulony do tego chiński. Turbosprężarke chcesz wstawić? Chyba z mercedesa . Jak chcesz wyższe zawieszenie to wstaw se z simsona przód a tył MZ regulowane. Z tym turbo to jak to sie mówi "rozj*bałeś system".
Z gÓry dzięki się pisze.
PS. Nie ma za co, służe radą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
malamut
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:10, 18 Lis 2010    Temat postu:

witaj...
nie wiem czy słusznie ale mi to podchodzi pod WT... jak chcesz coś takiego robić dla nauki to można ale do jeżdżenia to trochę bez sensu...

PS: sposub... sposÓb się pisze i góry... i nie jestem pewien ale przeze mnie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez malamut dnia Czw 20:04, 18 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yookez
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kąty walichnowskie

PostWysłany: Czw 19:20, 18 Lis 2010    Temat postu:

witam czy to tuning to nie wiem to raczej wymiana silnika chcesz chyba zrobić [link widoczny dla zalogowanych] takie coś ale na to szkoda motorków no ale każdy niech robi co chce a i czy ten silnik jest w automacie czy manual łańcuch wychodzi z prawej strony wiedz obrócenie koła cze cieka

ogółem NIE MAM NIC W GŁOWIE I PRZEKLINAM**a z tego będzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Czw 19:27, 18 Lis 2010    Temat postu:

po przeczytaniu tego pierwszego posta miałem to:
hahahahahahaha.
1. Człowieku, po co niszczyć jawkę i wsadzać silnik od jakiegoś chinola ? i do tego 4t ?
przecież to słabiutkie i marnej jakości jest... Bez sensu.
2. Jak mówią "Polak potrafi" - tylko co z tego skoro z tego silnika będziesz miał po chwili sieczkę ? tam zaworki są cieniuteńkie, głowiczka do najmocniejszych nie należy... A wał mmm... Ciekawe po ilu km by się sypnęło - po 2 no może trzech... Bez sensu.
3. No to jest jedyny sensowny podpunkt - lagi wymienić się opłaca.

PS: nie "gury" tylko góry; nie "sposub" tylko sposób - sory ale strasznie w oczy to kole...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAWa890
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: zawiercie

PostWysłany: Czw 20:25, 18 Lis 2010    Temat postu:

trzeba z powrotem do podstawówki wysłać nie dawaj tego silnika bobyś był głup*

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Pią 15:57, 19 Lis 2010    Temat postu:

a wiecie może jak prosto (chodzi mi nie zbyt skoplikowane, jak jest coś bardziej skomplikowanego to zawsze zje*e sprawe Razz) zwiększyć moc oryginalnego silnika? bo te 3 kuni mnie nie zbyt zadowala. albo z czego założyć silnik tak żeby był mocny ale tak 50 cm3. yooo ten silnik jest w manualu. wiem że błędy popełniam ale z ortografii nie jestem dobry Razz. dzięki za uwagi. a i mam jeszcze pytanie co do elektryki. wie ktoś jak założyć akumulator do jawki?? czy dało by sie założyć sprzęt audio??(czy by sie coś słyszało? mam wątpliwości) oraz czy da sie założyć elekryke z innego moto(głównie chodzi mi o kierunki, obrotomierz)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kurupatwa dnia Pią 16:00, 19 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 16:09, 19 Lis 2010    Temat postu:

Ja tam się nie znam na tuningu, może ktoś inny coś o tym powie.. Smile
Ale co do audio to nie rób z tego wiejskiego skuterka 4t, bo widzę, ze jawke chcesz przerobić na chińskiego skutera, żeby się lansować przed kumplami. Resztę schematów znajdziesz na forum, wystarczy tylko uruchomić opcję "szukaj".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Pią 16:27, 19 Lis 2010    Temat postu:

nie chce przerabiac na chinola

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
malamut
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:55, 19 Lis 2010    Temat postu:

ale tak się stanie najprawdopodobniej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pią 21:10, 19 Lis 2010    Temat postu:

podkowa i membrana, dodatkowe kanały, polerka komory korbowej planowanie głowicy i już

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Sob 9:25, 20 Lis 2010    Temat postu:

wstawi ktoś linki albo tytuły jak zrobić mębrane i podkowe (zielony jestem w tym). opłacało by się kupić CZESKI sportowy układ wydechowy(mam rodzine w czechach to może pojade)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 9:34, 20 Lis 2010    Temat postu:

Wszystko jest na forum lub w linku to mojego pj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek2777
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:43, 22 Lis 2010    Temat postu:

Na allegro była kiedyś jawka z silnikiem 4t chińskim...
Jak chcesz zmieniać silnik to najlepiej na 2t tylko turbo nie założysz...
Jeśli chodzi o koło to silnik od rs Razz pasuje bo ma łańcuch po tej stronie co trzeba, ale pewnie się w rame nie zmieści Razz i dużo z tym będzie roboty, i kosztów...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Trojan
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Staszów/Kielce

PostWysłany: Wto 13:42, 23 Lis 2010    Temat postu:

Bleee... Jak już chcesz koniecznie wymienić silnik to przynajmniej na coś przyzwoitego (np. am6) - to co napisałeś to chyba najgorsza opcja... Jeżeli chodzi o kierunki to owszem (wogóle elektryka), zawieszenie również, z obrotomierzem będzie trudniej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin