tuning na 4t
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Sob 10:03, 27 Lis 2010    Temat postu:

Piotrek1818 masz racje chociarz troche tak wstyd przy kolegach (nie z tego względu chce tuningować)bo ich skutery lecą po 65-70 a moja jawka 50-max 55 km/h.a mógłby ktoś wytłumaczyć mi jak wogóle działają membrany i na jakiej zasadzie, itp, itd.?? z góry dzięki. jeszcze pytanie. jakie macie patenty na chłodzenie cylindra?? czy wiatraczek od procesora wystarczy??? i co jest lepsze, pancerka czy mustang?? (chodzi mi o rame). i jeszcze jedno pytanie związane z tłumikem czy można jakoż=ś krucić rure i wsadzić wyciszacz od simsona (rure mam od jawki i od simka której aktualnie używam ale za długa jest)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kurupatwa dnia Sob 12:41, 27 Lis 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Pon 20:13, 29 Lis 2010    Temat postu:

powiem ci tak: im wyciszysz swój sprzęt tym będzie słabszy i nie osiągnie
prawdziwego v-maxu
chcesz mieć dobre osiągi pisz na pw lub gg 28264621


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Pon 20:51, 29 Lis 2010    Temat postu:

Cytat:
powiem ci tak: im wyciszysz swój sprzęt tym będzie słabszy i nie osiągnie
prawdziwego v-maxu

Może przestał byś się ośmieszać bo to co Ty wyprawiasz na forum to przechodzi ludzkie pojęcie.
A kolega wyżej może poczyta tematy w Dziale.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zuzia
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 20:54, 29 Lis 2010    Temat postu:

No tak, to porozwiercam jutro tłumik, najlepiej wywalę całkiem z Simsona i odkurzacza, może będą mi szybciej jeździć. Ja uważam, że o mechanice nie mam pojęcia, ale jak czytam niektóre posty tutaj, to mnie oczy szczypią.
Cytat:
czy wiatraczek od procesora wystarczy???

Nie wystarczy. Proponowałbym Ci zrobienie porządnego remontu i odblokowanie tej Jawki, zamiast wymyślania jakichś pierdół. A jak nie to kup sobie jakiegoś litra, poleci te 300 i można przyszpanować przy kumplach.
Cytat:
a mógłby ktoś wytłumaczyć mi jak wogóle działają membrany i na jakiej zasadzie, itp, itd.?? z góry dzięki. jeszcze pytanie. jakie macie patenty na chłodzenie cylindra?

Na forum o membranie mówione było już 1000 razy, o chłodzeniu też było. Najpierw szukaj, potem w razie wątpliwości pytaj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Pon 21:05, 29 Lis 2010    Temat postu:

i jeszcze wbij tu [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Wto 8:23, 30 Lis 2010    Temat postu:

Nie wiem czy się śmiać czy płakać gdy się czyta niektóre posty.
Kolego <b>Sportlen</b>, czemu uważasz, że "im wyciszysz swój sprzęt tym będzie słabszy i nie osiągnie prawdziwego v-maxu" ? ? Co ma piernik do wiatraka ?
Hayabusa przy swej mocy wydaje dźwięk rzędu 1300 decybeli ? To jakaś komedia...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Wto 14:41, 30 Lis 2010    Temat postu:

a hayabusa nie ma czaem silnika 4t??
4t są cichsze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Wto 14:55, 30 Lis 2010    Temat postu:

Jawkę tak da się wyciszyć, że na wolnych obrotach ledwo będziesz ją słychać. Zazwyczaj te silniki są głośne bo źle uszczelnione lub z rozwierconą puszką w wydechu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Wto 19:42, 30 Lis 2010    Temat postu:

Młody, Jawka na seryjnym zapłonie kręci się do niecałych 9k obrotów. Razz
Przynajmniej moja ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Wto 21:10, 30 Lis 2010    Temat postu:

nominalna odbloknięta jawka kręci do 6500 obr/min
żeby podwyższyć do 9000 trzeba się trochę pobawic
napewno trzeba odchudzić tłoka
kupić dysze 82 lub rozwiercic starą
zrobic podkowe

po prostu wszystko tak zeby jak najwięcej spalił w jak najkrótszym czasie
i im tłumik bedzie mniej szczelny tym bardziej bedzie łatwiej opuścic cylindrowi
spaliny i szybciej napełni się "bendzinką Very Happy " i czs spalania zmniejszy się
do większego spalania przyda się lepsza iskra ale do zapłonu się nie pchaj bo źle go ustawisz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 21:31, 30 Lis 2010    Temat postu:

Czekałem na jakieś ciekawe wypowiedzi, ale zamykam ten temat bo jest kompletnie bez sensu przez niektóre "fachowe" wypowiedzi..
Drogi sportlenku- nie wiem co miałeś na myśli pisząc słowo 'odbloknięta', ale dobra, mniejsza o to. Podałeś obroty, przy których silnik ma najwyższą moc, lecz 'kręci się on' do mniej więcej 8500tys obr/min. Kolejne co napisałeś pomijając dyszę, przez którą silnik by zalewało jest to "po prostu wszystko tak zeby jak najwięcej spalił w jak najkrótszym czasie" Tak, to jest prawda, ale nie można bez głowy zwiększać dopływu powietrza i paliwa do komory spalania, bo silnik i tak jej nie przepali, no i będzie tylko duże spalanie i zatrucie środowiska,a 'buta' nie będzie miała. Dlaczego? Odsyłam do zasady działania silnika 2t. Następnie napisałeś "i im tłumik bedzie mniej szczelny tym bardziej bedzie łatwiej opuścic cylindrowi
spaliny i szybciej napełni się "bendzinką "" No właśnie, ze nie. Jest coś takiego w silniku 2t, jak rezonans spalin, czyli ich odbicie większa, lub mniejsze zależnie od strojenia dyfuzora, co daje częściowy powrót spalin do komory spalania wraz z nieprzepaloną benzyną i dzięki temu masz przecież takiego przysłowiowego 'kopa'. "i czs spalania zmniejszy się "- Spalanie mieszanki w cylindrze nie może być za szybkie, ponieważ będzie występowało spalanie stukowe, a jak wiadomo niszczy to bardzo silnik.. No i na koniec napisałeś "ale do zapłonu się nie pchaj bo źle go ustawisz"- Nie zakładaj z góry, że to co Ty rzekomo potrafisz zrobić, to inni tego nie potrafią, bo mogą robić to lepiej od Ciebie. I przestrzegam przed pisaniem głupich postów, w których sens i zdrowy rozsądek mijają się z celem, bo przy złym dniu i będę mógł takie rzeczy odpowiednio nagrodzić. Oczywiście na 'życzenie' niektórych temat close.. W razie wątpliwości PW.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez plusminus dnia Wto 21:41, 30 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin