tuning na 4t
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk18
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:08, 25 Lis 2010    Temat postu:

kurupatwa napisał:
a co powiecie na przerobienie cylka na chłodzony cieczą (takie myśli latają mi we łbie Razz )
mam jeszcze zamair zrobiś bak 10l i założenie hamulca tarczowego z przodu i tyłu (od czego wziąć przednie widelce i tylne?? albo jak przerobić??oraz koła od czego

człowieku co ty chcesz przerabiać jak ty niemasz pojęcia o mechanice jakiś turbo sprężarki chcesz zakładać do 2T Blue_Light_Colorz_PDT_04


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol3829
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Czw 13:33, 25 Lis 2010    Temat postu:

Właśnie . Nie pisz o tuningu o którym nie masz pojęcia. Uważam że jest to bezsensowny temat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek2777
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:00, 25 Lis 2010    Temat postu:

Da się przerobić na lc, kiedyś jakiś koleś skuter tak przerobił ale silnik się psuł ciągle...
Ale jawke na lc? Chociaż gdzieś na youtube wydziałem simsona przerobionego na lc...

Za dużo kasy w ten projekt pójdzie wg mnie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Czw 15:08, 25 Lis 2010    Temat postu:

o przepraszam patryk18 turbo chciałem zakładać do 4t (troche czytałem na tym forum o turbo w 2t). Jak nie da sie zrobić tak jak pisałem(dobra, przyznaje, troche nie wiem co pisałem, ale poto sie zakłada temat, aby sie dowiedzieć a nie żeby być wyzywanym) tera mądre pytania. jak zrobić zapłon bateryjny (ale prosze o wyjaśninie na "chłopski rozum") z czego wziąć przerywacz do kierunków, i czy da rade zrobić ten bak 10l?? jeśli nie pod siedzenie to czy można pomiędzy nogami??(pustka, miałem zamiar zrobić taki kuferek spawany) i prosze o porady a nie od mówienia że nie poważny jestem (JUŻ WYSTARCZY, już sie naczytałem)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Trojan
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Staszów/Kielce

PostWysłany: Czw 16:00, 25 Lis 2010    Temat postu:

Minarelli am6, troszkę nieopłacalne, ale napewno da się to zrobić. A ty KURUPATWA najpierw się zastanów zanim napiszesz coś głupiego - piszesz o tuningu, a nawet nie napisałeś w końcu na jakim silniku chcesz kombinować.

P.S
Tu macie simka z am6 (silnik tzr, rs, gpr, rs1, rs2, xr6, rx, dt):
http://www.youtube.com/watch?v=3T3lUPcO9O4&translated=1


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Trojan dnia Pią 17:29, 26 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 16:15, 25 Lis 2010    Temat postu:

Trojan napisał:
Minarelli am6, troszkę nieopłacalne, ale napewno da się to zrobić.

Ta i karterami byś orał ziemię.. A miejsce na chłodnicę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Pią 14:16, 26 Lis 2010    Temat postu:

szczeże to tak bądżmy przy ziemii. am6 po pierwsze nie opłaca mi się zakładać, bo jak dobrze pujdzie to będzie robił a1 za 2 lata i może będę miał aprilie rs 125(nie bede kombinował przyniej poza cylkiem 180 jak znajde) a po drugie no to tak nie zabardzo wiem jak to by założyć(głównie problem z wydechem, wole nie ruszać). płacić 600-800 zł za to co moge spiep**yć po prostu nie opłaca sie. teraz chodzi mi o tunning jawa 223 silnika (coś w stylu polerki kanałów albo coś w tym stylu). może mi ktoś powiedzieć czy bardzo trudne oraz skomplikowane jest zrobienie membrany czy lepiej kupić?? co moge jeszcze zrobić aby jawka miała sporo mocy i leciała tak dobra 65 km/h? a i prosze nie pisać kuropatwa tylko KURUPATWA ( z małych liter ale nie lubie po prostu jak ktoś pisze źle moją ksywe)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk18
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:23, 26 Lis 2010    Temat postu:

Panie Kuropatwa jak chcesz żeby leciała 65 to zrób jej remont a najlepiej daj ten silnik komuś kto ma pojęcie bo sam raczej tego nie zrobisz.
No nieładnie się zachowałeś, tak zeby wyzwać użytkownika, jeśli tego nie zmienisz do jutra, to na Twoim koncie poleci warn za obrazę użytkownika..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patryk18 dnia Sob 7:34, 27 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Pią 18:16, 26 Lis 2010    Temat postu:

i każ mu zrobić cos żeby były lepsze osiągito i 70 pójdzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 18:39, 26 Lis 2010    Temat postu:

Od osiągów jest pan sportlen, co to ze Swojej super jawki 80km/h wyciągnął, więc jak coś to zgłaszaj sie do niego Very Happy Co do tuningu silnika 223 to wszystkie odpowiedzi są już chyba napisane na naszym forum i wystarczy tylko uruchomić opcję "szukaj".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Pią 18:50, 26 Lis 2010    Temat postu:

dobra dobra pośmiać to se możecie smiać ale nie tera, troche później Razz. gdzie moge dostać mębrane???? gdzieś czytałem też że da sie wsadzić skrzynie od simka i że jawka kręci się do 13tys. obr na minute. a tak wogóle to do ilu sie kręci nieblokowana jawka?? jak zwiększyć obroty??? i proszę mnie nie wyzywać od KURWOpatwy panie patryku18 (wiem że głupoty pisałem ale to nie powód do wyzywanie :[)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Pią 20:23, 26 Lis 2010    Temat postu:

mębranę musisz kupic z jakiegoś skuterka i do niej od razu kostkę żeby sie zmieściła
skrzynie simka jakoś upchniesz poczytaj jeszczea co do 13 tys obr to bez innego zapłonu nie da rady wiecej ja k 10 tys bo tak plusminus wcześniej gadał w innym temacie . na tą stronkę wejdź jawa50speed.wz.cz i tam kliknij ms 50 bedzie ci wszystko pisac


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sportlen dnia Pią 20:24, 26 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:31, 26 Lis 2010    Temat postu:

10k nie wykręcisz na takim zapłonie, max ~7,5k ale już z dużymi problemami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Sob 8:38, 27 Lis 2010    Temat postu:

ale ja na 2 stronie chyba pisałem o instukcje zrobienia zapłonu bateryjnego na "chłopski rozum".a kostke można chyba zrobić tak mi sie wydaje (???). do jakiego skutera moge kupić tom membranie (mębrane, nie wiem jak sie to pisze).czy polerka "na luserko" cylka i kanałów dużo da?? a co doych 13k obrotów gdzieś tutaj czytałem i użytkownik dał link do innego forum i tam koleś pisał ze jego jawkakręciła się do 13k obr. i leciała >100km/h. ponoć ma w niej skrzynie od simka, a dał jakiemuś czechowi (dokładnie nie pamiętam, więc prosze nie komentować że pisze bzdury czy co I NIE WYZYWAĆ mnie panie patryku18, bo zauważyłem że pan ma do tego skłonności)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Sob 9:04, 27 Lis 2010    Temat postu:

To sportlen chyba dał temu czechowi jawke i mu licznik do 80 zaniża tylko ale nie wiem.
Kurupatwa - daruj sobie narazie ten tuning. Nawet mechanik jak zobaczy, że za dużo o tuningu nie wiesz to cie może na niezłe koszta naciągnąć. Chcesz koniecznie na chama po trupach do celu ulepszyć swoją jawke. Pojeździj z rok na oryginalnej, dowiedz sie co i jak działa i dopiero myśl o tuningu. Sam będziesz wnioskował co można ulepszyć tanim kosztem, co zaniża osiągi i jak je poprawić. Nie uważasz, że to troche bez sensu brać sie za tuning nie znając nawet dobrze oryginalnego silnika?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin