tuning na 4t
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Wto 15:37, 23 Lis 2010    Temat postu:

jak już koniecznie inny silnik to proponuje z quada 110 albo większego
ale to bedzie wiocha a reszte to ci koledzy powiedzą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Trojan
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Staszów/Kielce

PostWysłany: Wto 15:57, 23 Lis 2010    Temat postu:

sportlen napisał:
jak już koniecznie inny silnik to proponuje z quada 110 albo większego
ale to bedzie wiocha a reszte to ci koledzy powiedzą


Przecież to praktycznie jeden ch*j, to chinol i to chinol, a autor podkreślił, że chce 50 cm³.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol3829
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Wto 16:06, 23 Lis 2010    Temat postu:

RS 50 ma AM6 właśnie Razz ale to jest już sporo roboty i kasy:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Wto 16:06, 23 Lis 2010    Temat postu:

a jeszcze jedno pytanko intercooler(mam kaczke to sie upchnie :]) co o tym sądzicie??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 16:16, 23 Lis 2010    Temat postu:

A na cholerę takie coś do gaźnikowego 2t? Jak już rozmawiamy, to rozmawiajmy normalnie, a nie jakieś wymysły typu am6 do jawki, niby gdzie to zmieścisz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Trojan
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Staszów/Kielce

PostWysłany: Wto 16:22, 23 Lis 2010    Temat postu:

Jednym słowem "cuda i dziwy"... Turbosprężarka, intercooler, przecież to jest niedorzeczne, kiedy mówimy o jakiejś jawce (nie widziałem jeszcze na oczy intercoolera w motorze). Tyle kasy pakować w "motór" i to w dodatku w JAWKĘ! Kiedy ty nawet nie podjąłeś decyzji o zmianie silnika...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Wto 16:42, 23 Lis 2010    Temat postu:

Wstaw se silnik z DT 125 i jawka full tuning będzie. Chociaż przy wpięciu dwójki bałbym sie, że rama pęknie w pół a silnik odleci bez nas.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Trojan
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Staszów/Kielce

PostWysłany: Wto 16:58, 23 Lis 2010    Temat postu:

Piotrek1818 napisał:
Wstaw se silnik z DT 125 i jawka full tuning będzie. Chociaż przy wpięciu dwójki bałbym sie, że rama pęknie w pół a silnik odleci bez nas.


Przecież autor podkreślił, że chce do 50 cm³! Ogólnie wstawianie jakiegoś "super, extra, full wypas" silnika jest nieopłacalne, brzydkie, nieestetyczne i wogóle fujj... No i podchodzi to pod paragraf WT Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Wto 17:04, 23 Lis 2010    Temat postu:

Swoją drogą jakby udało się ładnie AM6 wkomponować to by to fajnie i wyglądało i chodziło Wink
Miałem kiedyś zamiar do 20 wstawić ten motor ale jestem ograniczony pieniężnie to pozostałem przy seryjnym 223 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol3829
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Wto 17:56, 23 Lis 2010    Temat postu:

Po 1 jesteś niepoważny intercoorel ?? Jeśli usłyszysz jakieś słowo ( nazwę części ) związanej z tuningiem to od razu myślisz że to u siebie zrobisz?? Proponuje ci kupić drugi motor a nie zmieniać silnik a jeżeli nie masz funduszy czytaj teksty T. Sałka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Wto 18:33, 23 Lis 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
jeszcze tak tłok przerób
dostaje zeje**stego kopa
wiem bo sam tak zrobiłem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek2777
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:39, 23 Lis 2010    Temat postu:

Najlepsze i najdroższe będzie AM6 i pewnie trzeba dużo ramę przerabiać, ale to dużo lepsze rozwiązanie niż 50 chińskie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Śro 12:22, 24 Lis 2010    Temat postu:

Za AM6 trzeba dać od 600 - 800zł.
Do tego jeszcze chłodnica i inne tego typu rzeczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Śro 15:13, 24 Lis 2010    Temat postu:

a co powiecie na przerobienie cylka na chłodzony cieczą (takie myśli latają mi we łbie Razz )
mam jeszcze zamair zrobiś bak 10l i założenie hamulca tarczowego z przodu i tyłu (od czego wziąć przednie widelce i tylne?? albo jak przerobić??oraz koła od czego


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kurupatwa dnia Śro 15:36, 24 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 16:07, 24 Lis 2010    Temat postu:

Pierw może nam wyjaśnij co to jest LC,bo widzę, ze mało wiesz o czym mówisz..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin