Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kondzio56
Bywalec
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:03, 01 Kwi 2011 Temat postu: Który moduł wybrać? |
|
|
Jest jakaś różnica pomiędzy tym:
2T
[link widoczny dla zalogowanych]
czy ten
4T
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Sob 6:50, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Zależy jaki masz skuter i wtedy dopasowujesz. Zresztą 2t jest do dwusuwów a 4t do czterosuwów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio56
Bywalec
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:20, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Chodziło mi że do jawy sory za niesprecyzowanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Nie 16:37, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze Jawka 50 to nie skuter tylko motorower i nie ma takiego modułu. Takie coś jest zakładane w odkurzaczach ( skuterach )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Nie 18:23, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Rozumiem że chcesz zapłon CDI , weź ten od 2t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Nie 18:43, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jezeli juz uda Ci sie zestroic zaplon CDI z silnikiem Jawki 223, a nastepnie modul z tymze zaplonem no to w przypadku silnika Jawki zastosuj modul do 2t, poniewaz jest to jednostka dwusuwowa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 21:34, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
a ma to faktycznie jakąś różnicę? w maluchu jest iskra przy co drugim suwie, czyli na sprężaniu i wydechu na każdym cylindrze czyli przy każdym obrocie wału, dokładnie jak w dwusuwie. Zapłon następuje tylko wtedy gdy jest mieszanka paliwowo powietrzna pod ciśnieniem w innych wypadkach po prostu iskra się pojawia nie wpływając na pracę. Wątpię czy jest inna zasada w innych silnikach bo to tylko komplikowało by sprawę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Pon 5:27, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
To jest tylko moduł on daje iskre za moment odpowiedzialny jest impulsator , poza tym w chińskich 4t iskra jest co obrót wału, czy jakoś tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mgrudzien35
Początkujący
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: Nie 19:01, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Mucie] napisał: | To jest tylko moduł on daje iskre za moment odpowiedzialny jest impulsator , poza tym w chińskich 4t iskra jest co obrót wału, czy jakoś tak. |
Co ty pierd**isz 4T ma iskrę co 2 obroty wału...
A w 2T masz co obrót wału.
Opisałem się wcześniej na pół strony z wyjaśnieniem ale mi się jeb*na przeglądarka wyłączyła więc teraz tylko linki
Tu 4T:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu 2T:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mgrudzien35 dnia Nie 19:02, 10 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 19:09, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Wykręć sobie świecę z bylejakiego 4t i zakręć wałem patrząc na iskrę, a dopiero pierdziel takie głupoty..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Nie 19:47, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Gdzieś to czytałem nie wiem , w każdym razie te moduły pasują oba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mgrudzien35
Początkujący
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: Nie 20:24, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Tak się składa że mam 4T i patrzyłem a jak nie wiesz to nie mów masz linki na wiki to sobie na obrazku animacji zobacz jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Nie 20:34, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Gościu napisałem ze gdzieś to czytałem także nie wiem (chodzi o chińskie 4t) wiem że 4suw ma iskrę co 2 obroty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 20:44, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 22:09, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
mgrudzien35 napisał: | Tak się składa że mam 4T i patrzyłem a jak nie wiesz to nie mów masz linki na wiki to sobie na obrazku animacji zobacz jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem... |
jeśli wikipedia i jakaś durna animacja maja być wykładnią wiedzy to chylę czoło...
jak mi wyjaśnisz działanie zapłonu w maluchu gdzie w starszych typach są tylko jedne platynki (w syrenie 3 i z jednej cewki jest iskra na 2 cylindrach, to tego rozumiem, że impulsator masz podłączony do rozrządu a nie do wału...
Acz zaczęło mnie zastanawiać dlaczego samochody nie chcą chodzić jak się kable poprzestawia przy czterech cylindrach, muszę przeliczyć jak zapłony wypadają bo wydaje mi się ze parami zamieniać by można kabelki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|