Który moduł wybrać?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kondzio56
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:03, 01 Kwi 2011    Temat postu: Który moduł wybrać?

Jest jakaś różnica pomiędzy tym:
2T
[link widoczny dla zalogowanych]
czy ten
4T
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Sob 6:50, 02 Kwi 2011    Temat postu:

Zależy jaki masz skuter i wtedy dopasowujesz. Zresztą 2t jest do dwusuwów a 4t do czterosuwów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kondzio56
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:20, 03 Kwi 2011    Temat postu:

Chodziło mi że do jawy sory za niesprecyzowanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Nie 16:37, 03 Kwi 2011    Temat postu:

Po pierwsze Jawka 50 to nie skuter tylko motorower i nie ma takiego modułu. Takie coś jest zakładane w odkurzaczach ( skuterach )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Nie 18:23, 03 Kwi 2011    Temat postu:

Rozumiem że chcesz zapłon CDI , weź ten od 2t

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Nie 18:43, 03 Kwi 2011    Temat postu:

Jezeli juz uda Ci sie zestroic zaplon CDI z silnikiem Jawki 223, a nastepnie modul z tymze zaplonem no to w przypadku silnika Jawki zastosuj modul do 2t, poniewaz jest to jednostka dwusuwowa...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 21:34, 03 Kwi 2011    Temat postu:

a ma to faktycznie jakąś różnicę? w maluchu jest iskra przy co drugim suwie, czyli na sprężaniu i wydechu na każdym cylindrze czyli przy każdym obrocie wału, dokładnie jak w dwusuwie. Zapłon następuje tylko wtedy gdy jest mieszanka paliwowo powietrzna pod ciśnieniem w innych wypadkach po prostu iskra się pojawia nie wpływając na pracę. Wątpię czy jest inna zasada w innych silnikach bo to tylko komplikowało by sprawę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Pon 5:27, 04 Kwi 2011    Temat postu:

To jest tylko moduł on daje iskre za moment odpowiedzialny jest impulsator , poza tym w chińskich 4t iskra jest co obrót wału, czy jakoś tak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mgrudzien35
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świętokrzyskie

PostWysłany: Nie 19:01, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Mucie] napisał:
To jest tylko moduł on daje iskre za moment odpowiedzialny jest impulsator , poza tym w chińskich 4t iskra jest co obrót wału, czy jakoś tak.

Co ty pierd**isz 4T ma iskrę co 2 obroty wału...
A w 2T masz co obrót wału.
Opisałem się wcześniej na pół strony z wyjaśnieniem ale mi się jeb*na przeglądarka wyłączyła więc teraz tylko linki
Tu 4T:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu 2T:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mgrudzien35 dnia Nie 19:02, 10 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 19:09, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Wykręć sobie świecę z bylejakiego 4t i zakręć wałem patrząc na iskrę, a dopiero pierdziel takie głupoty..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Nie 19:47, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Gdzieś to czytałem nie wiem , w każdym razie te moduły pasują oba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mgrudzien35
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świętokrzyskie

PostWysłany: Nie 20:24, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Tak się składa że mam 4T i patrzyłem a jak nie wiesz to nie mów masz linki na wiki to sobie na obrazku animacji zobacz jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Nie 20:34, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Gościu napisałem ze gdzieś to czytałem także nie wiem (chodzi o chińskie 4t) wiem że 4suw ma iskrę co 2 obroty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 20:44, 10 Kwi 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 22:09, 10 Kwi 2011    Temat postu:

mgrudzien35 napisał:
Tak się składa że mam 4T i patrzyłem a jak nie wiesz to nie mów masz linki na wiki to sobie na obrazku animacji zobacz jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem...


jeśli wikipedia i jakaś durna animacja maja być wykładnią wiedzy to chylę czoło...
jak mi wyjaśnisz działanie zapłonu w maluchu gdzie w starszych typach są tylko jedne platynki (w syrenie 3Smile i z jednej cewki jest iskra na 2 cylindrach, to tego rozumiem, że impulsator masz podłączony do rozrządu a nie do wału...
Acz zaczęło mnie zastanawiać dlaczego samochody nie chcą chodzić jak się kable poprzestawia przy czterech cylindrach, muszę przeliczyć jak zapłony wypadają bo wydaje mi się ze parami zamieniać by można kabelki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin