Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Który moduł wybrać?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mgrudzien35
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świętokrzyskie

PostWysłany: Pon 16:36, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Mam dirta 4T(Chiński) tak więc nie wzoruję się animacją z wiki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 18:57, 11 Kwi 2011    Temat postu:

mgrudzien35 napisał:
Mam dirta 4T(Chiński) tak więc nie wzoruję się animacją z wiki.

Właśnie widzę jak się wzorujesz.. W chińskich 4t iskra występuje co każdy OWK. Mam jakieś dowody? A proszę bardzo- http://allegro.pl/iskrownik-stator-zaplon-chinski-cross-110-125-i1538386592.html jak byk widać impulsator, który daje impuls po każdym pełnym obrocie wału korbowego, no chyba, ze masz u Siebie jakiś inteligentny zapłon, ze daje iskrę co 2 impulsy. Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Pon 19:07, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Więc miałem rację Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 22:52, 11 Kwi 2011    Temat postu:

żeby była iskra co 2 obroty wału musi być czujnik halla +sterownik + cewka zapłonowa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek2777
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:18, 12 Kwi 2011    Temat postu:

A i tak pewnie lepszy będzie moduł od 2t.
Ja mam taki, ale w skuterze i problemu z nim nie ma, ale to co innego w jawce...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 11:44, 12 Kwi 2011    Temat postu:

holipa napisał:
żeby była iskra co 2 obroty wału musi być czujnik halla +sterownik + cewka zapłonowa.


czy czujnik halla - hallotron, niekoniecznie bo on tylko odczytuje, można go zastąpić fotonowym czujnikiem, ale fakt jest taki że układ musiał by być skomplikowany żeby zamontować go na wale bo musiał by się "orientować" który to jest obrót wału i po odłączeniu zasilania i ponownym podłączeniu tez wiedzieć czy jest w fazie wydechu czy sprężania bo samo zrobienie iskry co drugi obrót wału trudne by nie było ale to musi być iskra konkretnie przy sprężaniu... prościej dać czujnik na rozrząd i w ogóle nie z jednym punktem a takie dokładne co by sobie dokładnie zliczał położenie wału/wałka do tego wtrysk eteru i można jawką na księżyc lecieć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 12:16, 12 Kwi 2011    Temat postu:

moskit122 napisał:
holipa napisał:
żeby była iskra co 2 obroty wału musi być czujnik halla +sterownik + cewka zapłonowa.


czy czujnik halla - hallotron, niekoniecznie bo on tylko odczytuje, można go zastąpić fotonowym czujnikiem, ale fakt jest taki że układ musiał by być skomplikowany żeby zamontować go na wale bo musiał by się "orientować" który to jest obrót wału i po odłączeniu zasilania i ponownym podłączeniu tez wiedzieć czy jest w fazie wydechu czy sprężania bo samo zrobienie iskry co drugi obrót wału trudne by nie było ale to musi być iskra konkretnie przy sprężaniu... prościej dać czujnik na rozrząd i w ogóle nie z jednym punktem a takie dokładne co by sobie dokładnie zliczał położenie wału/wałka do tego wtrysk eteru i można jawką na księżyc lecieć Smile

dobrze kminisz. mam jedną niekompletną jawkę mustanga.
wpadnij do mnie to zrobimy prom kosmiczny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mgrudzien35
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świętokrzyskie

PostWysłany: Wto 14:19, 12 Kwi 2011    Temat postu:

No mam taki impulsator...czyli twierdzisz że na 100% jest co obrót wały...w każdym 4T,aż sprawdzę bardzo dokładnie w tym crossie...a jak co to napisze...oki??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin