Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 14:16, 12 Kwi 2011 Temat postu: CO o tym myślicie ?? |
|
|
Chce zrobić zjebistą jawke
to tak chciałbym takie cudo
zjechać troche brzegi wału , z obu stron
i wstawić podkowe do tego
mysle że będzie wchodziła na obroty momentalnie i przybieże niezle na mocy
ale prosze o wasze zdanie w tej sprawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Wto 14:40, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
powiedz co ty chcesz szlifować ?? podkowa wchodzi w środek wału!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Wto 15:14, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
myślisz że to zrobisz i będziesz miał zajebistą jawke?? żeby tak wchodziła na obroty musiał byś zrobić nie tylko to bo przy tym co zaproponowałeś praktycznie nic nie pomoże......... nie rozumiem także stwierdzenia "brzegi wału" nic lepiej nie szlifuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 16:22, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
jestem ciekaw jak to wyważysz i policzysz korbę z tłokiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 16:49, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ni wiem , wiem że w WSce 125 taki manewr wychodził z tym odchudzeniem wału
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mateusz222222 dnia Wto 16:50, 12 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mgrudzien35
Początkujący
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: Wto 16:56, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
To już lepiej jak byś przewiercił dziury w wale,tylko to w profesjonalnym warsztacie tak to by i wyważyli i odchudzili,ale nie oszukujmy się czy do jawki warto wydawać te 200-400zł ta ten myk w profesjonalnym warsztacie...no chyba że sam to zrobisz,ale nie wiem jak wyważysz wał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
juskief
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Świdnik k. Lublina
|
Wysłany: Wto 17:56, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Może mu chodzi o korbe? Nie ma co się bawić, chyba że masz sporo kasy i duże możliwości. Ale zamiast coś poprawić możesz zepsuć. Żeby zrobić podkowę trzeba mieć maszyny, albo znajomego, który się tym zajmuje. Jednym słowem łatwo nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 20:12, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Podkowe nie ciężko zrobić , juz ją mam
nie chodzi mi o korbe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 20:24, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
To zrób proszę zdjęcie tej podkowy, usprawiedliwień typu nie mam aparatu itp. nie przyjmuję Oraz podaj plan jej zamontowania do silnika, bo dopiero tam zaczynają się schody. Wytłumacz jeszcze co chcesz szlifować w tym wale.. Bo jak na razie Twój plan ulepszeń silnika nie trzyma się kupy i zmierza do pogorszenia osiągów silnika..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Śro 7:14, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No foto podkowy jak chcesz to ci dam , ja jej sam nie robiłem , kupiłem za 20zł , nie było cxasu na robienie jej . A 20zł to ni dużo
. a na wale chciałem zeszlifować brzegi żeby odciążyc wał , no ale tera to juz widze ze to nie wyjdzie tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 9:58, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
w wsk 125 były różne wały montowane (pełne i puste z blaszanymi osłonami), czy raczej były adaptowane z WFM i SHL i raczej nikt na własną rękę takiego wału nie odciążał co najwyżej montował inny komplet. To trzeba dokładnie wyważyć, nie tylko sam wał ale cały zespół musi być policzony bo jak dasz za małą przeciwwagę to moment pędu będzie mniejszy i tłok będzie miał za małą prędkość podczas sprężania co w skrajnym wypadku może zaskutkować jego cofnięciem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
paliwoda010
Początkujący
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:09, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nic nie szlifuj bo to i tak za dużo roboty , prędzej narobisz sobie luzy na wale . , albo wogóle na obroty ci się nie wkręci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|