Gaźnik od piły spalinowej
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
domin123
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm

PostWysłany: Nie 17:04, 13 Lis 2011    Temat postu: Gaźnik od piły spalinowej

Witam wszystkich. Od niedawna stałem się posiadaczem gaźnika od piły spalinowej mniej więcej takiego: [link widoczny dla zalogowanych] W dzień później go założyłem ( ku mojemu zdziwieniu wszedł bez przeróbek) http://www.youtube.com/watch?v=n8j09_OZEGE Oto filmik jak chodzi na nim. Problem z linką gazu już rozwiązałem. Wystarczyła blaszka z 2 otworami. Moje odczucia:
+motorek stał się bardziej elastyczny
+mniej pali
+lepiej zbiera się z niskich obrotów
-trochę stracił na mocy (bardzo mała różnica)
-zmniejszenie prędkości maksymalnej o jakieś 2-3 km/h
Motorek pali dobrze, równo chodzi. Polecam go każdemu, kto chce by jego jawka stała się bardziej elastyczna i mniej paliła.
Dodatkowe zdjęcia: [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez domin123 dnia Śro 13:56, 23 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 17:19, 13 Lis 2011    Temat postu:

Oo, znajome blachy widzę. To jeszcze mógłbyś filmik z jazdy nagrać, albo sam ocenię jak gdzieś spotkam takiego ogara.
PS. Znalazła się alternatywa dla domana. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
domin123
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm

PostWysłany: Pon 5:38, 14 Lis 2011    Temat postu:

Mam jeszcze pytanie. Czy zmniejszenie odległości między gaźnikiem a cylindrem poskutkowało by zwiększeniem (oczywiście nie mam na myśli dużej różnicy) mocy? Bo posiadam jeszcze oryginalny króciec do tego gaźnika, który też wejdzie bez przeróbek, a jest dużo krótszy jak od silnika 223.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pon 18:02, 14 Lis 2011    Temat postu:

W teorii i o ile się nie mylę to czym krótszy króciec tym lepsza reakcja na gaz, na mocy raczej znikomo przybędzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 18:26, 14 Lis 2011    Temat postu:

skoro masz króciec to sprawdź i zdaj relacje. przecież nic cie to nie kosztuje bo masz go na miejscu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Wto 1:11, 15 Lis 2011    Temat postu:

Mocy nie przybędzie. Będzie jedynie szybciej reagował na gaz bo paliwo będzie miało krótsza drogę do przebycia Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
domin123
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm

PostWysłany: Wto 5:30, 15 Lis 2011    Temat postu:

Dzięki wam za odpowiedzi. W najbliższym czasie postaram się zmienić ten króciec i zdam relacje czy się coś poprawiło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lkk1994
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POLSKA

PostWysłany: Wto 13:34, 15 Lis 2011    Temat postu:

nagraj koniecznie filmik z jazdy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawa1231
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 13:10, 16 Lis 2011    Temat postu:

Bardzo dobra alternatywa w porównaniu do oryginalnego jikova czy też K60b, k35b, lub gaźnika od simsona w dodatku mniej kosztowna, opisz jak zamontowałeś linke gazu do tego gaźnika najlepiej z jakimś zdjeciem lub rysunkiem.

Jak oryginalany kruciec od piły pasuje bez przeróbek to sytuacja idealna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
domin123
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm

PostWysłany: Śro 14:00, 16 Lis 2011    Temat postu:

Linke zamocowałem w bardzo prosty sposób. Wystarczyła blaszka z dwoma dziurkami. zamocowałem ją na śrubce mocującej gaźnik. Pancerz opiera się o drugą dziurkę. A mocowanie przy gaźniku to zawleczka. Był to najprostszy sposób do zamocowania linki i na razie dobrze się sprawdza. Zdjęcia i filmik z jazdy postaram się zrobić i pokazać wam w jak najbliższym czasie.
EDIT http://www.youtube.com/watch?v=pwn0tjZViPU Oto filmik z jazdy o który prosiliście.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez domin123 dnia Nie 13:46, 20 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawa1231
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 18:47, 22 Lis 2011    Temat postu:

widać działa ok

ciekawe o ile spalanie się pomniejszyło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
domin123
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm

PostWysłany: Śro 6:37, 23 Lis 2011    Temat postu:

Kiedyś na 20 km wystarczał mi litr paliwa. Teraz zrobiłem 50 km i prawie nie widać różnicy w zbiorniku jak przed 50 km. Spalił może z półtora litra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Śro 13:40, 23 Lis 2011    Temat postu:

Jeśli wszystko będzie działać jak należy to wygląda na to że znalazłeś najlepszą alternatywę dla jikova na którego większość młodych mechaników nie ma już siły Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
domin123
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm

PostWysłany: Śro 13:55, 23 Lis 2011    Temat postu:

Siasin puki co wszystko działa jak należy. Z ciepłego silnika pali świetnie (wiele lepiej jak na jikovie) jedynie z zimnego trzeba ze 3 razy kopnąć na ssaniu aż złapie i odciągnąć ssanie i już jest super. Jak na razie zrobiłem ponad 50 km i nic się nie dzieje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Woody_22
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:06, 23 Lis 2011    Temat postu:

A jak wyregulowałeś ilość podawanego paliwa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin