Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Gaźnik od piły spalinowej
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 8:09, 29 Wrz 2015    Temat postu:

Mam jeszcze pytanie do tego trójnika na wężu paliwa. Dostałeś go bez problemu w sklepie motoryzacyjnym? Bo jak rozumiem ma to być tworzywo odporne na benzynę.

Jak dobrze rozumiem, to na odpalając na zimnym silniku nie ma żadnego zaworku czy pokrętła w samym gaźniku, tylko zmniejszasz dostęp powietrza na filtrze, tak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maro
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:51, 29 Wrz 2015    Temat postu:

To jest w 99% śruba składu mieszanki, wiem że w większych moto przy podciśnieniowym gaźniku dawali taką śrubę która regulowała podawanie na jałowym benzyny nie powietrza, czyli odkręcając ją wzbogacamy mieszankę. W zwykłych nie podciśnieniowych gaź. taką śrubą zwykle reguluje się dawkę powietrza. Trza byłoby sprawdzić po kolorze świecy, ale jak świeca jest sucha i brązowa, moto ładnie się wkręca i wraca z obrotów a prędkość max. jest ok to tylko zostaje śmigać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czarodziej007
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Wrz 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:54, 30 Wrz 2015    Temat postu:

Właśnie tą śrubą wyregulowałem by motorek osiągał jak najlepsze spalanie. Dolna śruba ze zdjęć to jest do regulacji wstępnego napięcia linki gazu (ogranicznik zamknięcia przepustnicy).
Przy zimnym silniku albo korzysta się z zaworka w filtrze albo kilka razy kopnie i też odpali. Ciepły bez problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patryk09870
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:27, 06 Sty 2016    Temat postu:

mam pytanie gdy bym zamontował gaźnik od kosy spalinowej bez króćca to by było dobrze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 20:09, 06 Sty 2016    Temat postu:

Podbijam pytanie.
Też o tym myślę, ale między cylindrem a gaźnikiem planuję dać jeszcze płytkę z bakelitu o grubości 10mm i membrane. Za gaźnikiem stożkowy filtr powietrza w takim wypadku. Będzie dobrze?

Patryk, montowanie gaźnika bezpośrednio na cylindrze moim zdaniem odpada - gaźnik by się bardzo mocno grzał, mogłyby się potopić plastikowe części.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Pon 9:16, 11 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1689
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 106 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Czw 21:14, 07 Sty 2016    Temat postu:

Mac Śmiało możesz zakładać bezpośrednio przy cylindrze. W pile także jest bezpośrednio przy cylindrze zamontowany i wszystkie elementy wytrzymują więc spokojnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 9:13, 11 Sty 2016    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź MiNiŚ.
W takim razie nie pozostaje nic innego tylko składać i zobaczyć co się stanie Smile
Na szczęście gaźnik jest na wierzchu i można łatwo je wymieniać, kombinować. Te od kosiarek są za 20-30zł, więc myślę że warto chociaż spróbować.
Dam znać co z tego wyjdzie.

Pozdrawiam,
Mac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Strona 7 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin