Gaźnik od piły spalinowej
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
domin123
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm

PostWysłany: Nie 16:38, 01 Kwi 2012    Temat postu:

Jeśli już masz cylinder zajechany, to tez może być przyczyną złego chodzenia motorku na tym gaźniku, Ja go regulowałem, tak ze odpaliłem i tak jak chodził wkręcałem te 2 śrubki po czym jak gasł lekko odkręcałem, ustawiłem tak że już dobrze chodził i ruszyłem kawałek, lecz okazało się, że mam o trochę za małą dawkę, leciutko odkręciłem obie śrubki i tak do skutku aż dobrze chodził na wszystkich partiach obrotów. Dodam jeszcze, że przed regulacją chodził dobrze, tylko chciałem by chodził jeszcze lepiej :d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 16:40, 01 Kwi 2012    Temat postu:

domin to źle robiłeś. najpierw ustawiasz mieszankę na wolnych śrubką L a potam na wysokich śrubką H , nie kręcisz już śrubką L później

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
domin123
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm

PostWysłany: Nie 16:54, 01 Kwi 2012    Temat postu:

Sorki źle napisałem, ja po prostu później H tylko odkręcałem, ale na początku odkręciłem trochę L bo na niskich tez się wcale nie zbierał. Obecnie chodzi o niebo lepiej jak wcześniej, przed regulacją...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 19:09, 01 Kwi 2012    Temat postu:

no to racja. fakt. źle sie wysłowiłeś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 19:34, 01 Kwi 2012    Temat postu:

jest ktoś chętny do rozebrania dokładnie takiego gaźnika i obfotografowania go? albo jakiś schemacik dobry? chciał bym zrozumieć dokładnie jak to działa i wtedy dokładnie będziemy wiedzieli co i jak można z tym zrobić, bo regulacja tymi śrubkami to trochę mało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 19:44, 01 Kwi 2012    Temat postu:

a co byś chciał z nim zrobić więcej ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAWASAKI50
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Nie 22:14, 01 Kwi 2012    Temat postu:

A co ty chcesz z gaźnikiem robić?Jeżeli chodzi o schemat , proszę bardzo

[link widoczny dla zalogowanych]

Nie trzeba rozbierać i fotografować ponieważ nie ma takiej potrzeby.Z gaźnikiem nic nie uczynisz co najwyżej dyszę pozamieniać ale po co.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 12:07, 02 Kwi 2012    Temat postu:

chodziło o gaźnik od piły spalinowej Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 12:39, 02 Kwi 2012    Temat postu:

no właśnie chciał bym wiedzieć jak umiejscowiony jest rozpylacz główny i w jaki sposób można regulować ten gaźnik i co dokładnie zmieniają te śrubki, domyślam się że H daje powietrze na rozpylacz główny ale L? nie wiem czy ma osobny kanał i jak jest zasilany, interesuje mnie też jak tam dostarczane jest paliwo. No i ssanie na jakiej zasadzie działa, czy wypycha paliwo dodatkowym kanałem, czy raczej wzbogaca dawkę na głównym czy może standardowo wytwarza większe podciśnienie i wysysa więcej paliwa z rozpylacza głównego. Bo skoro ten gaźnik jest tak dobry to dlaczego nie jest szeroko stosowany a jeśli ma wady to dobrze by było się zastanowić jak mozna je wyeliminować bo dla mnie ten gaźnik bardzo dobrze rokuje a że planuje na przyszły rok większy wyjazd to bardzo poważnie rozważam możliwość zastosowania elementów zupełnie bezawaryjnych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
domin123
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm

PostWysłany: Pon 13:50, 02 Kwi 2012    Temat postu:

moskit122 Na te wszystkie pytania Ci nie odpowiem, ale wiem, że ssanie to klapka zamykająca powietrze. Na dole masz membrankę, która ''zasysa'' paliwo ze zbiornika. Rozbierając górną część gaźnika można zobaczyć tylko kanalik z siateczką. Więcej nie rozbierałem bo nie miałem takiej potrzeby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dav6030
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 16:42, 08 Maj 2012    Temat postu:

Witam !
Ja też się pochwale jawką na tym gaźniku.
http://youtu.be/RI91sVhmDvE
Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
domin123
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm

PostWysłany: Wto 17:05, 08 Maj 2012    Temat postu:

A jak wrażenia z jazdy? Poprawiła się trochę dynamika, jak było w moim przypadku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dav6030
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 17:55, 08 Maj 2012    Temat postu:

Powiem jutro, na razie brak paliwa w baku Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 12:25, 03 Cze 2012    Temat postu:

Ten gaźnik (nawet podróba za 40 zł na allegro) jest lepszy od tych podróbek simsonów bo przynajmniej da się go ustawić. Mam i polecam Smile Spalanie około 2,5L przy ostrej jeździe, v-max raczej taki sam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kolak11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 15:00, 03 Cze 2012    Temat postu:

Czyli oplaca sie dawac ten gaznik od pily lub kosiarki?spalanie mniejsze a osiagi te same?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin