Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
zalewanie silnika, brak mocy, grzanie się
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek141819
Nowy
Nowy



Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:21, 06 Kwi 2011    Temat postu:

Tylko ja już jeździłem na tym tłoku prawie dwa sezony i wszystko było w porządku. Jeżeli tłok by puchnął to działoby się to od samego początku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 19:24, 06 Kwi 2011    Temat postu:

A sprawdziłeś olej w skrzyni? ubywa czy nie? jaka konsystencja? kolor?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiek141819
Nowy
Nowy



Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:08, 07 Kwi 2011    Temat postu:

Tak sprawdziłem. Olej był "zważony". Wyglądał trochę jak galareta. Jest to dowód, iż do oleju prawdopodobnie dostało się paliwo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 20:30, 07 Kwi 2011    Temat postu:

czyli wiesz że masz lewy uszczelniacz na wale do wymiany, przy okazji zajrzyj do sprzęgła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiek141819
Nowy
Nowy



Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:49, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Wczoraj wieczorem założyłem uszczelniacz (simmering). Złożyłem wszystko i gdy do odpaliłem bardzo szybko się zagrzał. Czy zapłon mógł się przestawić gdy tylko zdjąłem cylinder wraz z głowicą i wymieniłem tarcze i simmering? Proszę o szybką odpowiedź.
Dodatkowo odkręciłem jeszcze raz głowice, bo wyglądało jakby było źle spasowane. Założyłem nową świecę NGK i chodzi lepiej, tylko na świeca jest mokra (pewnie ją zalewa). Muszę ustawić gaźnik. Czy ktoś wie jak ustawić gaźnik k60b?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misiek141819 dnia Sob 12:41, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 12:56, 09 Kwi 2011    Temat postu:

nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawelpc
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zosin/Ryki/Lubelskie

PostWysłany: Sob 17:12, 09 Kwi 2011    Temat postu:

masz tam dwie śrubki dokręcasz obie na max i pierwszą od filtra odkręcasz na 2.5 obr. jeśli za duża dawka paliwa odkręcasz jeśli za mała dokręcasz a drugą jak masz za wysokie obroty jałowe to odkręcasz jeśli za małe to dokręcasz i pamiętaj śruba od regulacji dawki paliwa to jest ta szpiczasta a od obrotów z tym zaokrągloną końcówką
EDIT: a tak poza tym gaźnik nazywa się K60V


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawelpc dnia Sob 17:21, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiek141819
Nowy
Nowy



Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:41, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Dzięki wielkie. Możliwe, że gaźnik nazywa się "k60v", ale u mnie widnieje napis "k60b".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawelpc
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zosin/Ryki/Lubelskie

PostWysłany: Sob 17:45, 09 Kwi 2011    Temat postu:

tak tylko jest napisane cyrylicą więc ich b to nasze v

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Sob 21:36, 09 Kwi 2011    Temat postu:

z tego co wiem to ruskie b znaczy w , ale mogę się mylić i nie kojarzyć faktów w tym stanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawelpc
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zosin/Ryki/Lubelskie

PostWysłany: Nie 8:26, 10 Kwi 2011    Temat postu:

oni to piszą tak: "к60в" skopiuj to do Google tłumacza wyskoczy ci k60v
EDIT: znalazłem stronkę: http://v-50m.narod.ru/karb_k60v.html jest tam wszystko o tym gaźniku tylko google ciężko sobie z tą stronką radzi potrzebny tłumacz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawelpc dnia Nie 8:48, 10 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 12:51, 10 Kwi 2011    Temat postu:

gaźnik jak gaźnik, poziom paliwa w komorze pływakowej ustawia się na chyba 3-5mm poniżej rozpylacza dyszy głównej, do tego na początek iglicę na środek. Jak masz dobrze dobraną świecę względem ciepłoty (jak producent kazał) to dalej po świecy oceniasz skład mieszanki. Wolne obroty i skład mieszanki na wolnych ustawiasz tak że wkręcasz dysze powietrzną do końca i wkręcasz regulację przepustnicy, wykręcasz przepustnicę aż zacznie przerywać, później wykręcasz regulację powietrza aż obroty się wyrównają, i znów przepustnica w dół i od powietrza dla wyrównania i robisz tak aż osiągniesz najniższy możliwy poziom przepustnicy i równo chodzący silnik.

Opis ogólny, zupełnie nie wiem o jakim gaźniku mówicie ale gaźnik to gaźnik, każdy działa tak samo, jedne mają więcej regulacji i systemów wspomagania inne mniej ale każdy działa tak samo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawelpc
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zosin/Ryki/Lubelskie

PostWysłany: Nie 13:36, 10 Kwi 2011    Temat postu:

wpisz sobie w google k60b i wyskoczy ci xx polskich stron o tym gaźniku i od razu zobaczysz różnicę konstrukcji tzn. płaską przepustnice i brak iglicy regulacja składu mieszanki paliwowo-powietrznej reguluje się śrubką więc ma inną konstrukcję niż pozostałe gaźniki do 50ccm a pływak ma być ustawiony tak aby po obróceniu korpusu do góry nogami pływak był równoległy do korpusu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 21:58, 10 Kwi 2011    Temat postu:

napisałem ogólny opis, co za różnica czy przepustnice podnosisz czy obracasz? regulacja składu mieszanki też nie ma różnicy, ważne że jest a czy odbywa się poprzez iglicę czy przez inne zaworki to nie ma znaczenia. Najprostsze gaźniki nie mają żadnych przepustnic i tez działają bo służą przede wszystkim rozpylaniu paliwa, im więcej możliwości regulacji tym lepiej.
Co do pływaka to podłącz wężyk i sprawdź poziom, zobaczysz że mam rację a to ze sposobem można ustawić bez mierzenia (właśnie tak jak opisałeś) to szczegół.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiek141819
Nowy
Nowy



Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:00, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Zrobiłem wszystko i teraz tylko został mi do ustawienia ten nieszczęsny gaźnik. Moto ciężko wkręca się na obroty i ciągle go zalewa nawet na jedynce, a o wyższym biegu to nie ma mowy!!! Powiedzcie czy mam racje, iż do regulacji jest ten gaźnik, bo to już nie może być ten simmering (przecież został wymieniony).


A i jeszcze mam pytanko. Czy w silniku jawki jest coś takiego jak rozrząd(tak jak w samochodzie)? Czy jest jakiś punkt który trzeba ustawić względem tarcz sprzęgłowych, czy jest to obojętne. Przyczyną problemu, którego opisałem wyżej (ciężkie wkręcanie się na obroty i zalewanie silnika) może być źle ustawiony zapłon? Chociaż z zapłonem było wszystko ok i czy mógł się samoczynnie przestawić nawet, gdy go nie ruszałem?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misiek141819 dnia Pon 15:17, 11 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin