Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek141819
Nowy
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:21, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Tylko ja już jeździłem na tym tłoku prawie dwa sezony i wszystko było w porządku. Jeżeli tłok by puchnął to działoby się to od samego początku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 19:24, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
A sprawdziłeś olej w skrzyni? ubywa czy nie? jaka konsystencja? kolor?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiek141819
Nowy
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:08, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Tak sprawdziłem. Olej był "zważony". Wyglądał trochę jak galareta. Jest to dowód, iż do oleju prawdopodobnie dostało się paliwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 20:30, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
czyli wiesz że masz lewy uszczelniacz na wale do wymiany, przy okazji zajrzyj do sprzęgła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiek141819
Nowy
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:49, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Wczoraj wieczorem założyłem uszczelniacz (simmering). Złożyłem wszystko i gdy do odpaliłem bardzo szybko się zagrzał. Czy zapłon mógł się przestawić gdy tylko zdjąłem cylinder wraz z głowicą i wymieniłem tarcze i simmering? Proszę o szybką odpowiedź.
Dodatkowo odkręciłem jeszcze raz głowice, bo wyglądało jakby było źle spasowane. Założyłem nową świecę NGK i chodzi lepiej, tylko na świeca jest mokra (pewnie ją zalewa). Muszę ustawić gaźnik. Czy ktoś wie jak ustawić gaźnik k60b?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiek141819 dnia Sob 12:41, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 12:56, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawelpc
Bywalec
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zosin/Ryki/Lubelskie
|
Wysłany: Sob 17:12, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
masz tam dwie śrubki dokręcasz obie na max i pierwszą od filtra odkręcasz na 2.5 obr. jeśli za duża dawka paliwa odkręcasz jeśli za mała dokręcasz a drugą jak masz za wysokie obroty jałowe to odkręcasz jeśli za małe to dokręcasz i pamiętaj śruba od regulacji dawki paliwa to jest ta szpiczasta a od obrotów z tym zaokrągloną końcówką
EDIT: a tak poza tym gaźnik nazywa się K60V
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawelpc dnia Sob 17:21, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiek141819
Nowy
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:41, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie. Możliwe, że gaźnik nazywa się "k60v", ale u mnie widnieje napis "k60b".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawelpc
Bywalec
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zosin/Ryki/Lubelskie
|
Wysłany: Sob 17:45, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
tak tylko jest napisane cyrylicą więc ich b to nasze v
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Sob 21:36, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
z tego co wiem to ruskie b znaczy w , ale mogę się mylić i nie kojarzyć faktów w tym stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawelpc
Bywalec
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zosin/Ryki/Lubelskie
|
Wysłany: Nie 8:26, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
oni to piszą tak: "к60в" skopiuj to do Google tłumacza wyskoczy ci k60v
EDIT: znalazłem stronkę: [link widoczny dla zalogowanych] jest tam wszystko o tym gaźniku tylko google ciężko sobie z tą stronką radzi potrzebny tłumacz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawelpc dnia Nie 8:48, 10 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 12:51, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
gaźnik jak gaźnik, poziom paliwa w komorze pływakowej ustawia się na chyba 3-5mm poniżej rozpylacza dyszy głównej, do tego na początek iglicę na środek. Jak masz dobrze dobraną świecę względem ciepłoty (jak producent kazał) to dalej po świecy oceniasz skład mieszanki. Wolne obroty i skład mieszanki na wolnych ustawiasz tak że wkręcasz dysze powietrzną do końca i wkręcasz regulację przepustnicy, wykręcasz przepustnicę aż zacznie przerywać, później wykręcasz regulację powietrza aż obroty się wyrównają, i znów przepustnica w dół i od powietrza dla wyrównania i robisz tak aż osiągniesz najniższy możliwy poziom przepustnicy i równo chodzący silnik.
Opis ogólny, zupełnie nie wiem o jakim gaźniku mówicie ale gaźnik to gaźnik, każdy działa tak samo, jedne mają więcej regulacji i systemów wspomagania inne mniej ale każdy działa tak samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawelpc
Bywalec
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zosin/Ryki/Lubelskie
|
Wysłany: Nie 13:36, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
wpisz sobie w google k60b i wyskoczy ci xx polskich stron o tym gaźniku i od razu zobaczysz różnicę konstrukcji tzn. płaską przepustnice i brak iglicy regulacja składu mieszanki paliwowo-powietrznej reguluje się śrubką więc ma inną konstrukcję niż pozostałe gaźniki do 50ccm a pływak ma być ustawiony tak aby po obróceniu korpusu do góry nogami pływak był równoległy do korpusu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 21:58, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
napisałem ogólny opis, co za różnica czy przepustnice podnosisz czy obracasz? regulacja składu mieszanki też nie ma różnicy, ważne że jest a czy odbywa się poprzez iglicę czy przez inne zaworki to nie ma znaczenia. Najprostsze gaźniki nie mają żadnych przepustnic i tez działają bo służą przede wszystkim rozpylaniu paliwa, im więcej możliwości regulacji tym lepiej.
Co do pływaka to podłącz wężyk i sprawdź poziom, zobaczysz że mam rację a to ze sposobem można ustawić bez mierzenia (właśnie tak jak opisałeś) to szczegół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiek141819
Nowy
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:00, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem wszystko i teraz tylko został mi do ustawienia ten nieszczęsny gaźnik. Moto ciężko wkręca się na obroty i ciągle go zalewa nawet na jedynce, a o wyższym biegu to nie ma mowy!!! Powiedzcie czy mam racje, iż do regulacji jest ten gaźnik, bo to już nie może być ten simmering (przecież został wymieniony).
A i jeszcze mam pytanko. Czy w silniku jawki jest coś takiego jak rozrząd(tak jak w samochodzie)? Czy jest jakiś punkt który trzeba ustawić względem tarcz sprzęgłowych, czy jest to obojętne. Przyczyną problemu, którego opisałem wyżej (ciężkie wkręcanie się na obroty i zalewanie silnika) może być źle ustawiony zapłon? Chociaż z zapłonem było wszystko ok i czy mógł się samoczynnie przestawić nawet, gdy go nie ruszałem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiek141819 dnia Pon 15:17, 11 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|