Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Grzanie się
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuman
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 18:17, 08 Kwi 2011    Temat postu: Grzanie się

mam taki problem, kiedy odpale ogarczana to wszystko fajnie ale gdy się przejade i dam go na luz to wskakuje na obroty tak gdzieś na 2 sekundy i zchodzi do wolnych obrotów, aha i jeszcze gdy się kawałek przejade to cylek jest gorący że nawet się go macnąć nie da, świeca jest czarna ale wszystko ładnie chodzi.
Czym to może być ?

i dodam że linka mi się nie zacina, gażnik jest wyregulowany i mocny jest cały czas Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Pią 18:22, 08 Kwi 2011    Temat postu:

Może za dużo paliwa dostaję i świecę zalewa , który masz rowek na iglicy. I jaka przerwa na świecy ??
edit: Może masz źle zapłon ustawiony i sprawdź filtr powietrza


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kemot176 dnia Sob 9:59, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 12:55, 09 Kwi 2011    Temat postu:

jak świeca jest czarna to znaczy, ze wcale ładnie nie chodzi. Świeca świadczy najpewniej o złej regulacji gaźnika (nie określiłeś czy czarna od sadzy czy oleju). Zapłon sprawdzić przed regulacją gaźnika nie zawadzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Sob 13:12, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Albo zła mieszanka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuman
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 18:27, 09 Kwi 2011    Temat postu:

przerwa na świecy 0,4mm i jest czarna z oleju ale dobrze chodzi, nie przerywa
pierwszy rowek na iglicy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Sob 19:31, 09 Kwi 2011    Temat postu:

a jaki lejesz stosunek olej paliwo ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuman
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 11:31, 10 Kwi 2011    Temat postu:

1:30 chyba, na stacji robią mi miesznke Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 12:43, 10 Kwi 2011    Temat postu:

więc tak... sprawdź zapłon, wyczyść gaźnik i spójrz na poziom paliwa w komorze pływakowej, bo może być przyczyną za dużej dawki paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Nie 12:52, 10 Kwi 2011    Temat postu:

dokładnie.... lub może być nieszczelność na simeringu i olej może się dostawać do komory korbowej i zarzucać wraz z pracą tłoka olej na świece.... przyczyną schodzenia z obrotów oraz grzanie się może być oznaką nieszczelności Wink sprawdź wszystkie łączenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lkk1994
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POLSKA

PostWysłany: Nie 14:14, 10 Kwi 2011    Temat postu:

a jaki powinien być poziom w tej komorze? gdzieś czytałem ze powinien wynosić ok 14mm +/- 1mm ale jak to zmierzyć albo paliwo powinno sięgać ok. 1mm poniżej rozpylacza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 21:51, 10 Kwi 2011    Temat postu:

zależy od gaźnika, zmierzyć najprościej przez podłączenie rurki na zasadzie naczyń połączonych i wtedy widzisz jak wysoko sięga paliwo. Jak dobrze pamiętam to poziom powinien sięgać 2-5mm poniżej krawędzi rozpylacza dyszy głównej, choć jak poszukasz w necie to inne metody znajdziesz do ustawienia Jikov'a. Poza tym każdy silnik jest ciut inny i trzeba doregulować na podstawie koloru świecy ale do tego wszystko inne musi być 100% sprawne czyli gaźnik szczelny, wyczyszczony, zapłon poprawnie ustawiony i świeca dobrana względem ciepłoty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Nie 22:13, 10 Kwi 2011    Temat postu:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuman
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 17:36, 11 Kwi 2011    Temat postu:

dziś jak się przejechałem to nawet ta świeca wypalona jest ale jest inny problem tak go muli troche, iglice mam na 3 rowku od góry ale na początku fajnie chodził dopiero tak po 4km tak go zaczęlo mulić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Pon 18:10, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Może kranik zapchany i go muli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuman
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 16:55, 12 Kwi 2011    Temat postu:

kranik nie, i jeszcze mi obrotów nie chce trzymać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin