Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Za dużo wachy?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo161
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 20:28, 06 Lip 2009    Temat postu: Za dużo wachy?

Witam serdecznie wszystkich, otóż borykam się z problemem. Jakieś dwa dni temu złożyłem silnik (łożyska, tłok, pierścienie) po małych trudach silnik zaczął palić nie jeździłem bo sprzęgło miałem nie złożone... Teraz byłem się przejechać i bez filtra powietrza wkręca się ładnie na obroty i w ogóle ( rzecz jasna ), tylko że z filtrem bardzo ciężko jest ruszyć ponieważ wolno się wkręca i moc traci. Jak jechałem to na 2 nie ma mocy prawie wcale, jedynie z malutkiej górki się rozpędza jakoś... Kopci strasznie, świeca czarna jak smoła, tylko że mam blaszkę w komorze pływakowej prawie pod katem prostym, a iglica jest zaczepiona na samej górze Confused Macie jakieś pomysły? Z góry dziękuje za szybkie odpowiedzi. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 20:41, 06 Lip 2009    Temat postu:

przeczyść filtr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pablo161
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 20:43, 06 Lip 2009    Temat postu:

To nie to... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bocian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Pon 20:48, 06 Lip 2009    Temat postu:

A jak odpalisz motor i przyłożysz rękę tam gdzie się zakłada filtr powietrza i strzelisz przygazuwkę to pluje benzyną ?? jak tak to musisz zmniejszyć poziom paliwa w komorze pływakowej.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bocian dnia Pon 20:50, 06 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pablo161
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 21:02, 06 Lip 2009    Temat postu:

Cytat:
tylko że mam blaszkę w komorze pływakowej prawie pod katem prostym


więc nie mam możliwości już bardziej wygiąć ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 22:01, 06 Lip 2009    Temat postu:

a przed złożeniem dobrze chodził?? a może być jeszcze dziurawy pływak, skalibrowana dysza/ rozpylacz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pablo161
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 22:20, 06 Lip 2009    Temat postu:

Przed złożeniem wcale nie jeździł tzn parę lat wcześniej tak, ale został zajechany. Pływak się zatapia ;p dysza ma normalny przelot Smile a rozpylacz to nie wiem ;p ale mam 2 gaźnik to tak samo jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 22:31, 06 Lip 2009    Temat postu:

no to radze wymienić pywak i dysze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 10:14, 07 Lip 2009    Temat postu:

Tak za dużo wachy, a rób z tym co chcesz...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Wto 17:55, 07 Lip 2009    Temat postu:

Jak nie idze jechać z filtrem to wyjmij wkład i wtedy zobacz..... i przeczyść dysze bo mogło syfu nalecieć jak bez filtra jeździłeś ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przywrócony_id:(1449)
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:00, 07 Lip 2009    Temat postu:

Po pierwsze załóż sprzęgło. Blaszka nie może być pod kątem prostym, rozumiem że masz minimalny poziom paliwa, zwiększ go po drugie i jeże.li będzie coś nie tak to dalej reguluj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pablo161
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 18:08, 07 Lip 2009    Temat postu:

No więc sprzęgło jest dawno złożone dziś przestawiłem trochę zapłon pali od 1 kopa i wkręca sie bardzo dobrze ale bez filtra i da się jechac, jak założe filtr to lipa nie kreci już takich obrotow i w ogóle zamuła. Pływak nie jest dziurawy, dysza czysta gaźnik też. Mało mam już pomysłów, niedawno po zabawie z gaźnikiem przy którymś odpaleniu strzelił z 2 razy i wkrecił się na max obroty i zgasł ;> za mało paliwka? Wink

Ps. filtr czysty, jutro zrobie nowe uszczelki i dam znać jeszcze....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pablo161 dnia Wto 18:09, 07 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przywrócony_id:(1449)
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:12, 07 Lip 2009    Temat postu:

co masz na myśli pisząc "da się jechać"? , "za mało paliwka", no pewnie za mało.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Przywrócony_id:(1449) dnia Wto 18:12, 07 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pablo161
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 19:02, 07 Lip 2009    Temat postu:

"da się jechać" tzn. ledwo ruszyć, jak już ruszy to na 1 ma moc potem 2 i nic nie jedzie, ewentualnie z malej górki jakoś się rozpędza. Nie wiem może ja wymagam za wiele, bo mam jeszcze skuter może do niego porównuje, ważę 80kg to chyba nie za dużo na taki pojazd ;>

Ps. jak odkręcić wentyl? ze starej dętki jakoś odkręciłem drucikiem złożonym na pół ( tak jak wsuwka do włosów) a w 2 dętce na grzyba nie mogę jakiś pomysł?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 19:42, 07 Lip 2009    Temat postu:

Normalnie, kombinerkami... Co do gaźnika wydaje mi się, że świecę zalewa i tak jest. Poza tym go uszczelnij... Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin