Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rInGo412
Bywalec

Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NAROL
|
Wysłany: Czw 19:53, 14 Maj 2009 Temat postu: świece dostają przebicia |
|
|
Witam i pomozcie!!!!!! nie wiem w czym kłopot ale moj ogarek szaleje mianowicie b.czesto swiece dostaja przebicia jakakolwiek zaloze.Silnik po remoncie nowe:cylinder,tłok,pierscienie,glowica,cewka na iskr.,cewka wysokiego 8v,przerywacz,kabel,fajka;no i czasem go zalewa i gasnie.Gaznik gotowalem w occie i chodzil b\u ale zrobilem 2 km i zgasl.Niemoglem go odpalic wogole,w domu sie okazalo ze swieca ma przebicie-7 nowka sztuka,co jest? RATUNKU!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Tomek13pl
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 20:24, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wymien: kndensator,przewód W/N, i fajke.A platyny masz dobrze odizolowane??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 20:56, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
mi też a tak szlak trafiał a winny był za późny zapłon :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rInGo412
Bywalec

Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NAROL
|
Wysłany: Pią 5:46, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no ok ele platynki nowe kable i fajka tez moze swieca za slaba lub ten zaplon trzeba przyspieszyc,bo z kopa nie zapali ino na pych,jakie swiece polecacie?-ja dalem iskra F75S,bosch jak do malucha i BRISCA-Czeska.aha odizolowane ebonitem grubym z radia ze scalaka. Gdyby byl zle odizolowany to wogole by nie palil a on zapala ale po 2km pali swiece tzn. dostaja przebicia i LIPA.Moze to wina zaplonu? sprawdze i dam odp ale tematu jeszcze nie zamykam bo problem jest!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Black Dog
Wymiatacz

Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: Pią 11:59, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Zobacz czy jak zakładałeś cewkę na iskrownik to czy ona nie haczy o magneto.
Ja tak miałem i też nie chciał zapalić od kopa i świece dostawały przebicia, bo się cewka przetarła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtek983265
Początkujący

Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pią 14:05, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Miałem podobny przypadek, poprostu chodzi o poziom paliwa. Zalewa Ci świece bo paliwo sie dostaje bo nie przepala i robi sie przebicie. Ustaw poziom paliwa i zakazdym razem odpal i poczekaj i zobacz stan świecy, powoli ustawisz i będzie ok. Pozdrawiam
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtek983265 dnia Pią 14:06, 15 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek13pl
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pią 17:09, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Mi zdaje sie ze to jednak kondensator robi przebicie.U kumpla w ogarze było wczoraj to samo.Luknij dokładnie w kondenstaror lub zamontuj inny.Pozdrawim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtek983265
Początkujący

Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pią 18:37, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jak już kondensator zły, to wez przewód od kondensatora do zarówki, baterie do masy ( do silnika np ) i drugim końcem bateri tez do zarówki jeśli nie dostaniesz to mozesz kabelek tez zeby dostawało no i jak sie zarówka zapali to kondensator do wymiany . Ale i tak dalej stawiam na gaźnik. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtek983265 dnia Pią 18:56, 15 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rInGo412
Bywalec

Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NAROL
|
Wysłany: Pią 18:57, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
No sluchajcie ZROBILEM !!!!!-,co bylo? -metoda prob doszedlem ze to gaznik.Jak kolega Wojtek stwierdzil ze poziom paliwa-ustawilem blaszke i jak wyjme pływak to poziom jest jakis 1mm pod otworami ale to nie wszystko,podnioslem kolnierz na plywaku o ok.0.5 mm i chyba jest git bo sprawdzalem i nawet jezdzilem ale papu mi brakowalo i zaczela cudowac,wiec mysle ze bedzie, a z kopa pali za pierwszym razem,czasem za drugim,tak na 5 kopniec.Martwi mnie jeszcze jedna rzecz mianowicie silnik pracuje ale popewnym czasie gasnie i zapala dopiero na pych!-co to moze byc? i druga sprawa czasem jak chce przelac to nic sie nie dzieje dopiero jak poruszam kilka razy to przelewa?! osobiscie uważa,ze to cos z poziomem paliwa jeszcze??-jak myslicie???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rInGo412 dnia Pią 19:10, 15 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtek983265
Początkujący

Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pią 19:16, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
To chyba zapłon tu masz link http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/ustawienie-zaplonu-jak-to-sie-robi,2765.html. Ale najpierw przeczyść gaźnik dobrze bo dysze mogą byc np zapchane i poziom paliwa ustaw zeeby było elegansko Dopiero potem jak dalej nie bedzie cacy to zapłon, i sprawdż kondensator !!! Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtek983265 dnia Pią 19:18, 15 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rInGo412
Bywalec

Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NAROL
|
Wysłany: Pią 19:41, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
No ok. jutro zerkne ale wszystko w gazniku nowe ino korpus stary(gotowany w wodzie z octem polecam-jak nowy teraz)a kondensatorow mam 5 nowych i to chyba nie on,jutro spr numer z ta bateria.Nie moge tego linka otworzyc wyskakuje mi:"404 not found" Iczy mozecie mi powiedziec jaki ma byc dokladny poziom paliwa w komorze plywakowej??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rInGo412 dnia Pią 19:50, 15 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtek983265
Początkujący

Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rInGo412
Bywalec

Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NAROL
|
Wysłany: Pią 20:54, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
nonie wiem czy to zaplon bo ustawialem go juz setki razy ale jeszcze raz nie zaszkodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtek983265
Początkujący

Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 11:17, 16 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Próbuj az ustawisz, oczywiście według instrukcji. Za każdym razem gdy będziesz coś zmieniał, poatrz czy inne części przypadkiem nie są źle ustawione np świeca, czy gaźnik. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rInGo412
Bywalec

Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NAROL
|
Wysłany: Sob 11:40, 16 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ale mam nowe lozyska na wale i smar sie wypala,moze i to mnie gubi z tym przebiciem.NOteraz jezdzi ale czasem przerywa i jakos jedzie dalej-niemoge dojsc co go boli ale albo zaplon bo jak zimny to pali na dotyka jak cieply nie reaguje lub jeszcze gaznik.Aha ma taki moment,ze jak daje gazu to na poczatku powoli a potem normalnie wchodzi na obroty,gdyby go mulilo-iglica na drugim od gory
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rInGo412 dnia Sob 11:44, 16 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|