spadajacy lancuch z jawki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweloswiecim
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:02, 07 Kwi 2009    Temat postu: spadajacy lancuch z jawki

czesc mam wlasnie problem z moja jawka gdy prubuje ruszyc to mi lancuch spada i jest luznyna popych tez prubuje go odpalic potem odkrecam kolo i mocno zaciagam lancuch ? i co to moze byc ???
- moze lancuch za bardzo naciagam ?
- sprzeglo tez mam slabe ale w miare dobre (jezdzic sie da na jawce ) i wlasnie teraz mie moge bo ten lancuch spada i sie luzuje

dzieki za odpowiedzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarecki
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:11, 07 Kwi 2009    Temat postu:

a msz napinacz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Wto 18:44, 07 Kwi 2009    Temat postu:

regulacja koła a jak to nic nie da to trzeba sie bawić z ustawieniem silnika w ramie ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gacek017
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Andrychów

PostWysłany: Śro 8:01, 08 Kwi 2009    Temat postu:

A może po prostu masz krzywą zębatkę albo krzywo koło ustawione?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojta1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chybie

PostWysłany: Śro 12:19, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Jeżeli masz napinacze to zobacz czy nie ma wyrobionych gwintów na nich tzn. sprawdź i śrube napinacza i nakrętkę, nie jestem pewien ale luz łańcucha powinien wynosić chyba 2cm, zębatke też sprawdź czy na mocowaniu nie ma objechanego gwinta, myśle że ustawienie koła za dużo nie pomoże ponieważ zębatka jest przytwierdzona do wachacza a nie do piasty, jedynie poprawi to prowadzenie na drodze.
A sprzęgło próbowałes regulować na deklu ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
paweloswiecim
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:34, 08 Kwi 2009    Temat postu:

sprzeglo juz wyregulowalem narzynka zrobilem gwinty bo troche byly objechane teraz bede skracal lancow zeby trzymalo kolo lepiej wiecei o co chodzi Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 18:53, 08 Kwi 2009    Temat postu:

wojta1 napisał:
Jeżeli masz napinacze to zobacz czy nie ma wyrobionych gwintów na nich tzn. sprawdź i śrube napinacza i nakrętkę, nie jestem pewien ale luz łańcucha powinien wynosić chyba 2cm, zębatke też sprawdź czy na mocowaniu nie ma objechanego gwinta, myśle że ustawienie koła za dużo nie pomoże ponieważ zębatka jest przytwierdzona do wachacza a nie do piasty, jedynie poprawi to prowadzenie na drodze.
A sprzęgło próbowałes regulować na deklu ?


Jakim cudem zebatka moze byc przytwierdzona do wachacza, a nie do piasty to ja nie wiem. I co wy chcecie nazywac napinaczem?! Ten smieszny kawalek blaszki, zlitujcie sie, to tylko narzedzie pomocnicze do prawidlowego ustawienia kola. Czyli przednie kolo musi isc idealnie za przednim, tak samo jak lancuch i zebatki. Co wiecej kolo musi byc ustawione jak najbardzie pionowo. Co do naciagu lancucha robi sie to doswiadczalnie. Ma byc tak naciagniety, zeby jak troszeczke poskaczej i powyginasz amor tylni lancuch powinien miec zawsze troszke luzu, aby nie ztarzt\ymywal ugiecia amora. Co do problemu mysle, ze albo kolo jest za slabo dokrecane, albo silnik jest luzny, albo lancuch sie zuzyl i sie rozciaga co jest normalne. Proponuje go wymienic z kompletem zebatek, tak jak to powinno byc. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojta1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chybie

PostWysłany: Śro 19:58, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Dobra tłumacze o co chodzi z tą zębatką. Otóż chodziło mi o to że w jawce koło możesz ściągnąć nie ruszając zębatki, a w ogarze zębatka jest przykręcona do koła i musisz ściągać razem z nią.
Następnie napinacze, no przecież nie pójde do sklepu i nie powiem że potrzebuje narzedzie pomocnicze do prawidlowego ustawienia kola bo zapewne większosć sprzedawców zacznie główkować o co chodzi Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 14:02, 09 Kwi 2009    Temat postu:

wojta1 napisał:
Dobra tłumacze o co chodzi z tą zębatką. Otóż chodziło mi o to że w jawce koło możesz ściągnąć nie ruszając zębatki, a w ogarze zębatka jest przykręcona do koła i musisz ściągać razem z nią.
Następnie napinacze, no przecież nie pójde do sklepu i nie powiem że potrzebuje narzedzie pomocnicze do prawidlowego ustawienia kola bo zapewne większosć sprzedawców zacznie główkować o co chodzi Razz


Ogolnie to sie nie chodzi po takie czesci, bo po prostu ciezko je dostac. Niewiem jak jest montowana zebatka w Jawce, wiec sie w tej sprawie nie wypowiadam. Ale przyznasz, ze mowiac o napinaczach czlowiek mysli o jakis zaawansowanych rozwiazaniach technologicznych do napinania lancucha. Moze nie automatycznie, ale przynajnamniej z jakas korekta rozregulowania, czyli luzow. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin