Skrzynka biegow Ogar 200
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Wto 19:46, 03 Lut 2009    Temat postu: Skrzynka biegow Ogar 200

Witam wszystkich. Mam pytanie - co moze byc problemem wyskakujacych biegow w Ogarze 200? U mnie jedynka chodzi bez problemow, ale dwojka wyskakuje na luz, jak motorek ma ok 2000 rpm, a trojke trzeba wbijac najpierw delikatnie podnaszac dzwignie zmniany biegow w gore, a nastepnie w dol i caly czas trzymac noge na dzwigni, inaczej wyskoczy na luz. Mam nowe tarcze sprzeglowe, mechanik zagladal do skrzynki i nic nie wykryl. W pokrywie sprzegla od lewej strony wytacza sie mala, zlota tuleja. Czy przez ta tuleje skrzynka wariuje? Czy trzeba wymieniac cala skrzynke biegow?
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PrzemeK93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kolno

PostWysłany: Wto 19:58, 03 Lut 2009    Temat postu:

tryby masz moze juz zuzyte. sprawdz to i jak zajdzie taka koniecznosc to do wymiany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hantel
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:45, 03 Lut 2009    Temat postu:

czeka cię pewnie regeneracja zmieniacza
polecam http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/sierpem-mlotem-czyli-regeneracja-zmieniacza-biegow,5973.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 8:26, 04 Lut 2009    Temat postu:

Biorac pod uwage, ze silniki typu 223 mialy bardzo mocna skrzynie biegow, nawet moge zaswiadczyc, ze bezawaryjna nie jest to wina zebatek. Jestem pewny w99%, ze jest to zmieniacz biegow. Wyzej napisana regeneracja moze pomoc, ewentualnie bedzie trzeba kupic nowy element. Najpierw jednak wez srubokret i w gorne czesci silnika dokrec te dwie sruby trzymajace aytomat. 20% przypadkow da sie naprawic w ten sposob Wink Poprostu sie on odkreca. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Śro 18:24, 04 Lut 2009    Temat postu:

A ile taki zmieniacz biegow kosztuje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Śro 18:59, 04 Lut 2009    Temat postu:

Allegro.pl Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 20:59, 04 Lut 2009    Temat postu:

agmot.pl w kategorii Ogar za 62zl. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hantel
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:47, 05 Lut 2009    Temat postu:

pks100 napisał:
agmot.pl w kategorii Ogar za 62zl. Pozdrawiam


owszem jest, ale zmieniacz do polskiego silnika

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 14:22, 05 Lut 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] No to tu, lub u wytworcy almot.pl Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Czw 14:44, 05 Lut 2009    Temat postu:

Te nowe zmieniacze to badziewie podobno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Czw 18:07, 05 Lut 2009    Temat postu:

A ile jest roboty przy wymianie zmieniacza? Trzeba bedzie rozebrac caly silnik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hantel
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:29, 05 Lut 2009    Temat postu:

tak, trzeba rozpołowić,

spróbuj najpierw regeneracji, jeśli nie pomoże to kupuj nówkę

a dokręcenie nie pomogło?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hantel dnia Czw 18:34, 05 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 18:43, 05 Lut 2009    Temat postu:

Jezeli dokreceni nie pomoglo czeka Cie rozpolowienie silnika. Moze tez pomoc, jakbys zalal silnik ropa, po spuszczeniu oleju a potem na nowo nowym olejem. Jezeli automat jest zabrudzony a to najczestsza usterka w ten sposob jest duze prawdopodobienstwo, ze sie oczysci. Jak nie to rozpolawianie. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 19:31, 05 Lut 2009    Temat postu:

Mi też się wydaje że to zmieniacz.Też kiedyś koledze rozbierałem silnik bo mu trójka wyskakiwała,ale jak rozebrałem to nic nie zauważyłem złożyłem silnik i nadal to samo.No to jeszcze raz rozpołowiłem,zmieniłem zmieniacz i wszystko jest ok.Co do ceny to u mnie w sklepie woła 150 zł nie wiem czemu tak drogo,ale jednak wolę kupić dobry używany.Pozatym o tym że aparat jest rozwalony świadczyć może to że żeby wrzucić trójkę musisz podnosić dźwignię lekko do góry wiem co mówię to jest typowy objaw rozwalonego zmieniacza.Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Sob 9:28, 07 Lut 2009    Temat postu:

Dzieki za pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin