Skrzynka biegow Ogar 200
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Sob 9:50, 07 Lut 2009    Temat postu:

A przypadkiem nie skladales silnika z dwoch roznych polowek (karterow) ?
Bo takie cuda, jak mowisz, ze u Ciebie sie dzieja, moga byc spowodowane brakiem osiowosci w "skrzyni" biegow ; chyba juz mowic nie musze, ze ta tuleja mosiezna (?) nie moze sie ruszac Idea
Zuzyte tryby to rzadkosc w tych silnikach..
Aha! Jeszcze jedno; nie radze kupowania automatu zmiany biegow w almocie czy tam ag-mocie; bo za dlugo mozesz nie pojezdzic.. :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motór
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:42, 07 Lut 2009    Temat postu:

Miniś tak dla ścisłość te tulejki w karterach nie są mosięzne tylko z brązu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Sob 21:00, 07 Lut 2009    Temat postu:

Nie, wszystko jest dobrze poskladane. Biegi od zakupu mi wyskakiwaly, byl w kiepskim stanie, robilem wszystko co moglem zeby jako tako chodzil. Biegami sie nie przejmowalem az do teraz, bo tylko to nie dziala jak trzeba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prze_cinek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn

PostWysłany: Sob 22:10, 07 Lut 2009    Temat postu:

Ja wam powiem czemu wyskakują Very Happy bo u mnie tez najczęściej dwójka wyskakiwała a przyczyna to zmieniacz tam jest taka jak by trybik i na sprężynce klinik jak wrzucasz 1 to on idzie na 1 ząbek jak 2 to na 2 i tak dalej żeby ten "ząbek" nie wyskakiwał na boki trzyma go blaszka która jest w jednej strony a z drugiej jest taka mała wygięta zgrzana z tą drugą po jakimś czasie te miejsce zgrzania się rozłancza blaszka jest odgięta i "ząbek lata na boki wtedy biegi zazwyczaj 2 bo jest pośrodku wyskakuje ale też potrafi 1 i 3 wyskoczyć
żeby naprawić wystarczy zgrzewarka lub sparawka oczywiście trzeba silnik rozkręcać
Pewnie i tak nik nie wie o jaką blaszke chodzi:] więc daje fotke ten czerwony pasek w kształcie pioruna ;] to właśnie ta blaszka zgrzanaz ta grógą


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 9:36, 08 Lut 2009    Temat postu:

He he, mozliwe. Ale mniej wiecej o tym pisalismy Wink Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin