Seger oraz problem z biegami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olo#
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:41, 09 Lis 2011    Temat postu: Seger oraz problem z biegami

Mam taki problem, w mojej jawce nie ma segera przy łożysku przy sprzęgle. Może to być przyczyną problemu z biegami?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Olo# dnia Śro 20:59, 09 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 21:38, 09 Lis 2011    Temat postu:

tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olo#
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:07, 10 Lis 2011    Temat postu:

Ok dzięki. Mógłby mi ktoś podać rozmiar tego segera.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 23:32, 10 Lis 2011    Temat postu:

zmierz suwmiarką, z tym że jeśli wałek główny skrzyni biegów wyrobił luz (w gnieździe łożyska) na skutek braku seggera to może być problem z naprawą, pół biedy jak da radę to wkleić ale jak będzie większy luz to trzeba będzie spawać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olo#
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:34, 21 Lis 2011    Temat postu:

Seger zamontowałem Smile Przez krótki czas biegi dobrze wchodziły, ale znowu się zrypało :/ Na górze jest dwójka, na środku luz, a na dole trójka. Nie ma jedynki. Ale czasami coś się samo przestawi w skrzyni jest do góry jedynka, na środku luz, na dole dwójka nie ma trójki. Co może być nie tak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pon 19:52, 21 Lis 2011    Temat postu:

sprawdzałeś automat zmiany biegów?
Może być również tak jak pisał moskit,łożysko wyrobiło się w gnieździe i przez to są problemy z biegami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 19:55, 21 Lis 2011    Temat postu:

sprawdzałeś podczas montażu luz osiowy wałka głównego skrzyni biegów? przydała by się informacja, pewnie i tak silnik trzeba będzie rozmontować na pół

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olo#
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:20, 21 Lis 2011    Temat postu:

Ogarzysta200 co konkretnie i jak trzeba sprawdzić automat? Łożysko raczej nie wyrobiło się w gnieździe, za krótko jeździłem i jak sprawdzałem to mocno siedziało Smile moskit122 jak mam sprawdzić luz na wałku? Jestem trochę zielony w tych tematach, więc proszę o wyrozumiałość Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 21:47, 21 Lis 2011    Temat postu:

chwytasz ręką i sprawdzasz czy ma luz na boki (w osi obrotu wałuSmile), tak samo możesz sprawdzić wałek pośredniczący ale tu trzeba inwencji, trzeba by silnik na lewą stronę przechylić, popukać a później zmierzyć ile po naciśnięciu przesunie się wałek w prawo, wtedy masz odpowiedź jakie masz luzy osiowe ale tak czy siak silnik na pół będzie trzeba pewnie rozmontować, przy okazji zmieniacz dokładnie sprawdzisz, ewentualnie zregenerujesz, może tulejki będzie trzeba wymienić, może sprzęgła kłowe są zużyte, nie dowiesz się puki nie sprawdzisz. No i przed naprawą sugeruję dokładne przejrzenie forum odnośnie choćby ściągaczy i składania na gorąco, przydatne są tez instrukcje napraw innych dwusuwów choćby WFM OSA jest dość dokładna w internecie albo Naprawa Motocykli inż Cichowskiego i podobne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin