Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
nie reaguje na dodanie gazu w ogóle
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jawa1231
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 8:30, 04 Wrz 2011    Temat postu: nie reaguje na dodanie gazu w ogóle

Siemka

Jawka nie reaguje na dodawanie gazu i odejmowanie gazu , odpala spoko i chodzi na wolnych obrotach i na tych obrotach można jeździć z pewna prędkością a nie reaguje w ogole na dodanie i odejmowanie gazu.

CO mogę zrobić bez czyszczenia gaźnika ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 12:56, 04 Wrz 2011    Temat postu:

Nic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati_pl xD
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 161
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLPK

PostWysłany: Nie 13:21, 04 Wrz 2011    Temat postu:

Możliwe że linka gazu która wchodzi w przepustnicę po prostu wyskoczyła. Żeby to sprawdzić zdejmij filtr powietrza z gaźnika tam jest taki walec (przepustnica) sprawdź czy porusza się w górę i w dół. Jeśli nie to odkręć taki dekielek w gaźniku (wygląda jak nakrętka po butelce) i tam jest przepustnica w którą wchodzi linka i taka złota igiełka (iglica). Aha i pod tym "kapslem" będzie taka sprężynka, która jest pomiędzy tym kapslem a tą przepustnicą. Sprawdź czy przepustnica dobrze się dopasowuję do takiego klinika.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawa1231
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 14:55, 06 Wrz 2011    Temat postu:

zacieła się przepustnica, teraz jest nastepny problem , po kilkunastu minutach jazdy silnik szaleje spada z obrotów lub gaśnie i potem nie można odpalić, kaszle mi gaźnik,

z silnika nic nie cieknie ani od strony magneta ani od strony sprzegła, jak to sprowadzić do ładu?

Mad Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati_pl xD
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 161
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLPK

PostWysłany: Wto 16:14, 06 Wrz 2011    Temat postu:

Wydaję mi się, że skoro gaźnik kaszle to dostaje za dużo paliwa. W czasie jazdy świeca nie przepala paliwa i w końcu ją zalewa. Spróbuj wyregulować dawkę paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawa1231
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 17:01, 06 Wrz 2011    Temat postu:

mati_pl xD napisał:
Wydaję mi się, że skoro gaźnik kaszle to dostaje za dużo paliwa. W czasie jazdy świeca nie przepala paliwa i w końcu ją zalewa. Spróbuj wyregulować dawkę paliwa.




Czy to znaczy ze mam blaszkę w gaźniku podginać ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati_pl xD
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 161
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLPK

PostWysłany: Wto 18:54, 06 Wrz 2011    Temat postu:

Podginając blaszkę do góry zwiększysz poziom paliwa, a na dół zmniejszysz. Najlepiej jak byś nie robił tego na oko tylko za pomocą naczyń połączonych tu masz tutorial: http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/ustawianie-gaznika-za-pomoca-naczyn-polaczonych,18655.html . Powodzenia życzę! ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 19:27, 06 Wrz 2011    Temat postu:

najpierw gaźnik wyczyść dokładnie i sprawdź zapłon

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kazik3201
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skęczniew

PostWysłany: Śro 16:44, 07 Wrz 2011    Temat postu:

Miałem taki sam problem. Wymiana świecy pomogła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pieczer
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Śro 20:01, 07 Wrz 2011    Temat postu:

Jeszcze jednym szybkim sposobem na tą usterkę jest sprawdzenie iglicy, tak jak kolega mati mówił wyjmij tą 'igiełkę' z tego walca i sprawdź na którym rowku jest założona zapinka, poprawnie powinna być na 2 rowku od dołu (od dołu - od ostrej końcówki), choć są takie przypadki, że na drugiej od góry silnik działa poprawnie, lecz to jest spowodowane zużytym gaźnikiem, a dokładnie zużytym rozpylaczem w gaźniku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawa1231
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 10:12, 16 Lis 2011    Temat postu:

Hej,

Blaszki podginałem kilka razy w obie strony tzn. do góry i w doł i nic nie pomogło, teraz nie moge odpalić silnika nie mam pojecia czy juz za mało paliwa dostaje czy za dużo, bez gaźnika silnik odpala i moge sobie lać paliwo rurką wtedy pali jak dragster i ma brdzo dobrego kopa i w kilka chwil zamykam licznik, mam kilka gaźników od róznych motorowerów i z każdym jest problem.

Co zrobić by ten j.....y k.....ki pi......ny z.....ny, złom p.......ny, odpalał i chodził nawet nie musi jeździć ale żeby zapalał i nie gasł.

Gaźniki są przeczyszczone, świeca sprawna, i zapłon tez w porządku.

Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 19:47, 16 Lis 2011    Temat postu:

sprawdź czy lewego powietrza nie łapie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawa1231
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 21:05, 16 Lis 2011    Temat postu:

Właśnie że nie łapie lewego powietrza i to jest dziwne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 21:56, 16 Lis 2011    Temat postu:

a jak to sprawdziłeś? bo nie piszesz, jak gaźnik nie jest zapchany(lub krytycznie rozregulowany), zapłon jest ustawiony, sprężanie jest to właściwie lewe powietrze zostaje z główniejszych przyczyn

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawa1231
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 10:51, 17 Lis 2011    Temat postu:

moskit122hej, skoro silnik zapala bez gażnika to musi byc kompresja w miare dobra i w miarę dobrze ustawiony zapłon, inaczej by nie odpalił,

Mam 3 gażniki, od komara , od minicrossa i oryginalny a na żadnym nie moge odpalic tego rupiecia, podginałem blaszki na wszelkie sposoby , zapinki iglicy ustawiałem na wszystkich rowkach, i nic na tych 3 gaznikach nie zapala, skoro zapala bez to myśle że jest to preblem z tymi gaźnikami, dysze w nich nie sa pozapychane były czyszczone i nic sie nie zapychało przy nastepnych próbach i ponownym rozkrecaniu.

Do niedawna jeszcze ten silnik odpalał na tych gaźnikach.

Skoro łapie lewe powietrze tak jak piszesz to widze tylko to na łączeniu gaźnika z krućcem ssącym , simmery na wale sa ok, połaczenie cylindra z kolankiem wydechowym tez ok.

Zrobię nową uszczelke na polaczeniu gaźnika z kolektorem i sprawdzę jeszcze raz.

To jakaś magia , wychodzi na to że gaźniki nie podają paliwa bo przecież jak zaleje pod swiece albo przez cienka rurkę przez gażnik do kolektora to odpala i gaśnie po wypaleniu tej wstrzyknietej dawki paliwa, a z gaźnika jakby nie zaciągało czy jak ?

Zapłon jest CDI wiec ustawianie odpada.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin