Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Sob 19:31, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
arrrtur napisał: | http://moto.allegro.pl/item491897772_komar_motorynka_romet_oryg_manetka_gazu.html
to szare jak sie nazywa sory zapomnialem wkleic zdjecie |
Yyyy... Manetke chcesz włożyc w tłumik ? xDDD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 19:32, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Lopez jemu chodzi o mocowanie manetki xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Sob 19:34, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
no wlasnie bo juz mam zjechaną ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Sob 19:34, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Ale co to ma związanego z tłumikiem? Tak wogóle to chyba nie ma to swojej konkretnej nazwy, bynajmniej ja nie słyszałem Wg. mnie to jest mocowanie manetki czy coś w tym stylu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 10:01, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Sorry pomylilo mi sie xD Myslalem, ze chodzi o laczenie cylinder-kolanko. Tak rzeczywiscie laczenie kolanko-tlumik to problem. Jak napisal kolega Lopez wykonuje sie to sznurkiem wytlumiajacym jest dotepny tu: [link widoczny dla zalogowanych] . Niektorzy wykonuje te polaczanie z gwintow rur, czasem sie je spawa na stale albo uzywa sylikonu na wysoka temperature. To zalezy co chcesz zrobic Co do zdjecia to czarne nazwalbym manetka obrotowa prawa a szare... nic mi nie przychodzi do glowy wiec jak bylo napisane mocowaniem manetki prawej,gazu,obrotowej. Ogolnie kupuje sie komplet i nazywa sie manetka gazu . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Wto 17:33, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Siema to znowu ja :] mam problema czemu w wezyku nie mam wogule benzyny ? i czy jak mam szczelne kolanko z cylindrem i kolanko z tłumikiem to czy ogar bedzie chodzil ciszej niz przedtem?a i jeszcze kupilem nowa manetke gazu i czemu nie chce wejsc do konca?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arrrtur dnia Wto 17:41, 16 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Wto 17:52, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Ad 1. Pewnie masz kranik zapchany, przeczyścij go.
Ad 2. Tak, będzie ciszej chodził.
Ad 3. Opisz coś więcej, co blokuje itp. Ja mam jawke nie ogara, więc może ktoś kto ma ogara ci odpowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Wto 17:59, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
moze ta manetka jest na krutka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przystalski14
Początkujący
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 18:14, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
skombinuj sobie świece Championa, świece sa głowną przyczyną takich filgi, ja mam tą świece bo mają dużą ciepłote a moj jednoślad szybko się nagrzewa, pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Wto 18:26, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
a po co mi swieca champion chyba pomyliles tematy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 19:27, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
przystalski14 napisał: | skombinuj sobie świece Championa, świece sa głowną przyczyną takich filgi, ja mam tą świece bo mają dużą ciepłote a moj jednoślad szybko się nagrzewa, pozdrawiam |
Heh, nie widze zwiazku z tematem...
Cytat: | Siema to znowu ja :] mam problema czemu w wezyku nie mam wogule benzyny ? i czy jak mam szczelne kolanko z cylindrem i kolanko z tłumikiem to czy ogar bedzie chodzil ciszej niz przedtem?a i jeszcze kupilem nowa manetke gazu i czemu nie chce wejsc do konca? |
Ad.1 Jezeli motor chodzi normalnie to nie masz sie czego obawiac. Czasami jest tak, ze paliwa nie widac albo kranik jest lekko przypchany i paliwo lekko leci. Znaczenie ma tu ilosc bendzyny w baku(cisnienie hydrostatyczne cieczy), wyregulowanie poziomu w komorze plywakowej(nie ruszaj raczej), przezroczystosc linki i stan zapchania kranika jak ladnie bylo napisane.
Ad. 2 Na potwierdzenie mowie, ze bedzie chodzil ciszej a nawet bedzie mial wieksza moc. Zmniejszy sie saplanie i poprawi ekonomicznosc silnika wzgledem przyrody, tylko tlumik nalezy wytlumic sznurkiem i wyczyscic. Nie polecam pseudo metody odblokowywania na wyciaganie dlawika czy jego rozwiercanie...
Ad. 3 Wlasnie wejsc do konca to znaczy co? Sklada sie z dwoch czesci tej szarej(ta powinna wejsc bez problemu) i tej czarnej(ta tez, tym bardzie, ze powinna sie swobodnie obracac, warto kapnac tam oleju). Mam ogara. Co do jej obracania sie moze sie zacinac. Wiaze sie to albo z zla linka albo z mocowaniem manetki. Tam od spodu jest taki bloczek i trzeba go odpowiednio ustawic, tak aby manetka sie swobodnie obracala. Sam tak mialem, ze manetka sie zacinala i nie chciala sie obracac. Napisz dokladnie o co Ci chodzi.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Wto 19:50, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
jak wytlumic i w ktorym miejscu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 20:21, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
W orginalnym tlumiku jest malo takich miejsc. Jest to laczenie kolanka z tlumikiem i caly dlawik. Kazdy z tych elementow musi byc mocno opatulony. Oczywiscie calosc warto pozadnie wyczyscic Byl chyba taki artykul ze zdjeciami i troche innych tematow. Poszukaj i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Sob 18:33, 20 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
mam pytania jak sie dociera pierscienie ile trzeba jezdzic km/h? i co sie stanie jak np bede jezdzil caly czas np po 70km/h???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 18:36, 20 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
buhahaha rozwaliłeś mnie to się stanie że będzie słaby jak kutas 70 latka ;P
z moich źródeł wynika że trzeba docierać z 500km
dociera się z prędkością nie przekraczająca 40km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|