Problem z odpalaniem
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mięta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:36, 25 Sty 2011    Temat postu:

Jak jest kondensator całkiem zwalony to w ogóle nie będzie iskry

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek2777
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:23, 25 Sty 2011    Temat postu:

Ale jak jest nie całkiem i jest iskra malutka to zapali i nie wejdzie na obroty(po sekundzie zgaśnie)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kolak11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 9:46, 31 Sty 2011    Temat postu:

siema
ustawilem dobrze zaplon i nadal nic wszystko jest ok /.a nie zaplai.dawalem do cylka z sczykawki to pyrklo itylke a paliwo dochodzi wiec powinno chodzi.prosze o pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pon 13:29, 31 Sty 2011    Temat postu:

No to skoro mówisz,że jak nalałeś ze strzykawki paliwa do cylka i pyrkło to musi paliwo nie dochodzić.A tak po za tym to na jakiej podstawie wnioskujesz,że "paliwo dochodzi" ?
Pyrka jeśli idzie bena przez gaźnik (czyli normalnie Wink ) ?
A wymieniłeś tego kondensatora? Nie łudź się,że jeśli jest iskra to i kondon dobry,ja kupiłem nowiuśki iskra była i zapalić nie chciał,założyłem stary (już swoje wyleżał w skrzynce i się chyba naprawił Very Happy ) i chodzi do dziś.
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawkowicz223
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Pon 13:40, 31 Sty 2011    Temat postu:

No nie wiem wydaje mi się że kondensator jest po nie kąt od tego żeby moplik zapalił a nie żeby była iskra nie wiem ja twierdze tak ponieważ miałem tak kiedyś w ogarze że nie chciał odpalić zmieniłem kondensator i cyk palił może kupiłeś uszkodzony ??
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 15:35, 31 Sty 2011    Temat postu:

kondensator służy magazynowaniu energii gdy platynki są zwarte, czas gdy platynki są rozwarte jest bardzo krótki i cewka w tym czasie nie jest w stanie wytworzyć odpowiedniej energii do wytworzenia konkretnej iskry (dlatego z uszkodzonym kondensatorem iskra może się pojawiać ale będzie niewystarczająca), jak platynki się rozwierają kondensator uwalnia energię do tego dochodzi prąd z cewki i wtedy otrzymujemy konkretną iskrę, widać gołym okiem, jak kręcisz wirnikiem ręką, że jest różnica. Jeśli daje znać po wstrzyknięciu paliwa to wszystko wiadomo, gaźnik nie podaje paliwa. Jeśli z gaźnikiem wszystko było by ok to po konkretnym przelaniu też powinien na sekunde zapalić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kolak11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 13:13, 02 Lut 2011    Temat postu:

no nie wymianilem go a paliwo dochodzi bo sie przelewa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyl
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:52, 02 Lut 2011    Temat postu:

ale paliwo sie przelewa? czyli gaźnik tak jak by ci przepuszczał? wyplywa ci z pod tego dekielka od gaźnika bęzyna? musisz ustawić tak żeby nie przepuszczał a żeby dostawal i włóż dobrą świece bo świeca też moze byc do tego ja mialem to samo jak odpalił to chodzil przejechalemt roche i gasł albo łapał ale nie zapalił wymieniłem świece i chodzi jak torpeda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 16:27, 02 Lut 2011    Temat postu:

jeśli daje znac po wstrzyknięciu paliwa a po przelaniu nie to świeca nie ma tu nic do rzeczy, jeśli wszystko jest szczelne, uszczelniacze ok to wina zostaje po stronie gaźnika. Przelewa się paliwo ale gdzie? jeśli dziurką na pokrywce komory pływakowej to normalne, jeśli konkretnie przelewasz to powinno się przelać też tą dziurką przed gardzielą i jeśli tak się przeleje to musi dać znać cos silnik bo to prawie tyle co byś wstrzyknął paliwo (oczywiście jeśli uszczelniacze na wale są ok, uszczelka pod cylindrem itd.) no chyba że sie nie przelewa tą dziurką albo gdzies jest nieszczelność

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Śro 19:50, 02 Lut 2011    Temat postu:

Kolego ja mam takie tego (jakby przeczucie),składałeś pewnie wszystko na sylikon (czasem nie za dużo go dałeś?). Mi się kiedyś porobiły takie gluty w króćcu z sylikonu, od miejsca uszczelnienia ( gaźnik>króciec) i zapchały króciec . Po prostu takie czerwone gluty.
Chcecie to się śmiejcie,krytykujcie to co napisałem,ale pisze szczerze,Chyba 3 dni siedziałem bo silnik nie dawał oznak życia i ojciec podsunął mi pomysł żeby zobaczyć czy czasem coś nie zapchało no i jak rozkręciłem to te gluty były. Po wyjęciu już było ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 23:49, 02 Lut 2011    Temat postu:

silikonu używamy tylko dobrej jakości (większość tych do szyb rozpuszcza się pod wpływem benzyny) i składamy części po jego całkowitym wyschnięciu, tylko wtedy zastąpi on nam bez problemu uszczelkę i wszystko będzie się trzymać jak trzeba
no i nie przesadzajmy z ilością...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kolak11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 11:47, 03 Lut 2011    Temat postu:

no to tak
Paliwo przelewa sie ta dziurka ta co ma sie przelewac ta na loczeniu z kruccemii jak zdejme filtr jak daje ssanie to widze jak kolo iglicy paliwo cieknie wiec na 100% dochodzi .dawałem silkon i po 2x uszczelki i mocno skrecone wiec nie to .ja juz nie wiem co jest

macie jakies propozycje???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolak11 dnia Sob 9:30, 05 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin