Problem z jawką,
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 16:53, 02 Lut 2011    Temat postu: Problem z jawką,

problem z jawką!!
jawka nie chce odpalic po remoncie ,iskra jest, z gażnikiem jest coś nie tak sieknie benzyna tam jak sie łączy z króćciem to w gażniku jest taka mała dziurka i u mnie przez tą dziurke zapierdala ciurkiem benzyna co to moze byc???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mateusz222222 dnia Śro 17:07, 02 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 16:58, 02 Lut 2011    Temat postu:

daj zdjęcie i pisz poprawniej bo ledwo rozczytać idzie
na 90% tłok nie nadaje się do użytku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 17:05, 02 Lut 2011    Temat postu:

hjhahahha nei nadaje sie do użytku buhahha
nadaje sie , bęzie lżej dla silnika:)aj dobra patrze nie znasz sie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mięta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:10, 02 Lut 2011    Temat postu:

To jak wiesz lepiej to po co się pytasz?

Jak odłamałeś od strony wydechu to jak tłok bedzie w GMP to pewnie będzie odsłonięte okno wydechu (od strony komory korbowej) i część mieszanki powie papa i se poleci do wydechu, jeszcze przed przepłukiwaniem.

Jak od strony okna ssącego to ci będzie zalewać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mięta dnia Śro 17:19, 02 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 17:14, 02 Lut 2011    Temat postu:

dokładnie tak, do tego jeśli jest duży ubytek to rozkład mas będzie niesymetryczny co będzie skutkowało klinowaniem się tłoka ale skoro kolega wie lepiej to niech robi jak chce, rozumiem przy tym że ma widocznie więcej wyremontowanych motocykli na koncie niż ja, pogratulować tylko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mięta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:24, 02 Lut 2011    Temat postu:

Heh i autor edytował pierwszego posta...

Nie chce palić pewnie z powodu o którym przed chwilą pisaliśmy.

Jak ci cieknie tam z gaźnika to albo ci się pływak zawiesza albo zaworek iglicowy przepuszcza albo masz rozregulowany gaźnik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 17:32, 02 Lut 2011    Temat postu:

No dobra macie troche racje sorki jak coś ,

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mateusz222222 dnia Śro 17:46, 02 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
riley2pl
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kożuchów

PostWysłany: Śro 18:24, 02 Lut 2011    Temat postu:

Pod przykrywką komory pływakowej jest złota blaszka która reguluje to ile paliwa ma się dostac do gaźnika i znając życie tomasz ją odgiętą za bardzo do dołu i ci paliwko ucieka przez okapnik w gaźniku,spada do miski okapnika a z niego na ziemię.Sprawdź tą blaszkę.Jest blaszka a nad nia też taki złoty cypelek i najlepeij aby blaszka stykała się z tym cypelkiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adi
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: laskowice koło kluczborka

PostWysłany: Śro 19:13, 02 Lut 2011    Temat postu:

riley2pl nareszcie ktoś coś mądrego powiedział. wygnij tą blaszke w dół

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
okrut93
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Śro 19:17, 02 Lut 2011    Temat postu:

ale skoro paliwo mu cieknie tam gdzie sie laczy z kruccem to paliwo przelatuje przez gaznik ale nie dociera do cyklindra .mam dokladnie ten sam problem teraz .jest opisany w temecie pt "PALIWO" 7 temat od gory .tez mi paliwo nie dociera co swiecy. jutro bete sprawdzal mozliwosc przepuszczania simmeringu od strony iskrownika .Bo mugl sie zjebac i przepuszcza powietrze u zasysa z tamtad a nie z gaznika paliwo.sprawdz sobie tez ten simmering i daj znac.Jesli cos napisalem nie jasno to pytaj .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 20:01, 02 Lut 2011    Temat postu:

PIsać rady:) z góry dziękuje , Potrzebuje jak ktoś ma tłok czeski nowy nominał !!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
riley2pl
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kożuchów

PostWysłany: Śro 20:40, 02 Lut 2011    Temat postu:

Gościu mówię ci ,że paliwo dochodzi ci tylko do końca gaźnika i wylatuje z niego to dognij blaszkę do GÓRY to załatwi problem zostaw tłok w spokoju on tylko napędza silnik a wybuch następuje tylko i wyłącznie w jego górnej część więc on nie ma nic z tym związanego.I sprawdź czy pływak nie dziurawy bo może leży na dnie kopułki i dopływa paliwa jest cały czas otwarty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 21:03, 02 Lut 2011    Temat postu:

do riley2pl
No a zę tłok ściełem to nic nie przeszkadza bo on tera krótki wystaje tylko 3,5 mil od stworznia w dół mówili mi ze jak tak ściełem tłok to benzyny półowe poleci w rure


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
riley2pl
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kożuchów

PostWysłany: Śro 21:07, 02 Lut 2011    Temat postu:

no chyba ,ze tak tak nie wyraźnie piszesz że trudno było się domyśleć o co kaman

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 21:13, 02 Lut 2011    Temat postu:

to co jednak tłok do wymiany takl ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin