Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem z jawką,
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Śro 22:29, 02 Lut 2011    Temat postu:

...Ale ile żeś go ściął? nie pamiętasz? Bo to zależy,my Ci powiemy tłok do wymiany a Ty wymienisz tłok i nadal będzie lipa, a po co kase wywalać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mostasz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Siedlec

PostWysłany: Śro 23:08, 02 Lut 2011    Temat postu:

- normalnie tłok ostaje od sworznia z centymetr i można go spiłować maksymalnie 1 - 2 mm, więcej nie, bo będzie komedia - jeżeli chodzi o cieknięcie gaźnikiem, to tak jak koledzy napisali podegnij blaszkę w komorze pływakowej w dół, iglicę ustaw na drugi ząbek od góry
w dzisiejszych czasach kupienie tłoka czeskiego, tym bardziej nominalnego graniczy z cudem chyba że pojedziesz po niego prosto do czech
u nas są tłoki almot, cross impex i solec, ewentualnie jakieś chińskie wm motor, najlepsze są almot'u i od razu z tłokiem kup pierścienie - są inne bo almot obrabia je laserowo
żeby zrobić tuning udany jakiegokolwiek silnika dwusuwowego trzeba być niezłym mechanikiem - pomijam tu komara bo w nim ten tuning to nie tuning tylko odblokowanie mocy fabrycznej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 23:36, 02 Lut 2011    Temat postu:

z tłokiem wcale nie jest tak trudno, wystarczy popytać na allegro, oczywiście będzie się to wiązało z oczekiwaniem na przesyłkę z Czech. Ja mam jawkę w oryginale i tylko oryginalne części do Niej zakładam choć przy moim przebiegu za dużo ich nie potrzeba Smile
a co do regulacji tej blaszki, żeby ukrócić te dywagacje dam cytat z książki
"Gaźniki motocyklowe" Rafała Dmowskiego:
Cytat:

"Regulacje gaźnika rozpoczyna się od sprawdzenia i ewentualnej korekty poziomu paliwa w komorze pływakowej oraz sprawdzenia szczelności zaworu dopływowego. W razie braku danych fabrycznych,

'(których nie mogę nigdzie znaleźć, w serwisówce nie ma)'
Cytat:

określających wymagany poziom paliwa, o prawidłowości przeprowadzonej regulacji trzeba zdecydować na podstawie poprawności pracy silnika. Jeżeli silnik gubi zapłony, zalewa świecę i emituje czarny dym z rury wydechowej, to najprawdopodobniej poziom paliwa jest zbyt wysoki. Trudności z rozruchem, mała moc i nadmierne przegrzewanie się silnika świadczą o zbyt niskim poziomie paliwa."

Takie objawy najczęściej występują przy złej regulacji a nie to że silnik nie pali wcale albo ma problem na średnich obrotach, dodam jeszcze kawałek:
Cytat:

"...w dobrze wyregulowanym gaźniku poziom paliwa utrzymuje się na wysokości ok. 2...5mm poniżej wylotu rozpylacza."
I tego na wstępie do regulacji proponował bym się trzymać, ale jak zauważyłem wcześniej nie powinno to mieć wpływu na unieruchomienie silnika. Należy przy tym pamiętać, że regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej w pewnej części ustala dawkę paliwowo powietrzną w całym zakresie obrotów.
Wyciek paliwa z dziurki przed króćcem podczas konkretnego przelania komory pływakowej jest zupełnie normalnym zjawiskiem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Śro 23:51, 02 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Czw 9:29, 03 Lut 2011    Temat postu:

ja musiałem ściąć tak bo mi sie odłamał za duzo ptawie właśnie z 1cm !! ja nie chciałem robić tuningu tylko co miałem zrobić taki wstawić Sad Smile
a tłoka nigdzie nie moge dostać moze wiecie gdzie można go dostać szybko wiem że to trud ale moze jednak ktoś wie gdzie co i jak:) bo polski tłok to gówno , spuchnie i bęzie dupa:( Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mateusz222222 dnia Czw 9:49, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin