Problem na BING17, nie trzyma wolnych obrotów.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Pon 17:40, 12 Wrz 2011    Temat postu: Problem na BING17, nie trzyma wolnych obrotów.

Jikov mnie już denerwował i jakimś cudem udało mi się dorwać Binga 17 za free :d
Po założeniu ciężko było ją odpalić, nie trzymała wolnych obrotów (trzymała tylko na ssaniu rzędu 3-3,5RPM), na wyższych obrotach ładnie chodziła (skubana zamykała ze zapasem obrotomierz, który jest do 10k, na Jikovie dochodziło max do 9k Wink)
Uszczelniłem wszystko, posprawdzałem czy lewego powietrza nie łapie, czyściłem dysze (ogólnie cały gaźnik) i dalej nie trzyma wolnych obrotów... Co ją może boleć na tym gaźniku?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pon 18:18, 12 Wrz 2011    Temat postu:

Z Bingiem w 223 nie miałem styczności. Jednak,że mam u siebie gaźnik składany z 16n3-4 (korpus) i 16n3-1 ("wnętrzności") i ten sam problem był. Jeśli jest możliwość ustaw porządnie dawkę paliwowo-powietrzną. Nie wiem jak w bingu, ale w 16n3 masz taką śrubkę przy łączeniu gaźnik-króciec.
A z ciekawości zapytam, króciec sam wykonywałeś od podstaw czy przerabiałeś oryginał?
Co do wysokich obrotów, u mnie kręci się wręcz zaj*biście. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Pon 19:50, 12 Wrz 2011    Temat postu:

Króciec od podstaw robiony, bo w ogóle go nie było Wink
Kombinowałem iglicą i to samo, w Bingu jest taka śruba/dysza po prawej stronie gaźnika, regulacja nią tez nie skutkowała.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pon 19:55, 12 Wrz 2011    Temat postu:

Mówisz króciec tworzony od podstaw, masz tu na myśli metodę spawania,odlewu czy coś jeszcze innego? W przypadku spawania mógł się gdzieś "żużel" trafić i teraz jest dziurka którą bierze lewe.
Może wina nie leży w samym gaźniku lecz w filtrze powietrza (czysty/brudny,stożek/oryginał) oraz zapłonie.
Proponowałbym ustawienie zapłonu na nowo oraz regulację gaźnika.
Jeśli byś mógł wrzuć jakieś zdjęcie jak rozwiązałeś sprawę króćca i gaźnika.

EDIT:
I jak na mój głupi mózg to w bingu chyba są dwie śrubki, jedna od składu mieszanki, druga od wolnych obrotów.

[link widoczny dla zalogowanych]

Ta ze sprężynką od wolnych a ta druga od mieszanki.
Spróbuj wkręcić na maxa tą od mieszanki i wykręcić o ok 2.5 obrotu.
(Pamiętaj też ile obrotów wykonałeś żeby ją na maxa wkręcić aby w razie co wrócić do poprzedniego jej ustawienia)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Pon 20:03, 12 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Pon 20:18, 12 Wrz 2011    Temat postu:

Króciec był spawany ale jest szczelny Wink
Od wolnych była wkręcona w opor i nic to nie dawało, od mieszanki też kombinowałem na różne sposoby.
Zapłon tu nic nie ma, założyłem Jikova i jest jak powinno być i nawet coś Jawka lepiej chodzi Wink Ale z Bingiem trzeba jeszcze pomysleć, szkoda żeby taki gaźnik się marnował Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 12:09, 13 Wrz 2011    Temat postu:

a poziom na pływaku idzie regulować? rozpylacz idzie ruszyć? na moje ewidentnie widać za mało paliwa, sprawdź świecę powinna być zbyt jasna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian953
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:58, 13 Wrz 2011    Temat postu:

Moze ten krociec jest za duzy albo cos i go przylewa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 14:54, 13 Wrz 2011    Temat postu:

zapomniałem o podstawie... czy gaźnik jest czysty? czy w ogóle jest w pełni drożny? bo może po prostu jakiś kanał jest mocno przytkany i paliwa nie podaje dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Wto 15:11, 13 Wrz 2011    Temat postu:

Cytat:
czyściłem dysze (ogólnie cały gaźnik)


Oj moskit moskit Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 17:25, 13 Wrz 2011    Temat postu:

fakt, moje niedopatrzenie, tak to jest jak się w 10 tematach na raz odpisuje Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Czw 7:56, 15 Wrz 2011    Temat postu:

moskit122 napisał:
a poziom na pływaku idzie regulować? rozpylacz idzie ruszyć? na moje ewidentnie widać za mało paliwa, sprawdź świecę powinna być zbyt jasna


Poziomu paliwa nie da się regulować, rozpylacza ni chu chu da się ruszyć Smile
Jedyna regulacja to skład mieszanki śrubą i ustawienie iglicy ale na żadnym ustawieniu nie było prawidłowego efektu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 12:20, 15 Wrz 2011    Temat postu:

a zaworek jest oryginalny i pływak? sprawdź jeszcze ten poziom w komorze jak wysoko wychodzi względem rozpylacza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin